Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Feb 10, 2015 19:43:45 GMT 1
Cleona forstod ikke usikkerhed. det havde hun faktisk aldrig gjort. Og det gjorde, at hun ofte overhørte ting. De fleste gange hørte hun bare ting, som hun gerne ville høre. Hun så lidt overrasket ud, da Ajax sagde ja tak og kaldte det en date. Men så trak hun på skuldrene, og accepterede, at det nok kunne være sådan noget. "Fint." sagde hun, og tog pennen fra Ajax, så hun kunne skrive sin adresse ned. "Du skal ikke blive forvirret over, at der står to navne på døren. Min roommate kommer ikke til at være hjemme." Det var ikke almindeligt kendt, at hun boede sammen med Siobhán. "Jeg glæder mig allerede. Og jeg har en gård, som vi kan gå ned i." Havde han ikke sagt noget med udenfor?
|
|
Ajax Rhodes
Box-navn | Conflux |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Redaktør og butiksmedarbejder |
|
Post by Ajax Rhodes on Feb 12, 2015 20:33:33 GMT 1
Ajax tog imod papiret og stak det i lommen med et grin og gav sig til at taste på det store kasseapparat af messing. Da han først havde fået åbnet vedligeholdelsessættet havde han egentlig ikke regnet med at dagen kunne blive meget bedre, men der havde skæbnen så valgt at modbevise ham. At være blevet inviteret hjem til Cleona Ashworth.. Helt i orden.. "Er der andet det skulle være?" Spurgte han og nikkede til kirsebærtræskassen.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Feb 12, 2015 20:57:34 GMT 1
Cleona smilede, mens han stod og legede ekspedient. Hun skulle ikke blande sig i hans arbejde. Hun tog fat i sin jakke og kirsebærtrækassen og gik over til Ajax. "Ikke lige umiddelbart. Jeg kom kun for at få fat i denne her lille skat." Hun kørte fingrene hen over kassen, mens hun så ham ind i øjnene. "Kom ikke for sent, Ajax." Det sidste sagde hun med et frækt smil på læben, inden hun lagde det hun skyldte for kassen, og forlod butikken. Tråd afsluttet
|
|