|
Post by Ewan Froggenhall on Dec 18, 2014 19:56:08 GMT 1
Ewan overvejede om det var muligt at slå sig selv uden at det ville virke utrolig akavet, for han havde det som om han ikke gjorde andet end at dumme sig. Han fandt dog hurtigt frem til, at det nok blot ville skræmme hende endnu mere, så i stedet deltog han i hendes tavshed og lod blikket glide rundt i lokalet et øjeblik. Han forsøgte at finde frem til om han skulle blive eller gå sin vej, hun virkede ikke som om hun kunne lide hans selskab og han havde ikke lyst til at tvinge hende til en samtale, hvis hun helst ville være fri.
"Vi kan også bare være stille, det har jeg det fint med. Stilhed er godt" Bemærkede han og trommede med fingrene på bægeret, mens han skævede til hende med et skævt smil. "Det er desuden løgn, som du vist allerede har bemærket" Sagde han og lænede sig en anelse mod hende, inden han rettede sig op igen.
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Dec 20, 2014 3:25:02 GMT 1
Erin så ned i pokalen og tog en ordentligt tår, før hun løftede blikket til Ewan og smilede svagt. Høflighed påbød hende at svare, men hun vidste ikke hvad hun skulle sige og endte med overrasket at fnyse over hans selvironiske efterrationalisering.
Hun rømmede sig og drak igen, før hun rettede ryggen. "Jeg er bare glad for mit arbejde," svarede hun dæmpet med et beklagende smil.
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Dec 21, 2014 1:22:23 GMT 1
"Godt" Bemærkede han som en afsluttende kommentar og besluttede sig for at bevæge sig hen til et nyt emne. "Er der en mulighed for at jeg kan se dig igen, eller vil du helst være fri?" Spurgte han og smilede en anelse mens han kløede sig i nakken og forsøgte at fange hendes blik.
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Dec 21, 2014 3:19:28 GMT 1
Erins kinder fik straks farve og hun stirrede ned i pokalen, før hun skævede op. Det var ikke muligt at ignorere det spørgsmål og stadig være høflig, men hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige til det.
"Ehm. Uh..." Hun rømmede sig, løftede sin frie hånd og strøg en hårtot om bag øret, før hun smilede prøvende. "Det ved jeg ikke?"
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Dec 21, 2014 4:01:29 GMT 1
Ewan så anspændt på hende mens han kløede sig i nakken. Et diskret smil dukkede op på hans læber og han lod hånden falde ned langs siden igen. "Javel ja.. Jeg vil forlade dig et øjeblik.. Måske jeg finder dig senere.. hvis du stadig er her" Han smilede venligt til hende og så hende undersøgende i øjnene for at høre hendes svar inden han gik.
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Dec 22, 2014 0:35:43 GMT 1
Erin sænkede blikket til pokalen igen, før hun nikkede lidt og skævede op på Ewan gennem øjenvipperne. "Måske," svarede hun usikkert. Var hun det? Hun kunne i hvert fald ikke bare tillade sig at gå alt for tidligt, medmindre Philippa fik det dårligt igen.
Hun vidste ikke om hun havde lyst til at snakke med journalisten igen. Det var svært at beslutte sig for om han var påtrængende eller sød.
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Dec 22, 2014 0:43:01 GMT 1
Ewan smilede flygtigt til hende og nikkede derefter, mens han så undersøgende på hende. Han kunne ikke helt gøre sig klog på denne kvinde, enten var hun utrolig genert eller også gad hun virkelig ikke tale med ham. "Vi ses måske senere så" Sagde han og smilede varmt til hende, inden han bakkede et par skridt og lavede en flygtig gestus med sin hånd, inden han drejede om på hælen og forsvandt fra den akavede situation. Han havde dog tænkt sig at forsøge at tale med hende igen, hvis hun altså havde lyst, hvilket var utrolig uklart for Ewan lige nu.
Forlader tråd
|
|