|
Post by Louisa Maddox on Jan 19, 2015 14:04:16 GMT 1
Louisa havde en følelse af hun burde forklare sig, men det var ikke rigtig tiden eller stedet til det nu. Hun smilede varmt over hans ord og rystede på hovedet. "Selvfølgelig ikke.. vi kan ses igen.. hvis du vil." Sagde hun og tog imod sit lommetørklæde uden at slippe ham med blikket. Hun forsøgte at rive sig løs af situationen igen, men denne gang var det umuligt for hende at gå og i stedet kiggede hun ned på lommetørklædet og smilede for sig selv.
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on Jan 19, 2015 16:10:00 GMT 1
Takket være den besynderlige situation var Louis ikke god til at skjule sin forbløffelse, da den yngre heks foreslog at mødes igen. Det var ikke lige, hvad han havde haft i tankerne, men . . . det kunne da heller ikke være så slemt.
"Det kan vi godt arrangere," sagde han efter en kortvarig tøven og formede et lille, men venligt smil. "Hvordan kan jeg få fat på dig?" tilføjede han og så afventende på hende.
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Jan 19, 2015 18:02:00 GMT 1
Louisa vidste ikke rigtig hvorfra hun havde fået ideen, hun følte sig på en måde altid lidt skyldbetynget over sine evner og ville altid gøre det godt igen. Hun kunne måske købe en ingefærøl til ham eller noget, det måtte være i orden.
"Skriv til Louisa Maddox på Hogwarts, så får jeg dit brev" Sagde hun med et flygtigt smil og trak på skuldrene, inden hun forstørrede sit smil en anelse. "Jeg bliver nødt til at gå nu.. Vi ses." Bemærkede hun og drejede om på hælen og så sig smilende over skulderen en enkelt gang, inden hun forsvandt.
Lukket
|
|