|
Post by Aldrian Coppernan on Dec 27, 2014 1:43:18 GMT 1
S-FREAK'S PLOTTRÅDVelkommen til oversigten over mine dejlige Freaks. Hvis I skulle have lyst til at plotte med nogen af dem, så smider I mig bare en besked her i tråden og så finder vi ud af ét eller andet. Jeg er altid klar på at tråde og selvom jeg mest er til tråde med en eller anden form for planlagt indhold, så nyder jeg også tråde med 'tilfældigt møde' engang imellem. ALDRIAN COPPERNANAldrian er pro segregation, bosat i Hogsmeade og ansat ved ministeriet. Han er 33 år, men har endnu ikke fundet sig én at slå sig ned med. Spørger man ham selv, er det fordi, han ikke har tid, men et langt mere ærligt svar vil være, at han ikke lader nogen komme så tæt på. Til ham søger jeg udfordringer i alle afskygninger. Han er egoistisk og selvglad, men jeg ved, at inden i ham er der en mand, man kan komme til at elske. Eller elske at hade. Whatever floats your boat. SEBASTIAN BLAKESebastian er følelsesstyret hele vejen igennem. Er han glad, kan han ikke lade være med at vise det. Er han vred, skal man tage at gemme sig i et stykke tid. Han er en god ven for sine venner og er i det hele taget en livsnyder. Til ham søger jeg for øjeblikket ikke så meget, men er altid frisk på at tråde, hvis du har en god ide. ...
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 28, 2014 15:37:53 GMT 1
Plotplotplot! Jeg har i hvert fald to karakterer, hvor jeg har forslag til relation med Aldrian. Den første er Agnes Tweedy, treogtyve år gammel og skrædder hos Madam Malkins. Hun er meget anti-segregation og har bevidst valgt at bo i Hogsmeade i stedet for Camden, som en stille protest (det er dog også derfor, at hun ikke bor noget videre pragmatisk sted). Hun er normalt meget rolig og villig til at høre andres holdninger - og normalt også relativt god til at forstå dem - men det kunne være meget sjovt, hvis der lige var den ene person, som hun bare ikke kunne snuppe eller forstå. Jeg har lidt en forhåbning om, at hendes holdninger måske kommer til at skabe flere problemer, så alt hvad der kan hjælpe det på vej, vil være yderst velkommen. Og mht. hvordan de kender hinanden - alle troldmænd og hekse skal jo have sit tøj syet af en eller anden! Den anden er Magdalene Abbey, som jeg kort har nævnt før. Hun er ansat ved Kontoret for Overvågning af Magiske Bæster og er derfor under samme afdeling som Aldrian, omend han er væsentlig længere oppe i systemet end hun. Egentlig tror jeg ikke hun har taget så meget notits af ham - han virker umiddelbart lidt som nogle af de usympatiske typer, der drillede hende i skoletiden, så hun har ikke haft nogen interesse i at komme tættere på - men hun er en god veninde af (og tidligere kæreste til) Hector Attwater. Og hun tager ikke let på det, når nogen behandler ham uretfærdigt. Fergus Froggenhall og Aldrian må have et perifært kendskab til hinanden og egentlig tror jeg som sådan, at de ville komme fint nok ud af det med hinanden. De er ikke så langt fra hinanden sindsmæssigt. Oliver Morecambe Young og Aldrian ved jeg ikke lige med. Agnes vil altid gerne sy ny uniform til Jeremy og Maggie kan hjælpe ham med skolebøger i Flourish & Blotts (hvor hun hjælper frivilligt til i sin fritid). Oliver og Jeremy har kun været to år fra hinanden (tror jeg) og begge Gryffindors, så måske har de endda spillet på holdet sammen? (jeg kan ikke huske hvornår Jeremy startede). Er det tilfældet må de dog uden tvivl kende hinanden - og være venner, tænker jeg! Sidst underviser Fergus jo Jeremy og er meget praktisk i sin undervisning. Det er en god blanding af konfrontation med væsner og praktiske øvelser med forsvarsbesværgelser. Han giver ikke så meget for den tekstuelle del af undervisningen.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Dec 28, 2014 21:20:40 GMT 1
