|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 10, 2014 23:09:09 GMT 1
Heey-aa.
Jeg har gået lidt med tanken om at jeg godt kunne tænke mig noget romance til min søde Magnolia, her. Jeg ved ikke hvilket omfang det behøver at være, eller om det kun skal gå den ene vej, egentlig er jeg frisk på lidt af hvert. Min grundidé er bare at jeg godt kunne tænke mig at pille lidt ved hendes følelser, som hun altid har været så god til at styre. Få hende lidt ud af sin komfortzone og ide om at andres meninger egentlig ikke rør hende...
Jeg er ikke kritisk, men det er selvfølgelig nødvendig at jeg føler karakteren har en personlighed Magnolia kunne falde for, men kom endelig med forslag, så ser vi på det!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Dec 12, 2014 13:08:31 GMT 1
Jeg har allerede tilbudt Casimir, men nu gør jeg det da lige officielt, så. Knægten er temmelig atypisk, men det virker som om de svinger ok sammen. Om der kunne blive mere, må du være med til at vurdere. Jeg ved slet ikke om Cas har en type. Han er i hvert fald selv lidt til en side. Jeg tror han er mere fokuseret på det indre end på om vedkommende lige passer ned i en bestemt kasse (panseksuel, anyone?)
Men du skal nok være forberedt på en del udenomsdrama med bassedrengen her. Han sidder jo ikke stille.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 12, 2014 14:28:15 GMT 1
Ved Merlins underbukser er jeg glad for du skriver, for da du skrev i boxen, kunne jeg ikke helt tyde om det var en spøg, eller hvad det var.. xD
I hvert fald! Jeg synes også de svinger godt, hvad det kan udvikle sig til ved jeg heller ikke, men jeg synes vi har et godt grundlag med netop de to. Magnolia er ret afklaret med at det er det mandlige køn hun er til, men jeg tænker hun indtil nu har hvilet så meget i sig selv, at hun ikke har haft behov for at være i et forhold.. (lad os lige udelukke Miles her okay? Børnekærester gælder ikke!)
Nu er Magnolia og Casimir ikke ligefrem to alen ud af et stykke, men det synes jeg næsten gør plottet sjovere! Fra Magnolias side kan jeg forestille mig at hun kan blive en smule fascineret af den passion han har for at stå op for det han tror på... Han virker lige som en person der kan slå benene væk under hende, og gøre hende skrupforvirret, fordi hun pludselig står overfor en person hun ikke helt kan regne ud.. Hvis du forstår?
Tanker?
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Dec 12, 2014 14:41:27 GMT 1
Haha. Nej. De er som nat og dag, men det er skønt. Casimir har aldrig haft en kæreste eller været forelsket for den sags skyld, men han er ret cool med, at det på et eller andet tidspunkt kommer til at ske. Måske mindre cool med det, hvis han falder for en pro-separatist. Det har han ret svært ved at håndtere i mit hoved, i hvert fald.
Stakkels Mags ville også blive udfordret på mange områder, som vi må se udfolde sig i spil, men jeg er totalt frisk på at køre det af den vej.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 12, 2014 14:52:03 GMT 1
Fedt - og det er jo netop udfordring jeg har brug for hende. Magnolia er jo overbevist om at intet kan røre hende - den overbevisning vil jeg gerne have pillet lidt af hende.. x)
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Dec 12, 2014 14:55:28 GMT 1
Oh yes. Jeg mente blot flere og sværere udfordringer. Men kommer tid, kommer råd. Er det en deal?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 12, 2014 14:56:37 GMT 1
Det er det i hvert fald!
|
|