Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Dec 28, 2014 20:42:39 GMT 1
Så jeg har denne her idé til et band/orkester, der minder om en (lidt yngre udgave af) dem vi ser i HP4. De er endnu ikke helt succesfulde nok til at have kvittet deres hverdagsjob og må nøjes med at øve sig og spille små bitte koncerter og privatfester op om aftenen og i weekenderne. Desuden kan de charmere sig til at spille lidt for gæsterne på Den Tørstige Hat i Godricdalen, som Dans familie ejer. Jeg tænker gruppen består af mænd mellem 20 og 30, der alle sammen har lidt samme stil (eksempler kommer). Desuden har jeg den idé, at de alle har taget kunstnernavn efter en romersk kejser som en lille, mærkelig gimmick. Det er min forestilling, at de er ministerievenlige, måske endda vil gå med til promovere og blåstemple ting, hvis det kan få dem lidt frem i verden. Men det er til forhandling. Det kunne bare være fedt, at de var involverede i et eller andet. Personligt har jeg ikke en præference ift. instrument og jeg tænker evt. interesserede kan være med til at bestemme hvem der spiller hvad, har hvilken rolle i samarbejdet, interne relationer etc. Mht. stil, så har jeg 2 bud på faceclaims i tasken. Overskriften er "mænd med eyeliner." Mer har også et par andre bud, som hun gerne vil dele med dig hvis du er uinspireret. Personligt har jeg hapset: Colin O'Donoghue som Hook. Et andet eksempel er Cam Gigandet i Burlesque. Er der nogen friske? Jeg er villig til forhandling/diskussion om det meste, hvis andre vil i en anden retning.
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Dec 28, 2014 20:45:23 GMT 1
Cam Gigandet som FC på bas - jeg føler den!
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 28, 2014 20:45:50 GMT 1
Jeg vil sygt gerne være med, men jeg vil også sygt gerne lave en kvinde. Er det ikke på tale?
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Dec 28, 2014 20:48:21 GMT 1
Jeg overvejer også at være med! Hvor politisk aktive tænker du, at de er?
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Dec 28, 2014 20:51:54 GMT 1
Night: Bumbum. Egentlig ikke, men det er heller ikke udelukket. Juicy: Overhovedet ikke. De er bare enige i den nuværende dagsorden og "vil gå med til promovere og blåstemple ting, hvis det kan få dem lidt frem i verden"
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 28, 2014 21:03:08 GMT 1
Jeg vil i hvert fald vildt gerne lege med og er villig til at finde på lidt alternative løsninger, hvis det er det der skal til.
|
|
|
Post by Isla Kinnaird on Dec 28, 2014 21:35:32 GMT 1
Til de der skulle være interesseret: Isla Kinnaird kommer til at have en efternøler af en bror på omkring de 27-30 år.. Jeg kunne godt forestille ham i et band som dette, bare hvis folk kunne tænke sig at udvide deres plot på den måde..
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Dec 29, 2014 2:41:24 GMT 1
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Dec 30, 2014 18:51:00 GMT 1
Jeg forestiller mig ikke min karakter som videre politisk aktiv, men som du selv skriver, går han meget gerne med til at lave koncerter hvis det kan få dem frem i verden. Og for mit vedkommende synes jeg, at jo mere kendte de er, jo bedre. Havde håbet de var lidt a la de sære Søstre- kendte (eller.. mere?)
Jeg tror sgu jeg er på.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Dec 30, 2014 23:43:38 GMT 1
Jeg tænker heller ikke de er politisk aktive. Blot at de ikke er imod dagsordenen. De har det fint med det der foregår, overordnet. Med beskrivelsen "endnu ikke helt succesfulde nok til at have kvittet deres hverdagsjob og må nøjes med at øve sig og spille små bitte koncerter og privatfester op om aftenen og i weekenderne" prøvede jeg at signalere, at de ikke er i den liga. Tværtimod må de jo netop være beskæftiget med andet end kun musikken for at klare sig. Det giver især god mening, hvis de ikke er internationale. Magikersamfundet kan jo ikke just fylde store koncertsale, så deres publikum er uanset hvad begrænset. Det giver desuden dem alle sammen muligheden for at have kollegaer og et helt liv ved siden af, så musikken ikke er deres eneste plot. Det synes jeg er nice.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
|
Post by Miles Heeney on Jan 1, 2015 14:37:27 GMT 1
Ja, det kan jeg se. Jeg havde håbet et anderledes scenarie, så jeg tror jeg springer over. Håber I får stablet det på benene!
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Jan 1, 2015 16:38:50 GMT 1
Det synes jeg da er grundigt ærgerlig, Juicy. Jeg tænker ellers at det er en spændende udfordring, at de skal kæmpe sig op, som alle bands skal. Det ligger helt sikkert i planerne, at de bliver populære en dag, men hvis det ikke er noget, der interesserer dig, så må det jo være sådan.
|
|