|
Post by Joseph Peretz on Nov 20, 2014 23:37:50 GMT 1
Joseph PeretzQuidditch : Venner : Samlerkort : Musik : SkemaDen mugglerfødte Joseph har brug for en helt masse relationer og du kunne være en af dem! Jeg søger intet generelt, men vil gerne have en masse venner. Han er meget åben og er ligeglad med alder eller hus. Dog vil jeg også gerne finde nogle fjender til ham. Evt igennem Quidditch som han er meget glad for. Han er super dårlig til mange fag, så måske en der vil hjælpe ham lidt der? (mere kommer) Patrick Froggenhall
Professor Fergus Froggenhalls yngre bror, der også arbejder på Hogwarts. Han er kendt af eleverne som professor Bims, fordi hans undervisning er meget kaotisk, og hanc væremåde er parallel med en galning (Altså efter elevernes synspunkt) Men samtidig kan Patrick også være utrolig inspirende for andre. Han har en stor bolig viden omkring mange ting, omend knapt så meget praksis. Det jeg søger til Patrick, er ynglings elever. Kollegaer (gerne nogen der ryster på hovedet af ham) og evt. en gammel flirt, som han tit støder ind i. Det sidste kunne være meget sjovt, da Patrick aldrig har været gift, eller i det hele taget haft meget at gøre med damer. Han er på det punkt meget akavet og siger alle de forkerte ting Nichole Jones Chery
Fuldblods magiker der arbejder som hovedassistent for Magiske ulykker og katastrofer i ministeret. Søger ikke så meget konkret til Nichole, men gerne nogle venner. Hun har altid været meget tilbageholdende og en anelse stolt. Hendes familie er meget strikse og derfor tænker hun meget over hvem hun snakker med. Kærligheds drama undgår hun helst af samme grund, da det ikke er nemt at blive godkendt af hendes familie
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:53:22 GMT 1
Fergus er Josephs professor i FMMK. Hvordan de har det med hinanden, afhænger meget af Josephs arbejdsmoral. Du skriver at han er superdårlig til mange fag, er det fordi han ikke gør en indsats eller kæmper han rent faktisk for at lære?
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 21, 2014 19:20:27 GMT 1
Joseph er i sig selv ikke god til de praktiske fag med en tryllestav, men jeg tror lige præcis FMMK er han bogligt lidt bedre end andre fag. Men jeg tror Fergus vil ikke synes at Joseph var hans yngelings elev. For han kan være lidt af en ballademager, og når man alligevel er dårlig til faget så hvorfor overhovedet gøre noget ud af det. (Joseph logik)
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 22, 2014 15:45:31 GMT 1
Fergus' undervisning er dog for den største del praktisk, så selvom det er fint at være bogligt god til det, tror jeg det er det andet som han lægger vægt på. Og nej, umiddelbart tror jeg ikke han har så meget tålmodighed med Joseph!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 23, 2014 19:47:25 GMT 1
Cas vil gerne bruge lidt tid sammen med Joe, selvom aldersforskellen nok gør, at de ikke er sindssygt tætte! En mugglerfødt er lidt interessant. Hvordan forholder Joe sig til den politiske situation - og måske særligt den nye lov?
De andre har jeg ikke lige de store idéer til, men du kaster bare løs, hvis det er.
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 23, 2014 20:27:51 GMT 1
Fergus: Jeg tror det kunne være sjovt at smide dem ind i en lektie læsnings tråd sammen. Alle lærerne ved at Joseph halter, så Fergus holder måske ekstra godt øje med ham Like a boss i.imgur.com/ABj3rh.jpgCas: sådan som jeg har forstået Cas tror jeg at Joseph vil se meget op til ham. Sådan lidt alla storebrors agtigt. Cas er også lidt drillende og følger måske heller ikke så meget med i timerne. Jeg tror Joseph gerne vil hænge ud med Cas og så kunne de lave narrestrejser i *host* den forbudte skov eller andre ulykker
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 23, 2014 20:43:37 GMT 1
Cas ér lidt en spasmager, men ikke i den grad, hvor han laver de store numre i skoven eller lignende. Han er mere til dybe, filosofiske samtaler, tbh. En mugglerfødt er lidt interessant. Hvordan forholder Joe sig til den politiske situation - og måske særligt den nye lov?
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 23, 2014 20:57:35 GMT 1
Jeg må sige at jeg ikke tror Joseph er særlig interesset i den. Det han kender til den er kun hvad han har hørt folk fortælle og han forstår ikke hvor meget den faktisk betyder nu hvor han selv kommer fra en muggler familie. Men hvis de ikke kan lave ballade hvad så? For dybe samtaler er ikke Joseph. Han er ung og vil bare have det sjovt og tager ikke så seriøst på tingende
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 24, 2014 15:06:16 GMT 1
Så Joseph er ikke interesseret i, at ministeriet nu, helt lovligt, kan bortføre mugglerfødte børn fra deres forældre? Wow.
I så fald har han og Cas vist ikke så meget at snakke om!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 25, 2014 9:57:42 GMT 1
Jeg er game på det med Fergus og Joseph.
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Nov 26, 2014 16:04:33 GMT 1
Nu kaster jeg lige Rysse på banen. Hun er lidt mere afslappet end Cas omkring Josephs manglende interesse i de politiske sager, der sker rundt omkring. De går i samme klasse - samme kollegie, og er begge lidt nogle spasmagere. Ser klart, at Joseph og Rysse kunne have et venskab dér. Jeg tror dog nok, at hun ville prøve at komme med nogle provokerende udsagn af og til for at få Joseph til at forholde sig til den. Tanker?
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 26, 2014 20:57:24 GMT 1
Lige hvad Joseph manglede! Jeg er med på det hele! Når du siger provokerne udsagn mener du så politisk relateret eller drilleri?
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 26, 2014 21:08:13 GMT 1
Patrick Froggenhall tilføjet
|
|
|
Post by Adam Philips on Nov 26, 2014 21:37:19 GMT 1
Jeg tænker mest politisk for at få sat lidt fut i ham Joseph dér - ifølge Rysse i hvert fald.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 26, 2014 21:43:08 GMT 1
Nu ødelagde du jo mit forsvar helt med den gif der og jeg er nu en totalt smeltet klump Gwen. (og Genevas hjerte smeltede samtidigt) Jeg tænker hun godt kunne være lidt glad for ham, selvom hun ikke helt vil være ved det, fordi uha man er så selvstændig!
|
|