Som jeg også sagde i boxen.. Just. Wow.. Vi tager dem lige fra en ende af.. Agnes & Aldrian: Dem er jeg helt klar på. Aldrian er tilpas meget modedyr til at han sikkert kommer i butikken temmelig tit, så der er masser af mulighed for, at de kan komme op og diskutere, når hun tager mål til ham. Magdalene & Aldrian: Der er også helt klart spil i dem to. Han kunne evt. rekruttere hende til en bestemt opgave eller lign.? Hun er sikkert ikke glad for ham, men når man arbejder ved ministeriet må man gøre gode miner til slet spil.. Måske har han oven i købet valgt hende, fordi han ved, de tidligere har været kærester og gerne lige vil se hende efter i sømmene? Fergus & Aldrian: Ja, der kan også komme spil på dem, men måske vi skal gemme dem lidt, da det ikke er den mest åbenlyse forbindelse? Tænker det samme omkring Oliver & Aldrian. Oliver & Jeremy: Jeg synes, de virker oplagt. Jeremy har været på holdet siden sit tredje år og må derfor have været på hold med Oliver i to år tror jeg? Er totalt klar på, at de er buddies! Agnes og Maggie til Jeremy kan vi altid tage engang ved lejlighed. Det er ikke rigtigt nogen tråde, som løber deres vej. ^^ Fergus & Jeremy: Det kunne jeg også godt tænke mig at gøre lidt i ved lejlighed. Det kunne være en fed tråd. Men er dog ikke helt sikker på, hvordan vi lige får det passet ind, for at de kan snakke ret meget sammen de to alene? Det skulle næsten være noget eneundervisning af en art?
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 1, 2015 21:50:31 GMT 1
Agnes & Aldrian - Jeg er game. Jeg tænker måske en tråd? Maggie & Aldrian - Åh, det ville give virkelig god mening, hvis han lige holdt lidt ekstra øje med Maggie. Nu har hun jo også Hector boende, uden helt at være klare over, om hun decideret skjuler ham for Ministeriet. Det kunne der jo nok godt komme noget ud af? Oliver & Jeremy - Game! Oliver mangler om nogen drengevenner, så det er bare fedt. Oliver synes lige snart at nogle af hans gamle skolekammerater skal tage at blive færdig med skolen. Fergus & Jeremy - Sagtens! Fergus giver gerne ekstra hjælp til dem, der er villige til at lære. Så hvis Jeremy har brug for lidt hjælp til noget udover undervisningen, så kan vi godt finde ud af det. Nu har jeg lige lavet en karakter mere, så hende smider jeg lige med. Erica er atten, så hun er først lige gået ud fra Hogwarts i sommers. Hun er assistent for Isla Kinnaird og håber om en dag selv at blive noget indenfor musikbranchen. Hendes forældre ejer Den Tørstige Hat og de er alle musikere og spiller musik. Det er vist en familie, som de fleste kender til i et eller andet omfang. Jeg tænker i hvert fald at det er muligt, at hun kender Jeremy fra skoletiden (hun var angriber på Slytherins hold, så de har været modstandere) - og så synes hun at Aldrian er one hot piece of ass. (a)
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 2, 2015 3:15:34 GMT 1
Tråd til Agnes & Aldrian *shakes* Vi ser bare, hvem der får taget sig sammen til at starte tråden først.. ^^ Maggie & Aldrian er også en tråd, jeg er SÅ klar på.. Men der er vist nogle stykker ned igennem listen, så måske vi skal have dem ranglistet og så tage dem i en rækkefølge eller noget? Oliver & Jeremy - endnu en tråd til listen.. Det samme med Fergus & Jeremy Erica er jeg ærligt talt game på begge dele med.. Tag hvad du gerne vil have... ^^ Aldrian og Jeremy er begge game på hende... Et forsøg på min prioriteringsliste - så regner jeg med, du også giver din ^^ 1. Maggie & Aldrian 2. Agnes & Aldrian 3. Fergus & Jeremy 4. Erica & Aldrian og/eller Erica & Jeremy 5. Oliver & Jeremy
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Jan 2, 2015 14:30:33 GMT 1
Nu har vi Agnes & Aldrian, som dem udelader jeg, men ellers tænker jeg lige nu:
1. Erica - Jeremy/Aldrian (hvem end du føler for) 2. Maggie - Aldrian 3. Fergus - Jeremy 4. Oliver - Jeremy
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 2, 2015 7:54:18 GMT 1
Aileen og Coppernan - Puha Geneva vil helst ikke have jeg skriver de to ved siden af hinanden, men hun må lige tie stille et øjeblik. Anyways, på trods af aldersforskellen deler de politiske holdninger og jeg tænker måske godt de kunne kende hinanden lidt - kommer han på Kimæren?
