|
Post by Martha Daisy Fowler on Nov 17, 2014 23:49:46 GMT 1
Marta Fowler her er 16 år, derfor 6. års elev og en grævling. Hun er målmand for Hufflepuffs Quidditch hold og sporten er mere eller mindre hendes liv og hendes største drøm er at komme til at spille for Montrose Magpies ligesom hendes far gjorde. Hun har det langt bedre med fødderne oppe i luften end på jorden, og det siger vel egentlig også noget om hendes mentale tilstand og personlighed. Hun er glad og hendes grin er næsten altid at høre. Jeg søger alt til hende, så skriv skriv skriv!
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Nov 19, 2014 16:51:18 GMT 1
Halløj! Jeg har ikke nogen nuværende Hogwartselever, men jeg tænker, der må være lidt mulighed for at plotte alligevel. Den der er tættest aldersmæssigt af mine karakterer er Oliver Young, som er nitten år gammel. Det vil sige at han har været på syvende årgang, da Martha har været på sit fjerde år. Det er ikke en helt umuligt aldersforskel til at de kunne have en relation, især ikke fordi Oliver har spillet som Søger for Gryffindors Quidditchhold. Jeg kan ikke lige finde i hendes profil om du har skrevet hvilken position hun spiller, men de må have spillet imod hinanden! Så jeg kaster ham ud og vil gerne som udgangspunkt høre om der var noget du kunne tænke var nice med en tidligere modstander, der er nogle år ældre end hende. Han er åbent for lidt af hvert! Næste mulige relation er Agnes Atterberry, som er skrædder i Madam Malkins. Hun syer gerne en ny skolekappe hvis den gamle er blevet for lille og hun har et temmelig godt lytteøre, hvis man nogensinde skulle have lyst til at få nogle frustrationer ud over skolearbejde eller hjertekvaler (hvad end man nu står med som sekstenårig). Hun er venlig og altid klar til at lytte eller sludre for sjov! Sidst har jeg Magdalene Abbey, men der ser jeg ikke så meget. Du skal dog til gengæld være velkommen til at læse den korte tekst om hende her eller hendes profil. Det kan jo være du har en genial idé!
|
|
|
Post by Carran Reynard on Nov 19, 2014 20:55:04 GMT 1
Heeej ! Jeg har to nuværende Hogwarts elever! Først og fremmest har jeg Carran Reynard - han er sjette års elev og går på Ravenclaw. Han spiller ikke quidditch, da han er mere interesseret i at spille guitar. Jeg tænker dog de må kende hinanden da de går på samme årgang. Han er nemlig rigtig glad for tøser og da hun er en pæn en vil han garanteret gerne lære hende bedre at kende. Så har jeg Catherina Philips som er Hufflepuff elev, men på femte årgang! Jeg tænker dog alligevel at de kan kende hinanden, da Catherina er meget glad for quidditch! Hun spiller dog ikke selv, men støtter loyalt Huffelpuffs quidditchhold!
|
|
|
Post by Martha Daisy Fowler on Nov 19, 2014 21:18:54 GMT 1
Hello! Jeg er da sikker på at vi kan finde ud af noget alligevel, Night!
Oliver og Martha, den aldersforskel er jo ikke så stor igen, så de kan godt have en relation! Nu hvor Martha er så udadvendt og glad, ville det i hvert fald undre mig hvis de på en eller anden måde ikke har fået snakket med hinanden. Jeg havde faktisk ikke skrevet det før jeg så at du havde svaret i min plottråd, men hun er Målmand for Hufflepuff! Og de har da sikkert også spillet mod hinanden. Jeg tænker at deres relation til hinanden læner sig mest over mod noget venskab? Tænker desuden de kan få en masse diskussioner, for hun er enorm støtter af Montrose Magpies(hendes far er tidligere målmand og nu træner for holdet) og han er reservesøger for Appleby Arrows! Hvilket vi nok skal få noget sjovt ud af!
Agnes og Martha, det kunne da godt være en mulighed at de to unge damer har mødt hinanden når Martha har skulle købe noget nyt og så bare ævlet løs som hun altid gør? Jeg tænker nok ikke et venskab mellem de to, men noget nær? Hvis du forstår hvad jeg mener?
Magdalene og Martha, lige nu kan jeg ikke komme på noget, men hvis jeg pludselig får en fantastisk idé skal jeg nok skrive!
