|
Post by Azalea Holmwood on Feb 3, 2015 18:48:54 GMT 1
Azalea smilede beroligende til Nora. "Jeg skal nok lade være med at sige noget. Det ville også virke mærkeligt, hvis jeg henvendte mig til dem på arbejdet. Så højt oppe er jeg ikke endnu." Sagde hun, og afslørede, at hun havde planer om at komme derop en dag.
Da adrenalinen efterhånden var begyndt at fortage sig, kunne hun mærke en svidende smerte i den højre side, og da hun med den højre hånd forsigtigt mærkede på det sted der gjorde ondt, fik hun blod på hånden. Hendes ansigt blev en smule blegt ved synet og tanken om, at hun var blevet skadet under duellen.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 3, 2015 19:35:45 GMT 1
Nora nikkede en smule og slap et lavmælt tak. Endnu... ordet gentog sig oppe i hendes hoved, sikker på at Azalea havde bedre styr på sin fremtid end hun selv havde. Hun vidste at hendes forældre gerne ville have at hun fik en ministeriel karriere, men selv var hun ikke sikker på at det var den vej hun skulle. Nu var det heller ikke fordi at hendes mor var særlig højt oppe... det hele lå lidt ved hendes far.
Hun fulgte Azaleas bevægelser og bed sig lidt i underlæben da hun så lidt nervøs over det blod hun havde på hånden. "Er det slemt?" spurgte hun så og spærrede øjnene lidt op. Nora havde været virkeligt heldig på mange måder den eftermiddag.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 3, 2015 19:54:04 GMT 1
Azalea kneb øjnene hårdt i, da hun trak vejret tungt ned i lungerne. Det fik den svigende smerte til at blive stærkere. "Jeg håber det ikke." Svarede hun og trådte hen til en bænk, der stod ved siden af dem. Hun havde egentlig ikke lyst til at finde ud af det heller. Bare tanken om, at være kommet tilskade, gjorde hende dårlig. Hun kunne virkelig ikke lide at se sit eget blod. Hun satte sig ned på bænken. "Jeg... Puha..."
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 3, 2015 20:27:45 GMT 1
En følelse af at være lidt fortabt ramte Nora, da Azalea pludselig virkede til ikke at have det særlig godt. At håndtere andre mennesker der havde det skidt var ikke ligefrem en af hendes spidskompetencer. "Skal du på hospitalet?" spurgte hun så. "Jeg kan godt hjælpe dig på hospitalet," forsikrede hun så Azalea, og også lidt sig selv, om.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 3, 2015 21:02:01 GMT 1
Azalea nikkede. Hun burde nok tage på hospitalet. Nu havde hun klaret sig så længe uden at komme på hospitalet siden segretionen. Men smerten i siden blev ved med at tage til i styrke. Og hun følte sig samtidig ret svimmel. "Jeg tror det vil være bedst ja." Hvis hun skulle se ret meget længere tid på sit eget blod, så ville hun kaste op eller besvime. Det var hun helt sikker på.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 4, 2015 20:59:56 GMT 1
Nora nikkede forstående. "Okay," sagde hun inden hun tog en dyb indånding, inden hun gjorde det hun følte der måttes gøre. Hun kunne som regel godt når det virkelig gjaldt, men det ændrede ikke på at der sad en lille tvivl i hende der gjorde at hun egentlig helst ville undgå ting som dette. Det var nok ret usandsynligt at hun kunne gøre tingene værre end de allerede var, men hun kunne jo aldrig være sikker. Nu skulle de bare til Skt. Mungos... Tråd afsluttet
|
|