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Feb 2, 2015 14:28:34 GMT 1
Hun lyder da virkelig også som Aldrian's type.. Ja, jeg havde egentlig planer om, at han skulle have lov til at komme på Kimæren, men jeg har ikke lige fået undersøgt, om jeg skal ansøge om det eller sådan noget først... Der kunne evt. godt være et lidt mentor-agtigt forhold imellem dem?
|
|
|
Post by Gwen on Feb 2, 2015 17:32:53 GMT 1
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 5, 2015 19:42:54 GMT 1
*griber ivrigt fat i Sebastian* Han er på samme årgang OG kollegie, som min Wyat Whowood så jeg tænker lige vi skal finde ud af deres relation. Nu er Wyat ikke ligefrem typen der har venner, men jeg tror heller ikke do to ville være venner anyways. Wyat er ikke så glad for folk der lader sig styre af deres følelser. Eventuelt kan vi også snakke Sebastian og Aileen, de kunne godt kende hinanden - måske?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 5, 2015 19:55:06 GMT 1
*elsker på Gwen* <3 Altså jeg ville måske gerne, hvis de var - omend ikke venner - så i hvert fald gode bekendte.. Kunne de evt. være typen, som tog ud og scorede damer sammen eller er Wyat slet ikke sådan? Jeg tænker Sebastian som typen, der nyder livet så ofte han kan og som stadig fester flere gange om ugen, selvom han egentlig 'er voksen'... Og at han også går meget op i loyalitet. Han er ikke så sippet med, om han selv er loyal over for andre, selvom han forsøger at opføre sig ordentligt, men han bliver ret så fornærmet, hvis andre ikke er det imod ham... Jeg tænker, at de måske kunne have fundet sammen omkring det? Aileen ser jeg ikke umiddelbart så meget med, men hvis du har nogen ideer, så siger du bare til.. ^^
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 5, 2015 20:00:56 GMT 1
Næ jeg ville bare smide hende ind, hvis det nu var.
De kunne godt tage ud og feste samme ja, Wyat virker måske som typen der scorer damer, men i virkeligheden er det sjældent nogen af dem interesserer ham. Han er virkelig voldsomt kræsen på det punkt. Men feste vil han gerne og gerne med masser af alkohol ! Loyalitet forstår han virkelig ikke betegnelsen af xD han er mest loyal overfor sig selv og forventer at andre må være det samme.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Feb 5, 2015 20:07:28 GMT 1
Så synes jeg, at vi tager dem på fest-basis. ^^ Det med loyaliteten var også bare, fordi du har skrevet i hans profil, at man skal holde sig på hans gode side, hvis man ønsker at blive ved med at være venner med ham og det er faktisk meget på samme måde, Sebastian har det med sine venner.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 5, 2015 20:13:13 GMT 1
Det jeg skrev i hans profil var mere ment som at han har svært ved at tilgive, end egentlig noget med loyalitet, men fest venner er også glimrende!
|
|
|
Post by Deleted on Feb 5, 2015 20:18:43 GMT 1
Det siger vi bare.. *shakes*
|
|