|
Post by Carran Reynard on Dec 26, 2014 15:03:43 GMT 1
Carran kneb øjnene lidt sammen over hendes pludselige distræte tilstand og løftede derefter øjenbrynene, mens han smilede en anelse konspiratorisk. "Vi kan lave en sang sammen du og jeg.. Hvad siger du til det? Vi har masser af tid i løbet af juleferien og jeg kunne bruge et eller andet formål så jeg ikke sover alle dagene væk" Sagde han og puffede let til hende med skulderen, inden han blottede tænderne i et varmt smil og så afventende på hende.
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Dec 26, 2014 15:14:32 GMT 1
Ordene gik halvt om halvt forbi hende. Fuck, fuck, fuck. Sådan taler en dame ikke. Hendes forældres stemme i hendes hoved. Hold nu kæft, far. Hurtigt rystede Alana på hovedet til ham. "Det tror jeg altså ikke er nogen god ide, Carran," hørte hun sin stemme sige, før hun tvang et let smil frem uden at have en forklaring klar til, hvorfor i alverden det ikke skulle være en god ide.
Freestyle. "Jeg kan slet ikke det der med ord." Smil. Hun var verdens dårligste løgner, men hun håbede virkelig at Carran var for optaget af gode ideer til at opdage det.
|
|
|
Post by Carran Reynard on Dec 26, 2014 15:26:31 GMT 1
Carrans smil falmede en smule da hun afslog og han trak derefter på skuldrene og skød læben frem. "Tja, sig til hvis du ombestemmer dig" Svarede han og strøg fingrene gennem håret et par gange, inden han lod blikket glide rundt i balsalen i søgen efter sin ledsager. "Jeg må hellere finde Piper" Mumlede han og smilede flygtigt til hende, inden han strøg forbi hende, gav hende et kort skulderklap og forsvandt i mængden af folk på dansegulvet.
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Dec 26, 2014 15:30:16 GMT 1
Alana nikkede stumt og så til, som Carran forsvandt i mængden af mennesker. Et dybt suk forlod hende. Det lod ikke til nogensinde at ville blive lettere at holde hemmelighederne for menneskene i sit liv. De rystende hænder glattede kjolens skørt - mest for at have noget at tage sig til. Måske man skulle finde noget at drikke. Med et sidste blik efter Carran, satte hun i bevægelse. closed
|
|