|
Post by Olly T. Hammersmith on Dec 9, 2014 14:19:53 GMT 1
Olly satte sig tungt på en stol med et glas punch i hånden. Han var ankommet til festen med Kenna, og havde nydt den første del af aftenen i hendes selskab, samt den første dans. De var fuldtes til festen som venner naturligvis, og derfor havde det kun været passende at hun havde tilladt det, da en af hans gamle klassekammerater havde budt ham op. Nu ønskede Olly dog at Kenna havde sagt nej. Siden det skærbesvangre øjeblik havde han været fanget på dansegulvet, mens den ene veninde efter den anden skulle have en dans. Han mistænkte dem næsten for at have aftalt række følgen på forhånd, for hver gang han havde set sit snit til en pause, havde hans dansepartner introduceret ham for en ny. Han fortrød det dog ikke. Han satte en ære i at være en gentleman, og det ville have været meget uhøfligt at sige nej til den første danse! Den anden derimod, havde han ingen problemer med at takke nej til, og det var netop det der nu havde givet ham en eftertragtet pause.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Dec 11, 2014 15:25:42 GMT 1
Kenna var en travl ung dame, men hun fandt tid til at se lidt efter Olly, da hun efterhånden ikke var stødt på ham i en længere periode. Med pokalen halvt fyldt med en blanding af den kvalmende søde punch og et skvæk whiskey fra sin fars lommelærke, skred hun over gulvet i de røde støvler.
Hun lokaliserede sin partner i det lille område, der var sat op med stole og forskelligt småt spiseligt og fyldte en tallerken med lidt af alting, før hun dumpede let ned overfor ham med et skævt smil og satte maden fra sig på bordet. "Udmattet allerede? Jeg havde ellers tænkt mig at kræve en dans mere af dig, Hammersmith."
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Jan 2, 2015 15:41:19 GMT 1
Olly pustede ud langsomt og rejste sig da Kenna nærmede sig. Til sin store lettelse satte hun sig ned, og han fulgte trop. "Jeg har altid kræfter til en dans mere med dig Kinnaird. Du ved faktisk hvordan man flytter fødderne" hilste han tørt tilbage men med et smil. Han rettede sig en anelse op og lod den ene arm hvile på bordkanten.
"Men jeg kan næsten gætte fra dit høje humør at du nyder festen?". Olly havde forsøgt at holde et halvt øje på sin kavaline i løbet af aftenen, men hun var hurtigt forsvundet for ham i mængden, et sted mellem den tredje hæl-tå og det andet løft i hans første dans.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 4, 2015 21:53:00 GMT 1
Kenna grinede og blinkede, før hun selv rakte ud og snuppede en af de spiddede pølser, som hun stak i munden. Hendes blik hvilede spillende på Olly og hun trak på skuldrene. "Jeg prøver da," svarede hun med et skævt smil. Hun havde nydt at kysse Matthew på græsplænen og løftet om ikke at gå alene hjem gjorde festen mere spændende. Hendes blik gled til ham, som han kom indenfor igen og hun trak det hurtigt til sig, for i stedet at se på sin ven og ledsager.
"Har du mødt nogen interessant?"
|
|