|
Post by Marvin Alexander Loddington on Dec 30, 2014 1:17:14 GMT 1
MARVIN ALEXANDER LODDINGTON Niogtyve. Afhenter. Tidligere Slytherin. Fuldblod. Bosat i Hogsmeade. Mød Marvin Loddington. Marvin er en 29 årig troldmand, der er utilfreds for at sige det enkelt. Han føler, at han står i skyggen af sine ældre søstre, der har klaret sig godt, og sine venner fra tiden på Hogwarts, der også har fundet deres vej i livet. Det har ledt ham til at tage et job som afhenter i håb om han kan avancere i Ministeriet og gøre sin familie stolt. Som det nok kan læses, befinder han sig i lidt af en identitetskrise, hvor han afspejler sig selv i sin familie og generelt er usikker. Når han ikke har travlt med at fundere over hvor alle årene blev af, kan han godt lide at spille skak eller at tage ud med vennerne og drikke butterbeer. Han har altid været social, men aldrig højrøstet. Venlig, men ikke overbærende. Intelligent, men ikke ambitiøs. Jeg leder egentligt ikke efter noget specifikt. Måske der er nogle omkring hans egen alder, som han blev venner med på Hogwarts og holdt fast i. Måske nogle kollegaer fra Ministeriet. Hvis du har en idé så skriv endelig.
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Dec 31, 2014 1:49:58 GMT 1
Nøj hvor skal vi plotte. Jeg er lidt forelsket i Marvin. Jeg giver dig: Erin, min lille mus. Hun har gået to år under Marvin på Slytherin, hvilket ingen fatter, fordi hun er en grå lille skabning, der ikke gør det store væsen ud af sig. Hun er dog dybt ambitiøs under det uundseelige mørke tøj og de store briller, der hele tiden glider ned på næsen. Hendes tid på skolen har været tilbragt med selvsamme lille næse i bøgerne. Hun var en af professorernes døtre i sin tid (han er pensioneret nu) og hendes navn er derfor velkendt. Jeg ved ikke om hun og Marvin bondede dengang. Muligvis. Hun havde et par venner, omend ikke mange. Nu er de i hvert fald kollegaer i ministeriet (samme afdeling) og må mødes på gangene fra tid til anden. Hvad siger du? Venner? Det er også en mulighed, at Marvin er en af de yderst få ekskærester/crushes hun har haft i sit syvogtyveårige liv, hvis du kan se det være sket. Og så har vi Kenna F. Kinnaird. Den søde auror er virkelig meget pro-dagsordenen og desuden også en kollega. Hun er meget yngre end Marvin, men de kan snildt være stødt ind i hinanden på et eller andet tidspunkt. Hun har så meget familie, at hendes navn også dukker op i samtaler. Modsat Erin er hun temmelig hårdfør og samtidig lidt af en bulderbasse. Hun kunne nok prikke en del til Marvin hvis hun vidste hvad der skulle prikkes med. Til syvende og sidst er der Brody Blance, som var samme årgang som Erin men på Gryffindor. Han er højrøstet, selvfed og en kendt Quidditchspiller, der har noget at have sin arrogance i. Jeg ser dog mest potentialet for at disse to ikke bryder sig om hinanden, hvis de ellers nogensinde rigtig har fundet ud af hvem hinanden er? Mine andre karakterer må du også gerne lege med, men jeg ser ikke nogen oplagte relationer.
|
|
|
Post by Marvin Alexander Loddington on Dec 31, 2014 16:30:58 GMT 1
Lad os endelig plotte ^^
Jeg kan godt forestille mig Erin som en ekskæreste. Jeg læste inde på hendes profil, at hun fik sin første kæreste som 20årig, og det ikke fungerede. Måske Erin og Marvin var bekendte på Hogwarts og så begyndte at komme sammen, da de var færdiguddannede og lærte hinanden bedre at kende. Hvis Erin har været 20 på det tidspunkt, har Marvin været 22 og arbejdet som bordafrydder i en bar. Hun er jo ambitiøs, og han er stik modsat, så mon ikke hun var blevet træt af ham og ikke kunne se en fremtid?
Nu er de så lige blevet kollegaer, siden Marvin har fået nyt arbejde, og måske de begynder at i hvert fald opbygge et venskab igen? Nu er Marvin jo kommet lidt ud af fjernerne og er mindre af en "dreng". Jeg tror i hvert fald, Marvin har været ked af måden det endte på og ønsket at de skal være på gode vilkår.
