Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 18:35:27 GMT 1
Sebastian & Freya Tænker at det kunne være interessant at sætte disse to til at lære hinanden at kende. Måske et af de der 'efter en aften i byen'-bekendtskaber, hvor de bare er fortsat med at ses lidt en gang imellem? Måske har du en bedre idé. Der står i hans skema at han ikke gør noget halvt og... Freya gør en masse ting halvt, hvilket måske ville være til irritation for ham. Det ville i hvert fald være sjovt.
|
|
|
Post by Deleted on Feb 7, 2015 19:22:12 GMT 1
Yay Eggs! Jeg er totalt game på en relation imellem de to. Jeg tænker umiddelbart, at de godt kunne have været sammen engang, men Sebastian er ikke rigtigt typen, der går tilbage til en fuser, so to speak.. ^^ Men jeg kan sagtens se dem være venner, hvis du er interesseret i det? At de har fundet ud af, de kan hygge sig sammen og tager i byen sammen fra tid til anden..? Hvad siger du til det?
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:29:07 GMT 1
Nu hopper jeg lige ind med min nye karakter her. Aldrian Coppernan og Shirley: Begge Shirleys forældre sidder i Højmagiratet, så jeg tænker han måske kender hende af navn og omvendt? Nu hvor Aldrians far også sidder i Højmagiratet. Der er lige en syv år mellem dem (tror jeg nok), så de kender jo nok ikke hinanden fra skoletiden. Men der er i hvert fald mulighed for bekendtskab - jeg ved ikke lige hvordan det skulle være, men det kunne være meget sjovt. @bas og Shirley: De er såmænd samme årgang. Hun var på Hufflepuff i sin tid, men de kan ikke undgå at kende hinanden af navn tænker jeg. En relation tilbage fra skoletiden? Shirley slår mig umiddelbart lidt mere balanceret og mindre følelsesstyret end Sebastian, så der er de i hvert fald temmelig forskellige - men måske kunne hendes rolighed gøre, at de ville komme godt ud af det sammen? Hun står frit til alt fortidigt, hvis det var noget der havde interesse. Måske et venskab? Sig endelig til, hvis der er noget du gerne ser. Derudover skriver hun jo for Alt for Heksene og med sit erhverv kunne Bas godt være interessant. Hun tog ovenikøbet først sin uddannelse i distributionsafdelingen for magasinet, så de har måske også noget karrieremæssigt til fælles. Derudover: Aldrian Coppernan og Eldridge: Et år mellem dem, men begge ministerieansatte. Eldridge har været der i fjorten år (mener jeg), hvor han har været obliviator og er nu regulator - han har afhørt Hector uafhængigt af Aldrian. Lil og jeg har snakket om noget mellem Abi og Eldridge tilbage fra skoletiden, men det blev vist aldrig defineret og afhænger lidt af spil. Men jeg slynger det bare lige ud som en mulig relation.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Feb 7, 2015 19:51:49 GMT 1
Aldrian & Shirley ser jeg helt sikkert som en mulig relation.. Jeg har dog svært ved at se dem som værende mere end flygtigt bekendte.. Shirley virker alt for sød og god til at være vildt imponeret af ham og han synes nok, hun har for få ambitioner.. Sebastian og Shirley ser jeg meget mere mulighed i.. Min mavefornemmelse ser ingen problemer i en relation tilbage fra skoletiden.. For min skyld kunne de også godt have været kærester dengang eller måske endda stadig var det, da de gik ud af skolen? Han står også gerne klar på et interview, hvis du kunne tænke dig det? Aldrian og Eldridge har virkeligt et evil-potential... ^^ Men jeg tænker, at det måske kunne være godt lige at vente på, hvad du og Lil finder på, da det kunne give ekstra spilmuligheder?
