Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 3, 2015 20:00:34 GMT 1
Dan smilede skævt og trak på skuldrene. "Drøm og drøm," svarede han. "Det har altid været det jeg skulle." Han greb sig selv i at komme til at lyde som om det var en forpligtelse (hvilket ikke var helt løgn) og fnøs muntert. "Det er et godt job."
Øjnene spillede, som han strakte sig og tørrede støv af på de øverste hylder over baren. "Hvad laver du? Intet her i byen, kan jeg regne ud."
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 4, 2015 13:44:36 GMT 1
Azalea vidste godt, hvad Dan mente med, at det var et job. Sådan havde hun også haft det, da hun arbejde for sin mor, inden hun kom ind som praktikant.
"Jeg er sekretær i Ministeriet. Ren skriver rapporter, mødeplanlægning og personaleansvar. I bund og grund et skrivebordarbejde. Men et spændende et." Hun elskede sit job, og fandt det lige tilpas spændende nok til hende.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 5, 2015 19:54:26 GMT 1
Dans mundvige sitrede og han trak på skuldrene. "Hver sin smag," svarede han muntert, før han blinkede til kunden. "Smager det?"
Han nikkede let imod glasset og fortsatte aftørringen uden nogen andre kommentarer til hendes fortolkning af spændende arbejde.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 5, 2015 21:51:10 GMT 1
Azalea nikkede som svar på hans spørgsmål, og tog en tår blot for at understrege den. "Den er virkelig god. Den minder mig om efterår." Sagde hun, og smilede bredt til ham.
"Men nok om mig Dan. Nu skal vi snakke om dig." Hun sendte ham et drillende blik. Hun var altid interesseret i at lære nye mennesker at kende.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 6, 2015 2:25:40 GMT 1
Dan smilede og rystede afværgende på hovedet. "Såmænd ikke," svarede han. "Du er gæsten her på stedet. Det er dig, der er i centrum her." Han hævede et øjenbryn. "Hvis du vil fortælle. Ellers er det også snart ved at være vagtskifte. Der er musik snart."
Han knækkede let med nakken. Det kriblede i fingrene for at få fat i tinfløjten og få prøvet de tanker af, som han havde nået at gøre sig i løbet af aftenen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 9, 2015 13:41:27 GMT 1
Azalea trak let på skuldrene. Det var ikke hendes yndlings samtaleemne at tale om hende selv. Hun ville hellere vide noget om andre. Om Dan. Men det kunne hun godt høre, at hun ikke kom til at gøre. "Så vil jeg sidde her, og nyde musikken." Sagde hun og sendte ham et let smil. Tråd afsluttet
|
|