Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 15:28:18 GMT 1
Erica var langsomt ved at blive godt og grundigt sindssyg af at gå hjemme i lejligheden over Den Tørstige Hat. Det hjalp ikke at hendes yngre søstre var hjemme på ferie, og især Jenna havde hun svært ved at komme overens med. Det havde bygget sig op over hele ferien, men det der endelig fik det til at kamme over, var da Erica bemærkede et meget afslørende hul i sin kommode. Vredt skubbede hun skuffen tilbage i med et brag og flåede døren op. "JENNA!" Hendes stemme rungede, som hun i et virvar af flammerødt hår trampede ned ad gangen og flåede døren til sin ældste søsters værelse op. Hendes ansigtsudtryk var fortrukket i vrede. " Hvor er min grønne trøje!?"
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
Stilling | Anfører & angriber |
|
Post by Jenna Owens on Jan 2, 2015 16:36:33 GMT 1
Jenna smed sig dovent i sin seng, og gned blidt på sin mave, mens hun overvejede hvorfor en ekstra portion græskartærte havde virket genial for et øjeblik siden. Musikken strømmede højt ud i hele værelset, og et skilt var blevet hængt på døren, som stærkt opfordrede alle andre til at blive ude. Jenna gjorde absolut intet forsøg på at rejse sig op, men vippede i stedet med hovedet i takt til musikken, mens øjnene var placeret på de plakater der hang i hendes loft, og sendte hende frække blikke. Jenna sendte et luftkys tilbage.
Jenna sprang op fra sin seng da hendes søster kom væltende ind på hendes værelse. Så hurtig at det begyndte at sløre for hendes øjne og at hun nær var væltet over en af de bunker af rod der lå rundt omkring. ”Sig mig, så du ikke skiltet på døren, Erica? BLIV UDE”, irriteret krydsede hun sine arme, et greb der blev en anelse løsnet, da hun nævnte trøjen. ”Den har jeg ikke set”, svarede hun hende bestemt, men forsøgte samtidig diskret at hive op i sin sorte trøje, så den skjulte for den grønne hun havde indenunder.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 16:41:21 GMT 1
Erica ignorerede fuldkommen hvad Jenna havde at sige. I stedet fortrak tænderne sig i en snerrende grimasse og hun knyttede hænderne. "Jeg ved at du lyver!" råbte hun tilbage, uden indledende at bemærke Jennas forsøg på at skjule noget.
Hun havde travlt med at se rundt i rummet, forventende at finde den smidt i en af bunkerne. "Urgh, du er så klam. Hvorfor rydder du aldrig op?" fortsatte hun vredt og skubbede sig forbi Jenna, for at puffe til en tøjbunke med sin fod. "Fortæl mig så, hvor den er henne."
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
|
Post by Jenna Owens on Jan 2, 2015 16:57:56 GMT 1
Jenna fnøs og rigtig tydeligt valgte hun at rulle øjne af sin søster. Stædigt rettede hun ryggen, og løftede hagen, men sank lidt ned igen, og lavede en fornærmet grimasse, da søsteren valgte at kommentere på indretningen af hendes værelse. ”Og hvad så? I det mindste kan jeg finde mine ting i forhold til vise andre”
Jenna sendte søsteren et flabet smil, et smil der blev erstattet af et vredt et, da søsteren valgte at ødelagde en af hendes bunker. ”ERICA!”. udbrød hun, og greb ud efter en af sine næsebidende tekopper, der havde ligget under bunken af tøj. Øjenbrynene blev krøllet hårdt sammen. ”Jeg er altså ikke den eneste pige her i huset, at du ved det.. ”, sagde hun og forsøgte skamløst at give sin anden søster skylden.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 18:57:06 GMT 1
Erica lo højt, tydeligvis ikke særlig oprigtigt. Tværtimod var det mere spottende og hun kneb øjnene sammen til små sprækker, uden at tage sig af Jennas protester. "Lad være med at give andre skylden og giv mig så min bluse," snerrede hun arrigt og tog et par skridt tilbage mod sin lillesøster, så hun tårnede en anelse op over hende. Det var fordelen ved at være højest.
Hendes blik gled ned og antydningen af noget grønt under Jennas sorte bluse, fik hende til at række frem og trække Jennas krave brat til side. "Jeg VIDSTE, at du havde taget den!"
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
|
Post by Jenna Owens on Jan 2, 2015 19:35:08 GMT 1
Søsterens stemmeleje fik Jenna til ufrivilligt at gnave i sin underlæbe. I det søsteren gik fremad, gik hun automatisk et skridt bagud, og mærkede sin ryg ramme op mod en af sine kommoder. ”Jeg har ikke…”, var alt hvad Jenna fik over sine læber, da Erica opdagede, hvad Jenna håbede hun havde skjult godt nok.
Jenna skreg da hun mærkede et greb om sin krave. ”STOOOOOP”, skreg hun yderligere ind i sin søsters ene øre, og smed sig ned på gulvet, for i ren desperation at kravle under sin søsters ben, og sætte retning i høj fart mod døren.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 19:48:29 GMT 1
Håret blussede op og blev skrigorange i stedet for rødt, da Jenna skreg hende ind i øret og Erica ikke kunne gøre andet end at give slip og vride sig væk. I det øjeblik hun gjorde det stak Jenna af og Erica vendte sig arrigt efter hende. " Din lille..." snerrede hun, for vred til at finde et skældsord. I stedet slap hun et irriteret "urgh!" og trampede ud af døren igen. "MOOOOOR!" Tråd afsluttet
|
|