Kenna kan prikke til ham med en pind, haha. Ej, de kan jo mødes på arbejdspladsen og se hvad der sker?
Siden Brody har været i Gryffindor, og han er yngre, har de nok ikke haft meget omgang med hinanden. Men mon ikke Marvin har hørt meget om ham, siden han jo sidenhen er blevet en kendt atlet. Hvis de møder hinanden, forestiller jeg mig det bliver et møde a la Brody ikke aner hvem Marvin er, og Marvin kun kender til Brodys omdømme.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 1, 2015 11:50:35 GMT 1
Jeg er også frisk på at plotte.. Sandsynligvis med Aldrian her.. ^^ Han er ansat i Ministeriet i Afdelingen for overvågning og regulering af magiske væsner og han er totalt på linje med Ministeriets holdninger og ageren i det hele taget.. Hvis du er frisk, så kunne jeg godt se det sjove i, at vi prøver at sætte dem sammen, og hvis kemien er rigtig - at Aldrian tager Marvin under sin vinge og forsøger at styre hans identitetskrise i 'den rigtige retning'... *gnækker ondt*
Jeg er dog også klar på alle mulige andre plots med Aldrian her.. Det er helt op til dig og den plan, du har med Marvin... ^^
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 1, 2015 13:34:56 GMT 1
Jeg elsker dig for at have lavet en afhenter! Jeg har jo hans overordnede Geneva Greengate og hun er helt klart med på en tråd med sin nye afhenter! Så har jeg også Ewan Froggenhall som er journalist på Profettidende men også har sit eget blad som er ministerie-kritisk. Han gik på årgangen over Marvin på Ravenclaw og jeg ser gode potentialer her. Ud over det har jeg Lyra Lowell som jeg ville smide i puljen. Ved ikke om hun kan bruges til noget. Hun kommer en del hos Oliver og Brody
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 1, 2015 18:32:12 GMT 1
Ekskærester lyder helt fornuftigt. Jeg ved ikke om hun gik ud af forholdet fordi han ikke var ambitiøs nok, men jeg kan lige høre hendes fars stemme over en afrydder, så der har helt sikkert væres pres derfra. Måske var det bare ikke det rigtige. Hun var ikke forelsket, de passede ikke lige sammen. Det skete i hvert fald og som du siger kan de nu ikke undgå at støde på hinanden. Samme afdeling, samme etage. Det vil blive akavet. Erin er dog lige netop super akavet, så det ville være sjovt, hvis han prøvede at blive venner igen. Jeg ser mange pinlige episoder i fremtiden. En tråd?
Gemmer Ken lidt i lommen til noget senere. Jeg er ikke helt sikker på hvad.
Det lyder som om vi skal droppe Brody/Marvin. xD Done.
|
|
|
Post by Marvin Alexander Loddington on Jan 1, 2015 22:13:51 GMT 1
Aldrian - Jeg vil gerne have, at han får flere forskellige slags bekendtskaber, som han skal navigere rundt i mellem. Hvis kemien er rigtig, som du siger, kan Aldrian blive en mentor og måske også som en bror-skikkelse for ham, siden han har to ældre søstre. Så god ide! Jeg er med på den.
Geneva - Yes, den synes jeg bare, vi skal få gang i, så Marvin officielt kan starte sit nye arbejde!
Ewan - De kan have været venner fra deres tid på Hogwarts? Marvin søgte også venskaber udenfor Slytherin og kan godt være venner med folk, der har anderledes holdninger end ham. Måske Ewan finder ud af, Marvins nye arbejde og prøver at overbevise ham, om det er en dårlig ide? Det kan været et make or break it øjeblik for deres venskab.
Lyra - Hun er meget yngre end ham, så det kunne bare være de mødes tilfældigt på et tidspunkt?
Erin - Fedt! Vil du starte den eller skal jeg? (:
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Jan 1, 2015 23:45:33 GMT 1
Du må gerne få æren.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 2, 2015 3:17:28 GMT 1
Så synes jeg, at vi prøver det af... ^^ Vi ser bare lige, hvem der får lavet tråd først...
|
|
|
Post by Marvin Alexander Loddington on Jan 3, 2015 0:21:51 GMT 1
Erin - Danke schön Aldrian - Yes!
|
|