|
Post by Ethel Thatcher on Nov 18, 2014 23:31:54 GMT 1
Ethel Thatcher 21 x Tidligere Slytherin x Aurorlærling x varulv x Hallows
Ethel er en ung Auror lærling på andet år. Hun gik ud af Hogwarts med topkarer og store ambitioner og der gik ikke land tid før hun havde fundet sin kald som spirende auror. Ethel er rigtig let at holde af, og vil for det meste folk det bedste. Selvom hun er mugglerfødt og derfor burde kunne relatere til sine mugglerforældre, har Ethel siden hun kom på Hogwarts hældet til højrefløjen og har langsomt afskåret sig kontakten med sin familie, hvilket har skabt et behov for at udfylde de tomme huller med andre mennesker. Dog er der kommet det lille twist at hun for ganske nylig under en opgave blev bidt af en varulv. Ethel prøver som det ser ud nu at skjule det og fortsatte som om intet var sket. Hun ved at det kan koste hende karrieren, samtidig med de morale skrubler det har skabt da hun ikke længere er en del af den magiske elite hun ellers har identificeret sig selv med.
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 19, 2014 17:03:43 GMT 1
Bumbum. Jeg har tre karakterer, som måske kunne bruges til noget!
Indledende har jeg Agnes Atterberry, treogtyve år gammel og skrædder hos Madam Malkins. Hun har været to år over Ethel, men til gengæld også en temmelig populær pige, så jeg tænker ikke det er usandsynligt, at de på en eller anden måde havde kendskab til hinanden? Der kunne godt være mulighed for en relation fra skoletiden, men jeg vil gerne høre om det er noget, du kunne have et forslag til? Agnes er også mugglerfødt, men modsat Ethel er hun meget imod segregationen af samfundet. Hun er ikke just aktivist, men hun lægger ikke skjul på hendes holdninger. Jeg tror måske hun har været mere sorthvid omkring det igennem skoletiden, så det kunne eventuelt have skabt gnidninger. Ellers ved jeg ikke. Agnes vil altid gerne sy flere hekseskrud.
Min anden karakter er Maggie Abbey. Hun er 24 og drageforsker. Jeg ved ikke lige hvordan det evt. kunne bruges til noget, men de har i hvert fald én fællesnævner. Maggie hjælper Hector Attwater med at holde det skjult, at han er varulv og har arrangeret at hendes mor - som er eliksirmester - laver stormhatteeliksir til ham. Hector er jo tidligere auror, så måske kunne det hele clashe sammen på et eller andet tidspunkt, men specifikt hvordan og hvorledes ved jeg ikke.
Sidst har jeg Oliver Young, der er nitten år gammel og dermed var to år under Ethel. Han var søger for Gryffindor, så ikke et ukendt ansigt på skolen. Nu er han reservesøger for Appleby Arrows og tegner illustrationer for et Quidditchblad. Hvis du har idéer, er jeg villig til at høre.
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 20, 2014 0:01:13 GMT 1
Aw Det var en masse søde karakterer at få serveret .. Agnes: Jeg tænker at Ethel går temmelig meget op i at ligne en heks på grund af hendes herkomst. Ikke fordi ens blod jo betyder det store, og dog føler hun et behov for at understrege at hun har valgt side. Så en skrædderaftale kunne helt sikkert være en mulighed? Grundet aldersforskellen har de nok ikke været slyngveninder, men har nok en forudindtagelse om hinanden siden de begge var fremtrædende karakterer i deres tid på Hogwarts? Jeg tror sagtens at Ethel kunne være fan af Agnes egenskaber med en nål, men langt fra hendes politiske holdninger. Maggie: Jeg skal i hvert fald have fat i Hector på et tidspunkt, og måske kunne det hele ende med at clashe? Ethel går jo ganske vidst ekstremt stille med dørene, men hun er på jagt efter en eliksirmester der kan hjælpe hende med hendes lille problem, og en vej til det kunne måske være at smigre sig ind på Maggie? Hun dog nok ikke droppe bomben på hende om hvordan det står til, men igen bruge hende som en vej til hendes mor, og måske er de så i stand til at regne hinandens situation ud? Oliver: Min eneste tanke er at han har været et af Ethels mislykkedes forhold. Jeg kan ikke huske om jeg slettede det fra karakteren igen, men Ethel nåede at have en kæreste eller to mens hun gik på Hogwarts, forhold der begge to mislykkedes fordi hun simpelt hen ikke duede til at have en kæreste, og skulle give et andet menneske så meget af sig selv. Så min første tanke var et akavet ekskæresteforhold, hvor Ethel generelt ikke var en særlig god kæreste, og måske ikke troede på Olivers drøm om at professionel, så hun kan gå og ærgre sig over hvor han er i dag?
