|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 21, 2015 19:32:20 GMT 1
Belysningen var dæmpet, da de var kommet lidt væk fra menneskemængden, og Sebastian måtte knibe øjnene lidt sammen for at kunne fokusere på heksen, imens hans øjne vænnede sig til mørket.
Han fugtede tøvende læberne, da hun strøg sin hånd igennem hans hår. "Noget for noget," bemærkede han lusket og så hende i øjnene. Hans hånd fandt siden af hendes hals, og hans fingerspidser gled op i det røde hår.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 21, 2015 19:49:50 GMT 1
Aileen betragtede ham i den dæmpede belysning og smilede en anelse over hans ord. "Hvad ønsker du til gengæld?" Spurgte hun og trådte et skridt tilbage så hun lænede sig op af væggen. Derefter løftede hun sin frie hånd op over hovedet, mens hendes anden pillede lidt ved en lok af hans hår. Hendes blik betragtede ham afventende, men så begyndte hendes maske pludselig at forsvinde og det gik op for hende at det havde været tættere på midnat end hun egentlig havde troet. En svag rødmen dukkede op på hendes kinder og hun smilede genert til ham mens hun så ham tøvende i øjnene.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 21, 2015 19:58:54 GMT 1
Sebastians øjne spillede, og han betragtede hende kort, før han svarede. "At mærke dine-" Han afbrød sig selv, da han opdagede, at hendes maske begyndte at forsvinde. Ergo skete det samme med hans.
Han gengældte smilet, men ikke genert. Masken gjorde ham ikke mere selvsikker. ". . . læber," tilføjede han til sidst og lukkede mellemrummet mellem dem - stadig med hånden mod hendes hals.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 21, 2015 20:11:21 GMT 1
Hele situationen fik Aileen til at tænke på hvor hun havde været tidligere på aften, i meget lignende omstændigheder og hun overvejede flygtig om hun burde være mere tilbageholdende. Hun lyttede dog ikke til sin fornuft, men gengældte i stedet hans kys mens hun lukkede sine øjne.
"Lige her?" Hviskede hun da hun holdt en lille pause for at få vejret og så ham i øjnene med et påtaget uskyldigt smil og plirrede med øjenvipperne. Hun ville meget hellere hjem til ham, måske hun kunne opsnuse nogle regelbrydende informationer i hans hjem. Det ville være perfekt.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 22, 2015 13:37:24 GMT 1
Sebastian nød kysset i fulde drag og trak vejret tungt, da den anden brød det. Han fandt hende med blikket, smilede skævt og var lige ved at give efter, da en tænkende rynke momentært kom til syne mellem hans øjenbryn. Charlisa.
"Er det ikke mere spændende?" spurgte han - lidt dumt syntes han også selv - og strøg sin tommelfinger langs hendes kæbelinje. Han ville ikke tage hjem, før han vidste, hvor søsteren var.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 14:04:02 GMT 1
Aileen overvejede flygtigt sine valg, hvis hun ikke fik noget ud af det var hun egentlig ikke voldsomt interesseret i den yngre mand, selvom han var ret karismatisk. Hun var dog lidt endt i en situation hun havde svært ved at komme ud af, så hun gav slip på sin fornuft og smilede drillende til ham.
"Måske.. men der er langt bedre muligheder for at.. gøre ting.. med lidt bedre forhold.. " Hun sendte ham et udfordrende blik mens hun blottede sine tænder og løftede sin hage en anelse. "Men hvis du hellere vil blive her, kan det da godt lade sig gøre" Hviskede hun og slikkede sin underlæbe.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 22, 2015 14:24:52 GMT 1
Heksens ord ophidsede ham, og hans blik gled fra hendes øjne og ned til hendes mund. Han tøvede. Hvis han endnu ikke havde fundet sin søster, betød det måske, at hun heller ikke ledte efter ham. Hun havde det sikkert meget sjovt et andet sted i natklubben - måske tog hun også chancen i aften og fulgtes hjem med nogen?
Sebastian fandt den andens øjne igen og rystede let på hovedet. "Nej. Du har overbevist mig," sagde ham med et smil og trak sig lidt tilbage. "Skal vi smutte?" tilføjede han og greb hendes hånd med sin egen, der just havde hvilet i hendes nakke.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 14:34:52 GMT 1
Aileen løftede forbløffet sine øjenbryn, han var sørme ikke svær at overtale og hun grinede mildt over hans forslag. "Ja lad os det" Bemærkede hun og foldede sine fingre om hans hånd, inden hun lod sig trække med ud af Tarantallegra. Dette var en utrolig interessant afslutning på festen.
