|
Post by Noah Standfield on Nov 22, 2014 12:26:21 GMT 1
Eryn White er en 20-årig fuldblods førsteårs aurorlærling, der dimitterede '07 som Ravenclaw. Eryn er en brainy type med en strejf af modighed og fandenivoldskhed, der ikke altid efterlader hende i de bedste situationer. Hun er ret så selvstændig og har meget svært ved at lade andre klare tingene for hende. Hun har en hårfingrænse mellem ikke at kunne sige nej og så sige fra på en rent så temperamentsfuld måde. Hun er i gang med at lære animagi, hvilket hun er rimelig ambitiøs omkring. Udover det er Eryn en ganske sød og sjov pige, der absolut ikke gider drama, intriger eller noget af det, der ligner. Til Eryn søger jeg det hele. Venner både fra Hogwarts og efter Hogwarts, måske en enkelt ekskæreste fra Hogwarts, selvom jeg dog ikke forestiller mig, at hun var ude på noget, dengang hun gik på Hogwarts, flirts, fjender, bekendte, you name it. Jeg er 100p også med på vilde plots, så skriiiv. Noah er en 7.årgangs Slytherin. Han går ikke så vildt meget op i sin skolegang - det er i hvert fald, hvad han vil have andre til at tro, for han har selv givet op, eftersom han er ordblind. Han er ikke altid lige imødekommende, men hvis man kommer med ind i hans kreds af mennesker, han kan lide, så er han en beskyttende og humoristisk type. Han er angriber på Slytherins quidditchhold, og især her kommer hans manglende morale til udtryk. Noah har brug for nogle dejlige venner på Hogwarts, måske nogle ekskærester, eks-flirts, nuværende flirts, fjender, osv. Jeg er meget åben overfor vilde plooots, så bring it on! Desuden har Noah også en 13-årig lillesøster, som kun være hyggelig at få i spil.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 22, 2014 16:52:36 GMT 1
Så Eryn som Kennas lærling? Den vil jeg godt lige have slået på plads i hvert fald. Kenna er selv lidt whatwhat over at have fået en lærling, selv her et halvt år efter, men hun er ikke nogen dårlig læremester at være tilknyttet. Retfærdig, krævende, bossy, rimelig vild af sig og måske nogen gange lidt for frisk på at slæbe Eryn med i felten og lade hende få ansvar. Hun er selv så hamrende nysgerrig og undersøgende af natur, at hendes tilgang til Eryn er, at hun skal være det samme.
Jeg ved ikke om vi burde plotte Brody og Eryn? Måske? Hun er da meget lækker, hvis det er. Han er åben for det meste.
De andre hoveder kan jeg ikke se have noget med hende. Too old or too young to care.
Noah er en anden sag. Vi kan sagtens plotte ham og mine to Hogwartselever, Cas og Callie. Cas kunne måske godt hænge lidt ud med Noah, evt. hjælpe ham, hvis de virkelig var buddies. Han er ret ligeglad med sine afgangsprøver, men til gengæld et virkelig omsorgsfuldt menneske. Eneste forhindring er, at Cas er lidt en paria i magikersamfundet med sine mærkelige forældre. Det må du lige tage stilling til om Noah kan overkomme. Callie synes Noah virker lidt som en dead-end, men hun er villig til at blive udfordret på sine holdninger.
Terry skal gerne give ungen en eftersidning, hvis han ikke opfører sig.
|
|
|
Post by Noah Standfield on Nov 22, 2014 17:34:03 GMT 1
Uha, jajaja! Jeg kan godt huske, at jeg ikke lige fik endeligt svaret på det! Jeg er påpåpå! Jeg tror absolut også, at Kenna vil blive ret så glad for Eryn, eftersom Eryn er ekstremt ambitiøs, og jeg kunne forestille mig, at hun selv er enormt begejstret for at komme ud og prøve ting, der måske ikke liiige passer til, at hun er på første år! Opsummering: JA JA JA JA !
Brody og Eryn kunne være ret hyggeligt. Især, fordi hun er venner med hans lillebror. Det kunne være sjovt at se, hvad der sker - ps. han er også meget lækker, jajaja.
Cas og Noah, kunne jeg forestille mig, kunne være gode venner. Noah er jo ikke så særlig vild med at lade andre vide, at han har sine udfordringer, men den kære Cas kunne jo muligvis godt lidt have opfanget det og vil egentlig bare gerne hjælpe ham. Jeg er ret sikker på, at Noah er sådan fuldkommen ligeglad med, hvem hans forældre er, så længe han bare kan lide Cas, og det kan vi jo så bare sige, at han kan. Noah kan dog finde det en anelse irriterende, når Cas snakker visionært, fordi han ganske enkelt ikke interesserer sig for det.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 23, 2014 19:25:07 GMT 1
That's a deal, then! Vi må lige kaste dem ud i noget snart. Alle kvinder er venner med Ollie Y. Brody er ved at være træt af dette faktum. Heldigvis har han ingen problemer med at forsøge at komme under skørterne på Ollies veninder. Ak, Noah. Cas er rasende over den seneste politiske udvikling, så han kan slet ikke tråde med ligeglade mennesker for tiden. Men de kan sagtens være venner. Lad os lige sige, at de er det.
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 15:54:36 GMT 1
Noah & Cam Min hjerne er som pludder lige nu, så jeg smider bare lige Cam herind uden nogle specifikke idéer. Hun er søger for Slytherin, så de kender jo helt sikkert hinanden derfra. Kom, kom med gode idéer!
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:06:49 GMT 1
Penny og Noah er konkurrenter! Hun er selv angriber på Ravenclaws Quidditchhold, så der er en oplagt relation her. De må have spillet nok mod hinanden til at de i hvert fald må kende hinanden. Penny mener altid at det er farligt at fraternisere med fjenden, men ham Noah virker nu meget sjov. Skal de lege?
|
|