|
Post by Matthew Parker on Dec 4, 2014 18:11:18 GMT 1
Venner til hver lejlighed!
Nu er Matt kommet på banen! Matt er en meget varm, tålmodig og hyggelig fætter. Han er imod det nuværende styre, og prøver at ændre det gennem provokerende tekster. Jeg søger dog kraftigt: en bedste veninde, der har fulgt ham siden hans tid på Hogwarts. Han afsluttede Hogwarts i 2102 på Ravenclaw, og musen må gerne være omkring hans årgang, men ikke nødvendigvis samme kollegie. Yderligere søger jeg en vennegruppe af fyre til ham. Det kan både være venner fra hans Hogwartstid, men også gerne senere. I hvert fald tænker jeg en firkløver (eller mere) af buddies. Kom med noget bromance til ham!
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 4, 2014 18:44:09 GMT 1
Agnes vil så gerne lege! Hun er helt med på Matts holdning til det politiske styre og jeg kunne egentlig godt se hende som den bedste veninde, hvis det kan fungere for dig at hun har gået på femte, mens han har gået på syvende? Hun gik også på Ravenclaw, så det er ikke helt hen i vejret! Om ikke andet, vil hun i hvert fald stadig gerne være venner med ham. Jeg forestiller mig at hun har haft en stor omgangskreds på Hogwarts, så hun har næppe siddet ubemærket i et hjørne.
|
|
|
Post by Nichole Jones Chery on Dec 4, 2014 18:55:17 GMT 1
Nichole var to årgange under Matt og også en Ravn. De kunne muligvis have kendt hinanden godt derfra så? Hun er også måske i mindre grad interesseret i politik, og det kunne være at Matt kunne få lidt info omkring ministeriet fra hende :0
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 4, 2014 21:14:40 GMT 1
Heey-aa .. Jeg har pønset på en magikerkvinde i et stykke tid nu, men hun er langt fra færdig med at være i støbeskeen, så tænkte lige at jeg kunne kaste hende med i puljen her.
Nu har Agnes jo foreslået en bedsteveninde til Matt, men jeg tænker stadig at hun skal være på hans alder, så evt. noget med barndomsvenner, måske? Mit hovedgrundlag for at lave hende er i hvert fald at hun er stærkt imod det nuværende styre, og er nok lidt mere oprørsk i sine visioner om at få det ændret, men har endnu ikke rigtig autoriteten til det..
Plottwist: Nu hvor du jo har et dejligt kærlighedsplot med Ems - jep, nåede at læse den tråd - så tænkte jeg det måske kunne være spændende med noget ulykkelig kærlighed? (kan ikke lige huske om det egentlig også er halvt ulykkeligt det andet plot, men man kan vel aldrig få nok af den slags) Min tanke er egentlig at min magikerkvinde har været hovedløst og brændende forelsket i Matthew lige siden Hogwarts, men aldrig haft nerverne til at fortælle ham det, måske fordi hun inderst inde godt kan mærke at det ikke er gengældt. Jeg tænker at hun sagtens kunne være sådan en der smider alt hun har i hænderne hvis Matthew har brug for hende - og nærmest vil ofre alt - endda sig selv - for at hjælpe ham... Altså en virkelig hovedløs forelskelse.. Jeg tror hun har en naiv vision om at følelserne vil blomstre, hvis hun bare giver ham tid.. x)
Det er mine tanker, i hvert fald.. Så kan du jo tænke over om det er noget du synes ville være interessant at plotte videre omkring 8'D
|
|
|
Post by Matthew Parker on Dec 5, 2014 15:59:34 GMT 1
Agnes Tweedy - jamen den er helt fin med dem som bedste venner! Hun har helt sikkert også fulgt med i, at han er flyttet og har droppet hele sit liv, som det har set ud de sidste 24 år, og måske haft en holdning til det? I hvert fald kan hun sagtens få rollen som hans bedste veninde! De har måske ikke været voldsomt enige i deres tidlige år, for selvom Matt altid har været rolig og sød, har han været meget præget af sin families konservative syn på samfundet. Hvordan tror du, det ville virke? Nichole Jones Chery - Så vidt jeg kan se ud fra Nicholes karakterark, kommer de fra temmelig ens familier med nogenlunde de samme værdier. Selvom Matt er halvblods, har hans mor altid gået meget op i blod og social status, og kommer selv fra en af de største fuldblodsslægter i Irland. De værdier er selvfølgelig også gået ind i Matts opdragelse, da han tidligere har været lidt en Mamas Boy. Derfor kan de sagtens have været venner tidligere med det som fælles punkt, men de er nok gledet lidt fra hinanden i løbet af det sidste år, hvor Matt er flyttet til Camden, har droppet sit job i ministeriet og er blevet anti-dagsorden? Måske prøver de begge at få den anden til at ændre holdninger? Matt er normalt meget tålmodig, og rolig, men kan forestille mig Nichole måske kunne være en af de få, der kunne gøre ham frustreret? Tanker? Magnolia Dearborn - Altså der er indtil videre ikke noget direkte ulykkeligt i mit plot med Emmaen. Det er bare sådan lidt modsætninger mødes-agtigt. Jeg er fuldt på en envejsforelskelse fra hendes side af - det kunne være rigtig fint. Matt er så varm og rar, at det skal han nok løse, når det kommer dertil.
|
|
|
Post by Emma on Jan 11, 2015 3:24:39 GMT 1
Har denne efterlyser opfyldt sit mål? Skriv i så fald i vores herlige vedligeholdelsestråd og den vil fluks blive flyttet til kirkegården. Tak!
|
|