Kathryn Abbey
Box-navn | taut |
Alder | Toogtyve |
Stilling | Dyrehealer-praktikant |
|
Post by Kathryn Abbey on Nov 26, 2014 15:11:15 GMT 1
Katie, 22 år, Gryffindor årgang 2105, Dyrehealer, er min nyeste karakter. Hun er søster til Maggie Abbey, bosat i Godricdalen og gammel quidditchspiller. Hun er sød og rar, omringer sig med folk hun forguder og lever et aktivt frluftsliv.
I første omgang mangler jeg nogle venner til hende, uanset hvor de kender hinanden fra eller bor. Helt specifikt forestiller jeg mig en drenge-ven, som hun har et tvivlsomt forhold til - forstået på den måde, at hun konstant er i tvivl om, de bare er venner, eller rent faktisk flirter.
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Nov 26, 2014 15:20:13 GMT 1
Jeg kan slet ikke. Søde Katie. Jeg er nødt til at vifte Oliver lidt i luften her, fordi åh, hvor er hun dejlig. Der er tre år i mellem dem, men til gengæld har de også kendt hinanden altid. Jeg har lyst til at melde ham til det romantiske emne, men alderen gør muligvis det til et problem.
Om ikke andet kunne han dælme godt crushe på lille Katie. Og så er det jo oplagt, at de er venner.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 26, 2014 15:53:32 GMT 1
Attwater er så meget et bedre parti end Young! Haha
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Nov 26, 2014 15:54:32 GMT 1
Jeg tilbyder gerne Ewan som romantisk emne! Han er dog en del ældre end Katie, så jeg ved ikke om du hellere vil have en der er på alder med hende? Anyways, han er i hvert fald nem at overtale :3
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Nov 26, 2014 15:57:12 GMT 1
Beaaaaaaa og Katieeeeeee ! Eftersom Rachie er BFF's med både Ben og Lil, har de to leget som små! Godt nok er Bea lidt yngre end de Abbey'er, men det ser jeg ikke som noget problem i forhold til Bea og Katie. Selvom de måske er groet lidt hver deres vej, kan jeg sagtens se at der kan være noget fortids-halløj, der holder dem sammen. Tanker?
|
|
Kathryn Abbey
Box-navn | taut |
Alder | Toogtyve |
Stilling | Dyrehealer-praktikant |
|
Post by Kathryn Abbey on Nov 26, 2014 16:15:37 GMT 1
Ok, vi tager den fra en ende af (: Oliver Morecambe Young venner og crush lyder perfekt. The level of family-love i denne her situation... Anyways, de skal bare smides sammen i en tråd hurtigst muligt! Maxwell Attwater s personlighed lyder perfekt til det romantiske emne, jeg leder efter. Så kan Katie rigtig gå og være konstant i tvivl om, hvorvidt han mener det eller bare er sit almindelige selv. Kommer det til at være gengældt fra hans side af? Ewan Froggenhall er lige gammel nok, så de ville ikke engang kende hinanden fra Hogwarts, men hvis (når) de mødte hinanden kunne Katie godt finde på at lade sig totalt fascinere af ham og hans spændende journalist-livsstil og crushe sådan lidt teenage-pige-agtigt på ham. Så de skal møde hinanden! Chrysanta Ó Catháin: At Bea og Katie kender hinanden er totalt oplagt. Barndomsvenner all the way! De har også begge spillet quidditch, og selvom de bor forskellige steder kunne jeg da forestille mig, at de stadig ses regelmæssigt
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Nov 26, 2014 16:24:11 GMT 1
Jeg er game! Traalalala
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 26, 2014 16:37:44 GMT 1
Maxwell kan sagtens have lidt følelser i klemme med Katie. Nu må vi ikke glemme, at deres søskende har været kærester, så der kan sagtens være noget der, som måske holder Max tilbage fordi Katie alligevel er lidt 'mere' end de piger han ellers fjoller rundt med. Hun har jo nærmest været hans svigerinde! Så jeg forestiller mig, at han forsøger at ligge bånd på sig selv, men alligevel ikke kan lade være med ind imellem at flirte med hende. Katie er nok ikke en pige, men bare har det sjovt med én gang for Max' vedkommende og han ved ikke helt, om han er klar til alvorlige forhold
|
|