|
Post by Magnolia Dearborn on Feb 3, 2015 21:31:53 GMT 1
"Hvor fanden er jeg?"
Det er den første tanke der løber gennem hovedet på dig. Det sidste du husker er at du lå på sofaen, med en ingefærøl i hånden, mens du forsøgte at overbevise dig selv at det var en okay måde at tilbringe en fredag aften på. Nu er du her. Så mørkt at du knap nok kan se, dog med et overblik nok til at vide at der ingen vej er ud. Så hører du det . . Lyden af en cykel, den kommer trillende imod dig, og nu ser du masken . .
Okay . . . Inden dette går over til en genfortælling af Saw vil jeg tydeliggøre legen. Forestil dig din karakter er med i et reality show og er blevet placeret overfor karakteren der har postet over dig. Det er nu din karakters job at komme med en indrømmelse omkring netop den karakter.
Slip din indre soap opera sjæl ud!
Og hyg jer med det!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Feb 4, 2015 10:13:51 GMT 1
Casimir sank ned i det boblende vand overfor Magnolia og sukkede tungt. "Mags," startede han opgivende. "Jeg ved bare, at jeg bliver den, der ryger ud næste gang." Han rynkede panden. "Sulayma stiller sig bag Nick og du stiller dig vel ved Drake? Så er det slut. Men du skal vide, at jeg ikke glemmer dig, bare fordi jeg er ude. Du er den lækreste af pigerne her og jeg er sgu lidt vild med dig."
Han rodede op i krøllerne og smilede skævt. "Du er bare så lækker, ikke? Så når du kommer hjem, skal vi så ikke? Jeg mener... Jeg kan ikke love at vente på dig, meneh. Jeg er klar, når du kommer hjem."
|
|