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 19:52:53 GMT 1
Jeg er helt med på at de kan være venner på den beskrivelse. Men er lidt forvirret, tror ikke at de har været 'sammen-sammen', hvad mente du helt præcist med det? XD Hvis det var mig der var forvirrende i første omgang, tror jeg bare at jeg mente at de måske fandt ud af at blive venner efter en bytur.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Feb 7, 2015 19:55:13 GMT 1
Ahh, på den måde.. Ja jeg må indrømme, at jeg opfattede din kommentar som at de engang var endt i seng sammen... ^^ Men det er fint med mig, at de bare er gode byturs-venner... <3
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:59:02 GMT 1
Lad os skrinlægge Aldrian-relationerne for nu. Det kan jo være de bliver relevante igen (og det tænker jeg helt sikkert med ham og Eldridge)
Jeg er totalt game på Shirley og Sebastian. Min umiddelbare tanke er at de måske er fundet sammen i løbet af deres sidste år, men så til gengæld er fortsat et godt stykke tid sammen efter skolen? Lidt afhængig af hvor seriøs Sebastian er på det område - Shirley er i hvert fald helt sikkert. For min skyld kan det i hvert fald godt have været noget længerevarende. Så er spørgsmålet bare, hvorfor de gik fra hinanden og under hvilke omstændigheder? - Og så ville et interview jo netop være en oplagt mulighed for at rode lidt op i en gammel relation i nutidigt spil!
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 20:01:23 GMT 1
Great. Det er en aftale, så.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 19:35:12 GMT 1
S-Freak! Sebastian & Ezekiel Samme alder og kollegium og begge venner med Wyat. De skal godt nok have været gode til at undgå hinanden, hvis de ikke skal have et eller andet bekendtskab? Zeke har været en ret stor troublemaker i sin skoletid (og er det sådan set stadigvæk), men hvis man ikke er for sart, så gør det ham nok kun sjov at omgås. *savle savle savle* Sebastian & Jackie Jeg ved ikke, hvad de har tilfælles udover koste, men Joseph Morgan er bare crazy hot, så jeg var bare nød til lige at smide Jackie i spil, hvis han vil flirte med ældre damer. Aldrian & Jackie Ej stop, Ian (fucking) Somerhalder?! Hvis han bliver træt af sit ægteskab, så er Jackie klar på noget uforpligtende sjov. Udover at de er karriere mennesker, så har de vidst ikke meget tilfælles, men hun charmer gerne benene væk under ham alligevel
|
|
|
Post by Deleted on Feb 22, 2015 19:45:42 GMT 1
CC! Sebastian og Ezekiel kan jeg godt se sammen.. Sebastian er lidt af en party-gut, så jeg tænker, at de sagtens måske stadig kunne være venner efter skolen? Eller måske i princippet bare gode bekendte? Sebastian og Jackie, er jeg nok lige nødt til at melde pas på til en start.. Jeg har påbegyndt et plot med Rach og er lige nødt til at se, hvordan det spiller ud først... ^^ Og ja, jeg har også Ian... xD Vi skal lige over ægteskabet, men Gwen og jeg har aftalt, at de skal have nogle virkelige problemer i lang tid bagefter.. Og der kunne en anelse utroskab måske godt komme på tale.. Men det er nok lige nødt til at vente en måned eller to... Sorry..
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 19:49:08 GMT 1
Hvis Sebastian ikke har noget imod, at Zeke tilbringer lidt tid i Azkaban indimellem, så kan de sagtens stadig være venner Og så vender du lige tilbage, når du får låst de der pæne gutter lidt op igen! Aldrian kan i hvert fald bare komme
|
|
|
Post by Deleted on Feb 22, 2015 20:04:05 GMT 1
Det tror jeg ærligt talt ikke Sebastian tager så tungt, så længe han ikke mener, at Ezekiel gør noget direkte ondt... Indtil da er det Ezekiels egen sag, hvordan han lever sit liv..
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 20:05:18 GMT 1
Jamen så er de bro's
|
|