|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Feb 5, 2015 9:52:04 GMT 1
fraværHej! Som I nok har bemærket, har jeg været mildest talt elendig til at få glukket ind hos jer her den seneste uge. Jeg har været så heldig at komme på fuldtid på mit arbejde frem for deltid. Det er jeg selvfølgelig lykkelig for. Filmen knækkede dog, da min efterfølger i min gamle stilling sygemeldte sig. Det vil sige at jeg faktisk har varetaget både mit nye (9-17:30) og mit gamle job (16:45-21:30) i de sidste to uger. Som mange nok kan gætte, har det været noget så hårdt og nedslidende, at jeg ikke har lavet meget andet end at sove, spise og skrive fuldebeskeder i boxen om, hvor meget jeg savner jer. Nu kommer solstrålen: som jeg lidt røbede i går, er min efterfølger blevet nogenlunde rask igen og burde vende tilbage fra mandag af. Det er en rejseuge for mig, så jeg kommer nok til at være enten på Falster, Fyn eller i Jylland, men jeg vil prøve at komme tilbage til jer allerede fra på mandag af. Jeg glæder mig bare til at komme tilbage. Alt dette er selvfølgelig relevant for jer, der er involverede med: Chrysanta Ó CatháinAlana Maverick-BonesEleanora Sinéad LlewellynAdam PhilipsBeatrice Sinclair IvoryCerise MonetMatthew Parker
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on Feb 5, 2015 10:34:51 GMT 1
Jaaa - Kevin glæder sig (og lidt mig)!
|
|
|