|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:29:33 GMT 1
Søster / bror / androgyn søskende
Casimir har en yngre søskende, der fylder 15 i december. Læs mere her. Jeg har ikke de vilde krav i forhold til personlighed, så at sige vist nok nærmest ingen, men vil gerne have en snak med dig om denne søskende, hvis du er interesseret, for at være sikker på, at vi er på samme side. Udseende er dog lidt en af mine kæpheste. Han skal ligne Moddi. Lyse krøller, blå øjne, gerne gummiansigt. Yeah!
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 19, 2014 23:46:25 GMT 1
Jeg kunne virkelig godt lokkes Jeg sad lige og funderede over at lave en Hogwarts elev med Celeb Landry Jones som FC, da jeg besluttede mig for at scrolle igennem efterspørgslerne og faldt over Casimir Jeg tænker at han på mange punkter er en 'mini' Casimir, og at de to brødre har et tæt forhold, men samtidig også kæmper ret meget med at træde ud af sin brors skygge, da han nok er lidt mere ambitiøs end sin bror, og så alligevel bliver lokket med på hans gak og løjer, mens Casimir kan hygge sig med at introducere hans noget mere kiksede bror til voksenlivet, og samtidig finde ud af at det ikke altid er lige fedt at have lillebror på slæb? Det var i hvert fald lige mine umiddelbare tanker
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 20, 2014 0:00:54 GMT 1
Jeg synes ikke rigtig Landry Jones ligner Knutsen overhovedet - er min umiddelbare tanke lige der! Meget irsk, men ikke meget Ó Catháin! Jeg ved ikke rigtig med gak og løjer. Cas er ikke så gøglet. Masser af humor, meget fragmenteret og usandsynlig nørdet. Han er en særling og næppe den populære type - bare se på hans sindssygt upopulære holdning, mængden af tæsk han får er sandsynligvis massiv. Camden-folk er jo ikke populære folk. De er udstødte særlinge! Så hele det her med at være ambitiøs... Tjah! Noget af en social arv at bryde i hvert fald. Så skal det nærmere være fordi han er helt anti på sin hippiefamilie med deres rummelig, fredelig sameksistens etc. Ellers er han vist ret meget nede i den upopulære klub sammen med storebror. Det var lidt skriftligt vandfald/opkast/whatnot. Håber det virkede afklarende!
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 20, 2014 0:14:42 GMT 1
Ah ^^' Så misforstod jeg vidst han profil da jeg skimmede den ^^' Men jeg tænker at lillebror, Lad os kalde ham Eoin, er på vej til at blive familiens sorte får, de har nok været rigtig tætte som børn, og Eoin har også været rigtig glad for hans frie opvækst. Han har nok set rigtig meget op til sin bror, men har ikke lige hans nosser til at skille sig ud. Han blev fordelt ind på Ravenclaw, og blev stjerne på Quidditchholdet, og blev derfor lidt for sej til sin useje storebror, hvilket har skabt et skel imellem de to brødre som de begge i bund og grund egentlig er ret kede af? Altså at Eoin som en anden Simba er ved at glemme hvem han er, og er begyndt at tage nogle rigtig dumme beslutninger der sårer hans bror? Det var anden gangs brainstorm, som jeg håber rammer lidt mere plet.. Og jeg håber at Caleb alligevel kan gå som FC?
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 20, 2014 0:22:30 GMT 1
Jeg ville være meget ked af Landry Jones som FC. Så jeg bliver nok nødt til at sige nej, selvom: Akavet, når jeg skriver få eller ingen krav, ikke? Jeg har noget med faceclaims til søskende. Se bare på Carran og Callista. Jeg kan ikke arbejde med lys krøltop uden en eneste fregne mod helt glat gingerness ud over det hele. Der bliver sgu nødt til at være et eller andet. Det er sikkert ikke så fedt, men i efterlyseren sætter man selv rammerne. Jeg sørger lige for at få rettet mine til og beklager det misvisende!
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 20, 2014 0:29:13 GMT 1
Aw.. Det er lidt af en bummer.. Men men men.. Ud over FC'en som heldigvis kan ændres hvis det er.. Var selve karakterkonceptet noget der tiltalte? Så kan vi altid tale faceclaim?
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 20, 2014 0:33:19 GMT 1
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 20, 2014 0:36:59 GMT 1
Jaaa.. Men så blev jeg inspireret af skønne Cas Du må lige tænke over det, og ellers arbejder jeg mig nok videre med en ny ide
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 20, 2014 14:47:46 GMT 1
Hm. Ok. Så mine tanker på det her er, at Casimirs konflikter er af politisk karakter, primært. Det giver derfor ikke så meget mening for mig, at han skulle have en konflikt med sin bror, der handler om at han er blevet jock. Der er så meget mere på spil.
Familien er fredelige, men revolutionære (dejligt modstridende, men sådan skal det være nogen gange). Hvis Cas' bror skulle være det sorte får, så skulle det være fordi han var i den modsatte grøft rent politisk. Nu er han/hun kun fjorten år, så det ville også være ret tidligt at være så intenst uenig med hele sin familie.
Med andre ord: Jeg synes konflikter om hvem der er sej og hvem der ikke er det er meget fine og udmærkede, men det giver ikke rigtig mening i en kontekst, der nærmere handler om hvilke idealer karaktererne har. Det er sidens plotmæssige omdrejningspunkt og det synes jeg selv er væsentligt mere spændende.
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 21, 2014 19:12:33 GMT 1
Nå Ja.. Så håber jeg at du har held til at finde en der har de ideer til en karakter
|
|
|
Post by Adam Philips on Nov 25, 2014 10:14:28 GMT 1
Haps! Lad os lige snakke om mini-Cas!
|
|