Det var anden gang på aftenen at hun havde været sammen med en mand og fandt sig selv hivende efter vejret endnu engang, bare i en anden ung mands seng. Hun rullede smilende om på maven og strøg sit røde hår om foran sin skulder, mens hun betragtede ham med et drillende smil på læben. "Det er du ikke så dårlig til" Kommenterede hun og løftede sine øjenbryn.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 22, 2015 14:43:40 GMT 1
Sebastian lod sig trække med. Han nåede nærmest ikke at sige Quidditch, før han befandt sig i sin seng med den rødhårede kvinde. Han var forpustet, og selv da hun rullede ned ved hans side, trak han vejret tungt. Et dybt grin gled over hans læber.
"Lige over," sagde han og lagde den ene arm om bag nakken. Hans blik var fikseret i loftet. "Det var vist mig, der sagde noget for noget, var det ikke?" Et skævt smil spillede på hans læber, og han drejede hovedet en anelse for at se på den anden.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 14:50:22 GMT 1
Aileens blik gled ned over ham, mens et smil hvilede på hendes læber. "Det var det.." Svarede hun og rykkede sig lidt tættere på ham, hvorefter hun løftede sin hånd og strøg fingerspidserne hen over hans kraveben. "Jeg vil i hvert fald umådelig gerne høre om det." Hun så på ham med et drillende blik i sine øjne, mens hun lagde hovedet let på skrå inden hun strakte sig en anelse og plantede et dvælende kys på hans kind.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 22, 2015 15:01:25 GMT 1
Sebastian lirkede sin anden arm ind under heksens nakke, da hun flyttede sig tættere på. Tanken om, at hun var så nysgerrig og fandt det så interessant, kunne han godt lide. Han lagde sig lidt bedre til rette, da hun kyssede ham.
"Hvor skal jeg starte?" begyndte han drillede og så op i loftet igen. "Jeg mistede mit første job, fordi de mistænkte mig for at stjæle fra dem," fortsatte han og smilede, da han tænkte tilbage på det. "De havde ret - jeg snuppede jævnligt en ting eller to - men jeg var så god til det, at de aldrig fandt beviser på det." Han fnøs et grin og var tydeligvis meget tilfreds med sig selv.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 15:12:57 GMT 1
Aileen åbnede chokeret sin mund over hans fortælling, men hendes ansigt blev hurtigt lyst op af et smil igen. "Du må have været ret dygtig så.." Bemærkede hun, uden at fjerne blikket fra ham. Han bed på krogen, ligesom de fleste andre af hans slags, hun kendte de typer godt fra hendes afhøringer i ministeriet. "Jeg har også engang stjålet en hårklemme af sølv.." Indrømmede hun med et genert blik, inden hun så nysgerrigt på ham igen. "Gør du det stadig?" Spurgte hun og blottede sine tænder i et drillende smil.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 22, 2015 23:06:36 GMT 1
Sebastian brummede til hendes kommentar. Han var ikke en mestertyv, men bedre end halvdelen i Ulvesmøgen. Ved hendes indrømmelse hævede han let øjenbrynene og fandt hende igen med blikket.
"Jaså?" Han var egentlig ikke særlig overrasket - der var ikke gået lang tid, efter de havde mødtes, før han havde forstået, at hun ikke var lige så uskyldig, som hun så ud. Ved det efterfølgende spørgsmål trak han lidt på skuldrene. "Tja, tjo - jo, det gør jeg," svarede han med et skævt smil og så rundt i rummet. "Det gør alligevel tilværelsen lidt nemmere," tilføjede han med et dybt suk og mærkede pludselig trætheden snige sig langsomt ind på ham.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 23, 2015 0:02:41 GMT 1
Aileen betragtede ham nysgerrigt, hun var egentlig også en smule træt, men var fast besluttet på at finde ud af om han var mere end bare en tyv. "Jaeh.. " Svarede hun tøvende og lagde sig ned ved siden af ham på puden. "Jeg har ikke ligefrem dårlig samvittighed.. Jeg nuppede den fra en fra ministeriet.. Dem har jeg intet til overs for" Bemærkede hun en smule bittert men drejede derefter sit ansigt mod ham. "Jeg håber ikke du føler dig stødt over de ord" Sagde hun og blottede sine tænder i et drillende smil.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 23, 2015 0:09:16 GMT 1
Sebastian lo lavmælt. "Det skal du ikke være bekymret for," sagde han og hævede let øjenbrynene. Nej, Ministeriet havde han ikke meget at gøre med. Det var der for ham ingen grund til at have.
"Så," begyndte han drævent og skævede ned til heksens røde hår. "Nu hvor du ved, hvad jeg render og laver, vil jeg gerne vide, hvad du så laver," fortsatte han med smilet i mundvigene og gav hende et klem. "Udover at stjæle hårklemmer."
|
|