|
Post by Noah Standfield on Nov 19, 2014 21:19:21 GMT 1
Min drøm er at finde min nye Noahs bestie, som meget gerne må have faceclaimet Zoe Kravitz, ganske enkelt, fordi kig på dem. Jeg har nogle yderligere idéer, og JEG KAN GODT LOKKES FRA IDÉEN OM ZOE KRAVITZ, men igen, kig på dem. Jeg har store idéer til de to, whoop whoop. Noah kommer til at være en lille sød dreng, som hverken er lille og heller ikke specielt sød, men pænt udfordret. Han er endnu ikke skrevet, så det kan vi selvfølgelig godt ændre lidt på. I hvert fald kommer han til at være 7. årgang på Hogwarts - hvilket kollegium ved jeg ej heller endnu. JEG SØGER selvfølgelig også andre relationer til ham, som kunne være med til at forme det lille bæst. Skriv endelig, hvis du har nogle tanker, eller han kunne opfylde nogle af dine drømme. Til sidst vil jeg lige smide lidt mere ind. Jeg håber, I vil lege med ham.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 21:36:42 GMT 1
Jeg kan ikke tilbyde det du søger, men smider gerne Casimir i puljen. Han er endnu også et ufærdigt blad, men han er langsom ved at tage drejning af lidt af en revolutionær. Det ved jeg ikke om du kan bruge.
|
|
|
Post by Noah Standfield on Nov 19, 2014 22:06:45 GMT 1
Det kan jeg helt sikkert! Jeg ved dog ikke helt, hvordan Noah har det med det hele, men når jeg lige finder ud af det, kan vi 100p finde på noget lækkert!
|
|
|
Post by Emma on Jan 11, 2015 3:27:02 GMT 1
Har denne efterlyser opfyldt sit mål? Skriv i så fald i vores herlige vedligeholdelsestråd og den vil fluks blive flyttet til kirkegården. Tak!
|
|