|
Post by Matthew Parker on Jan 16, 2015 9:42:14 GMT 1
artikler - emner - ideer - karakterer Dejlige MU'ere, Så er det tid til at få Oblivator! på gaden. Det bliver Det Magiske Samfunds første og eneste ministeriekritiske avis, og i anledning af det, kunne jeg godt tænke mig at hive nogle andre ind. Mit store håb er nemlig, at få smidt noget læsestof sammen til jer, men jeg skal bruge noget hjælp, og så vil jeg selvfølgelig mega gerne have sjov med jer :] artikler: hvis du har en ide, tiden og/eller lysten til at få smækket en hel artikel sammen om et emne, så er der kun én ting at sige: gør det! Smid mig gerne en besked, om det dækkede emne. emner: har du en mega god ide, men hverken tiden eller lysten til at få skriblet noget sammen, jamen så smid det til mig. Oblivator! er hudløst ærlig, og prøver at ramme en så bred gruppe som muligt. Derfor er det også meget rart med nogle andre tanker på. ideer: tegnestribe, digt, sangtekst, kronik - kun fantasien sætter grænser. Hit me! karakterer: sidst, men ikke mindst. Det er muligt at stå som værende anonym på en artikel. Det er ikke noget, Matt er synderligt glad for, eftersom han mener, man burde stå frem og kunne sige sin mening, men i disse tider er det forståeligt nok. Kunne din karakter have arbejdet på noget i Oblivator!? Så smid en besked! Kunne din karakter have været med til et interview (her helst ikke anonym). Igen: bare smid det efter mig. Mange kys ud til jer.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Jan 16, 2015 9:52:55 GMT 1
Casimir er så frisk på at skrive digte og slagsange, lange prosatekster om ministeriets uretfærdigheder, you name it. Jeg må dog hellere lige se hvad der sker med hans fremtid for nu, inden jeg lover for meget. Når den åbne tråd på Hogwarts er spillet ud, kan det også være, at episoden var værd at lave en artikel om - afhængig af hvad der sker.
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Jan 16, 2015 14:15:35 GMT 1
Jeg prøvede at sige nej, men det gik ikke. Agnes vil gerne hjælpe til. Hun kunne godt skrive en artikel om det at skulle færdes som mugglerfødt i et mugglersamfund, der har lært at frygte magikere - men ellers er hun mere til at snakke end at skrive, i virkeligheden. Det kunne evt. være som et interview.
|
|
|
Post by Emma on Jan 25, 2015 18:44:37 GMT 1
Vil I eventuelt gerne have et nyhedsopslag om dette? Smæk en PM i en admins retning og vi vil se på det!
|
|