Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Jan 7, 2015 22:06:31 GMT 1
Brody var ikke ædru nok til den samtale og han vidste det allerede da Maggie begyndte. Han hvilede baghovedet imod skabet og stirrede ud i luften, indtil han mærkede hendes fingre gribe fat i hans håndled. "Hm?" Han drejede hovedet imod hende og så spørgende ud i et øjeblik, før han smilede skævt.
"Så... Kæreste?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Jan 7, 2015 22:21:55 GMT 1
Maggie opgav snart at forsøge at sige mere til Brody. Hun overvejede om hun nogensinde ville komme til at have en alvorlig samtale med ham, der ikke endte med at en af dem eller dem begge farede i flint eller ganske enkelt bare ikke var i stand til det. Hun kunne ikke ærligt sige at hun var sikker, men hun valgte at skubbe det bort for nu.
Så i stedet smilede hun og kom på benene. "Kæreste," gentog hun og rakte en hånd ned mod ham. Tænderne var svagt synlige i et smil og hun så lettere underfundigt på ham. "Giver det dig lyst til at stikke af?"
Spørgsmålet var ikke alvorligt ment og det var tydeligt på hendes ansigtsudtryk. Hvis hun var i tvivl eller bekymret, så blev det gemt godt bort for nu.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 7, 2015 23:33:20 GMT 1
Brody så op på Maggie i et langt øjeblik, før han rakte hånden frem og tog hendes. Han kom på benene og trak på skuldrene, da først han stod op. Så grinede han lidt og kløede sig i nakken. "Ja," indrømmede han.
"Eller. Det er bare mærkeligt." Han rømmede sig og skar en grimasse. "Jeg er fuld, Magpie. Bed mig ikke om at svare på komplicerede spørgsmål," bad han med et udtryk, der imiterede en sød lille hundehvalps. "Kys mig i stedet?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Jan 7, 2015 23:39:06 GMT 1
Maggie kunne ikke lade være med at le opgivende og himle let med øjnene af Brody. Ikke desto mindre fik hans anmodning dog hendes mellemgulv til at trække sig sammen og der var ikke megen tøven, da hun trådte frem, strakte sig op på tæerne og sørgede for at kysse ham med eftertryk. Hun havde et par tabte dage at indhente, føltes det til. Så var det ligemeget om det gjorde hende en anelse rødkindet, da hun trak sig tilbage.
I hvert fald var smilet svært at dæmme ned for, som hun fangede Brodys ene hånd og nikkede beslutsomt. "Kom, lad os gå ud herfra. Det er nytår og jeg har brug for noget at drikke. Jeg har i hvert fald ingen planer om at tage hjem igen lige med det samme."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 7, 2015 23:46:21 GMT 1
Brody lagde den frie arm omkring Maggie og kyssede hende godt og grundigt. Han smilede dumt, da hun sank ned igen og blikket spillede over hendes opfodring - men nok mere det, der fulgte den. Et bryn røg op og han lagde hovedet lidt på skrå.
"Tror du, at du får lov til at gå hjem i nat?" Hans smil var drillende og udtrykket i hans ansigt ikke den mindste smule tvetydigt. "Men ja. Lad os få dig fuld, sukkermås. Op på niveau med os andre."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Jan 7, 2015 23:53:25 GMT 1
Maggie smilede og det ville næsten have virket forlegent, hvis det ikke havde været for det meget sigende udtryk i hendes øjne, da hun så op igen efter kortvarigt at have slået blikket ned. "Det håbede jeg ikke," indrømmede hun med et enkelt, langt blik mod Brody, før hun blottede tænderne helt i et sjældent smil og nikkede beslutsomt.
Egentlig drak Maggie ikke rigtigt, men det var vel nytår. Et enkelt glas vin eller to kunne man vel godt drikke. "Du ved godt, at jeg ikke plejer at drikke mig fuld," informerede hun ham muntert. Hun var uelegant nok som det var (i sin egen optik i hvert fald). Hun åbnede døren, stadig med Brody ved den ene hånd og tog et enkelt skridt baglæns. Hendes humør var betragteligt bedre end for et øjeblik siden og blikket spillede drillende.
"... Du vil vel ikke være nogen dårlig indflydelse?"
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 8, 2015 0:19:49 GMT 1
Brody grinede et ulvegrin og vrikkede lidt med øjenbrynene, imens han fulgte med Maggie. "Åh, Magpie," drillede han, som de trådte ud midt i festen og han fik lukket døren med hånden han holdt ølflasken i.
"Jeg elsker at være en dårlig indflydelse." Han smilede flabet og slap hendes hånd, før han nikkede mod køkkenet. "Hvad skal du have at drikke?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Jan 8, 2015 0:23:32 GMT 1
Maggie lo lavmælt og rystede lidt på hovedet af Brody, før hendes øjenbryn fortrak sig i et eftertænksomt udtryk. "Det ved jeg ikke," svarede hun ærligt og bed en kommentar om, at hun ikke vidste hvad der var moden nu til dags i sig. Hun ville helst ikke lyde som en på tres.
Desuden kendte hun heller ikke udvalget. Så hun holdt sig til den sikre vej, med et anelse spørgende blik op mod Brody. "Hvidvin?"
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 11, 2015 1:37:34 GMT 1
Brody smilede skævt og vrikkede lidt med brynene, før hun svarede ham og han stak en tommel i vejret. ”Hvidvin på vej,” erklærede han, inden han forsvandt i menneskemængden. Han grinede til en bekendt han passerede, stak en anden i siden med en albue og kæmpede sig selv vej til køkkenet. Tråd afsluttet
|
|