Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 7, 2015 22:04:57 GMT 1
Eggs' efterlyserFor mindre specifikke ønsker har jeg også en plottråd. Dette er en samlet beskrivelse af de karakterer jeg efterlyser. FINN KESTRELELLA KESTREL
KONCEPT Finns storesøster, 23 år, massere af muligheder. ÆNDRINGER De fleste ændringer er tilladt, både i navn, alder og køn. Den fælles fortid med Finn er dog fastlagt. Mulighed for halvsøskende. NORA WHITEBEAMBLAKE WHITEBEAM KONCEPT 48 år, forhørsleder i højmagiratet og fuldblods troldmand. Han er meget ambitiøs og vil gøre alt for at opretholde sit image - en tidligere Slytherin. Han er stærkt pro segregationen, hårdtarbejdende og har høje forventninger til sin datter. Det kunne være meget spændende at få ham i spil. ÆNDRINGER Småændringer tilladt, navneændring tilladt. ALECIA WHITEBEAM KONCEPT 45 år og sekretær i afdelingen for magisk transport(et job hun har fået lettere på baggrund af at hendes mand er i ministeriet) og halvblodsheks. Sandsynligvis social sommerfugl tilbage i sin ungdom, som stadig bruger meget af sin tid på det sociale i sit liv og aldrig har været den store karrierekvinde, fordi hun har valgt at prioritere anderledes. Tidligere kollegie er op til spilleren, men hun har også gået på Hogwarts. ÆNDRINGER Småændringer tilladt, navneændring tilladt. FAMILIE LÆNGERE UDE f.eks. fætre/kusiner/onkler/tanter
Dette kan sagtens være eksisterende karakterer. Kontakt mig endelig hvis du er interesseret eller bare overvejer noget af det en lille smule. Jeg er åben for spørgsmål.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 29, 2015 19:57:22 GMT 1
Tråden er opdateret og nye karakterer er tilføjet.
|
|