|
Post by Nora Whitebeam on Jan 2, 2015 23:48:46 GMT 1
Endnu engang fandt Nora sig i en lyttende position. "For nogle gør det vel," svarede hun og smilede en lille smule. "Jeg tror at mange er glade for at du har lagt det på hylden, med dit temperament." Hun grinede endnu engang. Nøj, hvor havde de været oppe at toppes nogle gange på skolens quidditchbane.
"Jeg er nu heller ikke sikker på om det er noget jeg fortsætter med at dyrke bagefter... vi skal forresten spille mod Gryffindor efter ferien." Det sidste kom lidt henkastet. Hun havde jo også været på holdet engang.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 23:59:06 GMT 1
Erica fnøs, men blottede tænderne i et smil. Hun var udmærket klar over, at hendes temperament kunne løbe af med hende. Hun vár blevet udvist fra kampen et par gange i sin tid og havde desværre været grunden til at det modsatte hold fik tildelt et par straffekast. Det var dog ikke noget hun tog sig af. Det havde alt sammen været midler til målet.
Hun fnøs muntert. "Du må love mig, at I vinder over min lillesøster," svarede hun lettere tørt. Et eller andet sted var hun måske nok stolt over at Jenna var blevet anfører for sit eget hold, men hun ville aldrig indrømme det. Ikke så meget som Erica selv havde ønsket at være der. "Hun bliver ulidelig at høre på ellers."
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 3, 2015 0:27:38 GMT 1
Nora slog endnu en omgang latter op, denne gang lidt højere end de andre. "Det satser vi skam også på," lød svaret efterfulgt af et blink med det ene øje. Nora vidste ikke hvordan det var at have søskende, så det aspekt af det havde hun ikke det store forhold til. Men hun ønskede vinde, det var helt sikkert.
"Du burde have gået syvende år om, du af alle må sikkert kende nogle gode tricks til at distrahere hende." En kommentar ment mest i sjov, men også med lidt halvubevidst fiskeri.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 3, 2015 0:31:12 GMT 1
"Urgh, nej tak," erklærede Erica og rynkede lidt på næsen. Hun havde måske nok været på toppen flere steder, da hun gik på Hogwarts, men ikke med skolearbejdet. Dét savnede hun bestemt ikke. Ikke det mindste.
Hun så vurderende på Nora, før hun himlede med øjnene og smilede sigende. "Uanset om jeg havde nogle idéer, ville Heeney aldrig lytte. Ikke når de kommer fra mig." Hende og anføreren for holdet havde aldrig kunnet komme ud af det med hinanden.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 3, 2015 0:49:26 GMT 1
Nora så lidt på Erica og fnisede så kort. Hun tvivlede nu også på at hun selv ville have den store lyst til at komme tilbage når hun først var sluppet fri af skolearbejdet.
"Hmm... du har nok ret. Jeg tror også at det er den fornuftige indstilling. Ingen burde lytte til dig." Hvad der mest af alt lignede et smil der forsøgte at ligne en engels men fejlede halvvejs og endte i noget diabolsk bredte sig over Noras læber.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 3, 2015 1:06:43 GMT 1
Erica fnøs over Noras ord og skubbede lettere ublidt til venindens skulder. "Hold dog kæft," svarede hun, alligevel med en trækning i den ene mundvig. Hun skulede let og tømte sin kaffekop, før hun skævede over mod sin far, der var blevet færdig med at snakke med troldmanden og så ud til at overveje at komme over for at blande sig i de to veninders samtale. Den grønhårede, unge kvinde skar en grimasse af bartenderen og trak Nora med sig væk fra baren. "Kom lad os gå, før min far begynder at spørge ind til hele din livshistorie," erklærede hun og forlod barlokalet, hivende veninden med sig ovenpå mod lejligheden og Ericas eget værelse. Tråd afsluttet
|
|