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 21, 2014 0:54:11 GMT 1
Jeg giver dig: Kenna. Uddannet auror sidste år og lidt af en humørbombe. Hun vil gerne pusle lidt om syge Ethel (hun ved jo ikke hvorfor hun er syg).
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:56:39 GMT 1
Fergus har undervist Ethel og hvis hun er gået ud med gode karakterer i fagene påkrævet for at blive auror, så har Fergus været en stolt professor og kollegieoverhoved. Jeg tror godt han kunne være interesseret i at se, hvordan det går med sine dygtigste elever. Især når de evt. kender ens datter, Kenna Kinnaird.
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 21, 2014 19:09:34 GMT 1
Kenna: Jeg kan sagtens se potentialet for to veninder her Ethel vil nok for alt i verden prøve at skjule at hun er syg, og slå det hen som at det ikke er så slemt. Men Kenna vil nok lægge mærke til at hun er undvigende, og på en eller anden måde anderledes? Hvis hun lægger to og to sammen vil det i hvert fald sætte Kenna i et stort dilemma? Ellers er der i hvert fald lige meget hvad anlæg for en tråd? Fergus: Jeg er sikker på at Ethel har syntes godt om Fergus som lærer og som kollegieoverhoved. Da hun jo har skåret båndene til sin egen familie, tror jeg meget let at hun har set op til Fergus, da hun jo så har måtte finde den mandlige rolle et andet sted.. Hvor ens overhoved og yndlingslære jo er oplagt? Altså så hun ser Fergus som noget onkelagtigt? og da hun jo bor i Hogsmeade er der vel ikke langt ned til de tre koste, hvor man kan samle lidt op over en Ingefærdøl eller noget Ildwhiskey?
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 22, 2014 15:52:34 GMT 1
Sorry, jeg havde helt overset dit ovenstående svar, så nu tager vi lige dem alle!
Agnes: En skrædderaftale kunne være fin og selvom Agnes ikke lægger skjul på sine holdninger, så prøver hun i hvert fald at moderere det på en måde, så det ikke går ud over hendes arbejde. Men hvis de var uenige nok, kan det jo godt være at Agnes kom til at miste en kunde? Det ville i hvert fald få hende i nogle problemer!
Maggie: Puha. Hun stejler temmelig meget ved tanken om, at Ethel vil forsøge at bruge hende til at komme til hendes mor. Men altså, hvis det kommer til at hænge sammen i spil, kan vi kigge på det?
Oliver: Jeg er ikke sikker på at Ollie har råbt højt om at han en dag gerne ville være professionel Quidditchspiller. Han er temmelig ydmyg, så jeg tror ikke det er noget han har pralet for meget med. Men hvis de har været kærester, har han nok delt overvejelsen med hende? Jeg er i hvert fald game. Kunne det evt. være på hans sjette, hendes syvende år? Eller noget i den stil.
Fergus: Den er jeg helt med på - især hvis Kenna og Ethel er veninder, så giver det også god mening.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 22, 2014 17:04:19 GMT 1
Jeg er game på at køre venskab og se hvordan det udvikler sig! De kan jo også allerede have været bekendte på Hogwarts - venner med tre års forskel i teenageårene er nok at strække den. Men så da Ethel blev lærling, kan der være vokset noget venskab frem!
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Nov 26, 2014 1:05:12 GMT 1
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:11:01 GMT 1
Nu kan jeg se at du ikke har skrevet Eoin på, men Piper her vil altså gerne plotte med ham alligevel! De spiller nemlig på Quidditchholdet sammen og er begge angribere, så de må uden tvivl kende hinanden godt. Min umiddelbare tanke er venner, men jeg er åbent for lidt af hvert, hvis du skulle have en idé?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 22:32:40 GMT 1
Så Eoin og Ophelia!
De er modstandere. Begge angribere men for hver deres hold. Begge er opvokset hos mugglere, men så slutter lighederne da også lige der. Oph mere eller mindre hader mugglerne efter at hendes forældre ikke vil se hende mere. Hvordan har Eoin det efter sin egen... Bortførsel? (Oph ville sige redning). Jeg tænker måske, at vi er ude i, at de her to virkelig ikke kan holde hinanden ud.
|
|