|
Post by Magdalene Abbey on Dec 3, 2014 21:43:24 GMT 1
Maggie smilede søvnigt og undlod at nævne, at hun havde haft sin tryllestav i nærheden, netop fordi hun havde været usikker på, hvad der ville ske. Da Hector først var dukket op i ulveskikkelse, var det dog langt fra så foruroligende som hun først havde forestillet sig.
"Ikke for noget," begyndte hun med et drillende blik og puffede let til ham med den ene fod. "Men du er ikke særligt uhyggelig, Hector."
|
|
|
Post by Hector Attwater on Dec 3, 2014 21:48:14 GMT 1
"Er jeg ikke, jeg synes ellers jeg er ret skræmmende" Sagde han og løftede sine hænder mens han krummede sine fingre og knurrede faretruende. "Blev du ikke bange nu?" Han løftede spørgende sine øjenbryn og prikkede til hendes fod med et glimt i øjet. "Indrøm det bare, det er ikke nogen skam" Et smil sitrede i hans mundvige mens han så på hende med løftede øjenbryn.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Dec 3, 2014 21:52:32 GMT 1
Maggie lo lavmælt og smilede uskyldigt til Hector, før hun kortvarigt lod benene hvile over hans, mens hun strakte sig søvnigt. "Beklager. Der skal mere til end det," svarede hun drillende, da hun var færdig med at gabe.
Hun trak benene til sig igen og betragtede ham lidt. Udmattelsen var tydelig på hans ansigt og hele hans holdning. "Du burde få noget mere søvn."
|
|
|
Post by Hector Attwater on Dec 3, 2014 22:08:13 GMT 1
Det trak en del på hans selvkontrol at Maggie gav sig til at strække sig i sofaen og han måtte tvinge sig selv til at se væk. "Jah.. Det burde jeg vist." Svarede han og gabte endnu engang, dog uden at rykke sig ud af stedet. Det var alt for langt at gå hele vejen op i sin seng, så i stedet gled han længere ned i sofaen og trak benene med sig op, mens han lænede hovedet tilbage mod armlænet. Han var så træt at han næsten ikke kunne holde sine øjne åbne.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Dec 3, 2014 22:11:56 GMT 1
Maggie smilede mildt og skubbede selv sine egne ben ned fra sofaen. "Læg dig ned," beordrede hun blidt og rejste sig, for at folde det tæppe ud, som hun selv burde have tænkt på at trække over sig, før hun faldt i søvn. Det var heldigt at der havde buldret en ild i pejsen, ellers ville hun sikkert være stiv af kulde.
"Jeg skal afsted på arbejde," mumlede hun stille og lagde forsigtigt tæppet over ham. Selvom det var lørdag, holdt butikkerne ikke lukket. "Jeg kan komme forbi senere?"
|
|
|
Post by Hector Attwater on Dec 3, 2014 22:16:31 GMT 1
Hector skulle ikke overtales for at gøre som hun sagde og lagde sig godt til rette, mens han trak tæppet over sig. Han smilede en anelse til hende og nikkede mens han gabte igen og lagde sig om på siden i sofaen. "Ja.. vi ses senere.. " Mumlede han hvorefter hans øjne gled i, hvorefter han faldt i en dyb drømmeløs søvn.
|
|