|
Post by Joseph Peretz on Nov 24, 2014 0:21:33 GMT 1
Endnu en gang har i forbløffet med et kæmpe medlemstal på så kort tid. Det er virkelig svært i sådan et lille miljø, men i har gjort det endnu en gang. Jeg var også over flere omgange med på den gamle MU side og der husker jeg nogle ting som ikke er med på her. 1. En liste over hvor mange der er i hvert hus Ja man kan bare se på bruger listen, men ligesom med kolligie pointe kunne det være fedt med en liste hvor der står 3 medlemmer af Ravenclaw eller lign, men det er ikke et must 2. Jeg er vild med jeres point system! Jeg ønskede gerne der var flere måder hvorpå man kunne tjene dem, men jeg kan ikke selv finde på nogen! hehe! Det skal i vide! Det er mega fedt! 3. Jeg mindes at i snakkede om en begrænsning på fuldblods magikere, er det en realitet? Eller venter i længere før der beslutters noget 4. Siden er awesome... I er awesome og jeg elsker at i er så aktive i chatten! Rain over and out!
|
|
|
Post by Emma on Nov 24, 2014 0:31:52 GMT 1
Hej Rain! Fedt at høre. I stedet for at være ananas i egen juice, vil jeg lige hurtigt svare på dine spørgsmål. 1. Klasselisterne er vist det tætteste vi kommer på det du foreslår. Vi har mange lister at holde styr på, så det bliver ikke lige det, der bliver prioriteret fra vores side! 2. Hvis du kommer i tanke om forslag, er du altid velkommen til at kaste dem i vores retning. Vi tilpasser hele tiden siden og det er muligt, at nogen af dem ryger og nye kommer til. Det er jo helt nyt for os at prøve det! 3. Det kan du tro der er. Det står også på karakterskemaet nu. Vi har lavet procentsats og smidt det under Særlige egenskaber sammen med alle de andre procentsatser. 4. Ahw. Igen. Ananas i egen juice. Tak for rosen - jeg håber du fik de svar du skulle bruge!
|
|