|
Post by Martha Daisy Fowler on Nov 19, 2014 23:28:23 GMT 1
Fowler familia Som titlen på tråden, siger det ret meget sig selv. Jeg vil gerne have noget familie til Martha!
Hun har to ældre brødre, som jeg tænker begge har gået på Hogwarts? Hvem ved. Hvordan de er personlighedsmæssigt er også ret frit, så længe de bare kan lide deres søster, da jeg forstiller mig at de har et godt forhold til hinanden. Harrison Fowler, 21 år og så er der frit valg på alle hylder! Hans navn kan også ændres hvis det ønskes. Benjamin Fowler, 18 år og igen så er det ret frie tøjler! Hans navn kan selvfølgelig også ændres.
Hendes forældre er selvfølgelig også en mulighed, men de er ret fastlagte på nogle punkter og jeg ved ikke hvordan folk har dem med at lave karakterer der er over 45? Rhys Fowler, 45 år, fuldblods, tidligere berømt Quidditch målmand for Montrose Magpies og nu træner for holdet. Ellen Fowler(née Sheeran), 45 år, mugglerfødt, assistenthealer på afdelingen for “Skader påført af magiske dyr” på Skt. Mungos Hospital.
Dette er bare den tætte familie, jeg kan på nogle punkter forestille mig at Fowler-familien er ret stor.
|
|