|
Post by Hector Attwater on Jan 26, 2015 19:41:09 GMT 1
MODSTANDSBEVÆGELSEVelkommen til den mest fantastiske efterlyser i nogensinde har set! Denne efterlyser omhandler fremtidige medlemmer af modstandsbevægelsen. Jeg søger karakterer, der gerne vil joine den nye bevægelse. Tanken er egentlig at den kommer til at starte i fængslet. Så tænker du måske, fængsel - er det ikke lidt træls at lave en karakter der sidder fængslet? Og nej det er det ikke og i kan sagtens lave en der kun er der i kortere tid. Tag fx Hector, han er der kun i tre måneder. Så her er hvad man fx kan gøre... - Få din karakter smidt i fængsel, enten via Prus eller andre kriminelle gerninger - husk på at ministeriet er rigtig gode til at opfinde grunde til at lukke folk inde, hvis de ikke kan lide dem.
- Lav en ny karakter, der allerede er fængslet - virkelig god mulighed for at få den fængselskarakter ide ud i livet.
- Lav en ny karakter, der bliver fanget. Bestemt også en mulighed, hvis ingen af dem du har ikke passer og du ikke vil lave en der sidder inde allerede.
Kom frisk! Hvis du har brug for inspiration til hvad din karakter kan gøre for at komme i spjældet, så kontakt gerne mig! Og her til sidst vil jeg pointere at det ikke længere er dementorer, men aurorer der bevogter fængslet - derfor er det selvfølgelig stadig ikke et rart sted at være, men der er dog ikke mulighed for at din karakter for sjælen suget ud Go go go!
|
|
|
Post by Sybil Attwater on Jan 26, 2015 20:34:21 GMT 1
Jeg tænkte der skulle gå lidt før jeg oprettede en ny, men som altid kan jeg ikke stå for Gwens plotterier, så nu leger jeg lidt med tanken om en karakter.
Jeg tænker et tvillingepar (eller søskende) der rigtig ubelejligt ender bag tremmer. Ideen er lidt at de igennem deres liv næsten kun har haft hinanden. Fransk afstamning evt. Jeg har flere ideer, men jeg vil lade den forblive så åben som muligt, så der er rigeligt med rum til at udvikle, og har altså derfor ikke skrevet mere end det.
Hvis det lyder som noget i har lyst til at snakke videre om, så fang mig da på skype, eller smid mig en ugle. Jeg er så venlig.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 26, 2015 21:11:07 GMT 1
Øhm, ja, Finn vil helt sikkert gerne lege med, men men men, han er ikke klar til at blive smidt i fængsel i skrivende stund. Jeg vil ikke udelukke at det godt ville kunne lade sig gøre på et senere tidspunkt, på baggrund af at han netop er modstander af ministeriets nuværende diskurs. Så ja... D: Medmindre han er ved dem pga. aurortræning og et eller andet langt ude og han opdager det eller et eller andet, ved det ikke helt, har ikke tænkt det så godt igennem, ville bare lige vifte med flaget.
|
|
|
Post by Sebastian Beaumont on Jan 26, 2015 23:14:20 GMT 1
Jeg snupper gerne den ene tvilling!
|
|