|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 16, 2015 21:55:05 GMT 1
Sebastian dukkede forpustet op til baren. Han havde lige svinget en ukendt heks rundt på dansegulvet, men havde mistet hende til en anden maskebeklædt skikkelse. Ikke at det gjorde ham noget - hun var ikke den eneste, han havde danset med i aften, og desuden var han tørstig. "En ildwhiskey," bestile han med et skævt smil, der kun lige kunne ses for den store maske. Velfornøjet - et maskebal faldt lige i hans smag - vendte han sig om og så søgende rundt i natklubben. Hvor mange kendte han mon?
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 17, 2015 22:35:42 GMT 1
Charlisa havde vandret rundt i et stykke tid uden en bestemt kurs. Hun havde ikke været ude på dansegulvet endnu, men der var så mange mennesker man skulle gå udenom og indenom, at man hurtigt blev forpustet alligevel. Den tørre hals gjorde at hun satte kurs mod baren, og fik derfor helt tilfældigvis øje på sin bror, som hun kunne genkende på lang afstand selv med maske.
”Bøh”, hviskede hun ind mod hans øre, og lagde sin arme rundt omkring ham bagfra i et hurtigt kram, inden hun satte sig på stolen ved siden af ham, og sendte ham et varmt smil. ”Jeg har ledt efter dig – hvor har du været?”
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Feb 18, 2015 19:43:56 GMT 1
Sebastian hævede - ikke særlig forskrækket - det ene øjenbryn, da en stemme lød udenfor hans øre. Han gættede næsten med det samme, hvem det var, og da han mærkede et par slanke arme om sig i et kram, var han stensikker.
"Lisa," hilste han med et smil og smøg sin ene arm om livet på hende, så han kunne trække hende ind i et halvt kram og plante et kys på hendes pande. "Jeg har været rundt omkring," svarede han og slap hende igen for at tage imod sit glas med whiskey. "Jeg snupper lige endnu én," skyndte han sig at tilføje til bartenderen, før han fandt søsteren med blikket igen. "Danset og snakket og danset igen," fortsatte han muntert og skubbede glasset hen til Charlisa. "Hvad med dig?"
|
|