|
Post by Deleted on Nov 18, 2014 11:50:03 GMT 1
Cael Rigiano FØDSELSDATO 30 år, 18/08/2079 NATIONALITET Britisk BLOD Fuldblods FACECLAIM Tom Hiddleston UDSEENDE Stort set altid kappe, 178 cm høj, veltrænet
KARAKTERTRÆK
PERSONLIGHED - Flirtende - Arrogant - Selvglad - Dotbelmoralsk (til tider)
SÆRLIGE EGENSKABER Ingen KOLLEGIE OG AFGANGSÅR Slytherin, startsår 2090, slutår 2097 BESKÆFTIGELSE Kontoroverhoved for Lovhåndhævelse TRYLLESTAV 12 tommer, enhjørningehår, birk ANDRE EJENDELE Kirkeuglen, Kurt
BAGGRUND FAMILIE Far: Zachary Rigiano Mor: Lucinda Rigiano Lillesøster: Marina Rigiano
BOPÆL En stor lejlighed i Gordricdalen
HISTORIE Cael har altid været rigmandssøn, hans familie er ikke blodfanatikere, men de har en klar ide om at folk med penge er mere værd end folk der ikke er så meget. Dette er en livsstil han også selv leve efter. Som hans far arbejder Cael i Ministeriet for Magi. Familien har altid boet i London, i en enorm herskabsvila. Da han flyttede hjemmefra flyttede han til sin penthouselejlighed hvor han har boet lige siden. Han har ikke den store kærligheds historie bag sig da han ikke er god til at holde sig til én pige.
4 år - Første tegn på magi 6 år - Bliver storebror 11 år - Starter på Hogwarts 17 år - Slutter på Hogwarts 17 år - Specielstyrkelærning 22 år - Specielstyrketroldmand 29 år - Kontoroverhoved for Lovhåndhævelse
ANDET BOXNAVN Trescott ALDER 28 HAR DU LÆST REGLERNE Ja
|
|
|
Post by Emma on Nov 19, 2014 10:21:48 GMT 1
RETTELSERBeklager, du har ikke udfyldt dit skema tilstrækkeligt.
Det skal du ændre: - Først og fremmest er der nogen ting du mangler at udfylde. Dels punktet tryllestav og evt. andre ejendele - og ellers fjerne følgeteksten - og dels beskæftigelse, blodstatus og alder på familiemedlemmerne. - Helt fint med personlighed i stikord, men jeg mangler alligevel nogen positive tillægsord på listen. Han er vel ikke kun flirtende, arrogant, selvglad og dobbeltmoralsk? - Hvorfor bor Cael i London, når hele det magiske samfund er rykket til Hogsmeade og Godricdalen? - Meget, meget fint med kort historieafsnit, men jeg kunne alligevel godt bruge lidt mere kød på tidslinjen. Se et eksempel på en detaljeret tidslinje her. - Kun et boxnavn! Det er det navn alle kommer til at kende dig under, uanset hvor mange karakterer du laver.
|
|
|
Post by Deleted on Nov 20, 2014 0:42:52 GMT 1
Doh så havde den ikke gemt det da jeg lavede det, jeg forstod heller ikke hvad jeg manglede havde nemlig skrevet det haha, oh well. Jeg får lige udfyldt det igen så snart jeg får tid, sorry ulejligheden xD
|
|