Carran og Martha, efter Marthas mening burde Quidditch betyde alt, for alle. Ej, men de kender da sikkert hinanden, de har jo timer sammen? Jeg har ikke helt taget stilling til hvordan Martha opføre sig overfor drenge hun finder søde, endnu. Men hun vil da ikke sige nej til en der gerne vil lære hende bedre at kende, ligemeget hvad grunden til det er. Så måske en eller anden form for venskab?
Catherina og Martha, woop woop en grævling! De kan da helt sikkert kende hinanden og en støtter af Hufflepuffs Quidditch hold er altid nogen Martha kan lide! Tænker du et venskab mellem dem or what?
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:48:34 GMT 1
Så kom puffermaster og det eksempel jeg ikke kunne give på de typer, der nu bebor Camden. Han har sin helt egen fest, men han vil gerne invitere Martha med til den, uanset hvad hun mener om politik. Selv er han i gang med at planlægge noget stort, men han mangler selvfølgelig medsammensvorne... Og måske kommer det aldrig til at ske fordi han er scatterbrain. Hvis Martha er mere til dem, der holder sig på dydens sti har jeg også Callista Reynard. Hun er vejleder, dødambitiøs og rimelig tilfreds med sig selv. Take your pick!
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 20, 2014 20:48:46 GMT 1
Venskab lyder godt både med Cathy og Carran! Men jeg er ikke sikker på jeg kan holde Carran i skindet når hun er så pæn xD nu må vi se
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:48:17 GMT 1
Jeg kunne godt se at Oliver og Martha kunne være på venskabelig fod og af og til har haft nogle Quidditchdiskussioner. De har nok ikke set hinanden efter han er gået ud, så det kunne da være meget hyggeligt, hvis de fik lov til at få et gensyn?
Jeg tænker også næppe venskab mellem Agnes og Martha, men venskabeligt bekendtskab? Ikke tilnærmelsesvis slyngveninder, men jeg tænker de kunne få sig en hyggelig sludder, når Marthas rober skulle fikses.
Sidenhen er Fergus kommet på banen og han underviser Martha i FMMK. Han er direkte og brysk, men til gengæld dygtig. Hvordan har hun det mon med ham?
|
|
|
Post by Martha Daisy Fowler on Nov 23, 2014 13:05:13 GMT 1
Casmir og Martha, jeg ved ikke helt hvor Martha er politisk set. Tror hun lidt er neutral, fordi hun ikke vil blandes ind i det og egentlig lidt bare lever i sin verden med Quidditch som det eneste fremtidige mål for sig. Så måske ikke ligefrem medsammensvorne, men Martha er på den anden side også ligesom sine forældre ikke helt cool med den måde det hele fungerere på, så der kan måske være et eller andet?
Callista og Martha, jeg tror måske at Martha ville finde Callista en smule irriterende når hun er så dybt ambitiøs, bedrevidende og ikke mindst belærende. Da det eneste Martha virkelig er ambitiøs omkring er hendes Quidditch. Jeg kan dog se at Callistas mor også arbejder på afdelingen “skader påført af magiske dyr og væsner”, hvor Marthas mor er overhealer? Der kan muligvis være en tidligere relation, altså fra før Hogwarts? Carran og Martha, super duper! Som jeg også skrev ved Callista, så så jeg at deres mor er healer på samme afdeling som Marthas mor, og der kunne så muligvis være en relation fra før Hogwarts?
Cathy og Martha, lyder godt!
Oliver og Martha, ja det var i hvert fald noget i den stil jeg tænkte! Ja, det kan vi jo bare starte ud med som den første tråd mellem dem?
Agnes og Martha, venskabeligt bekendtskab lyder godt, så lad os da sige det!
Fergus og Martha, jeg tror på en eller anden måde at Martha nok ville finde ham en anelse uhyggelig, men samtidig super fascinerende og hvis han er dygtig kan det faktisk være et af de fag hvor hun faktisk gider seriøst at tage sig sammen, og ikke bare sidder og drømmer sig væk til en Quidditch bane?
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Nov 23, 2014 16:06:45 GMT 1
Miles & Martha: Oooh, Martha, you're lookin' fine! Jeg ser noget seriøs rivalry her. Begge unge mennesker er anfører for deres respektive Quidditchhold, men med temmelig forskellige moraler. Miles er typen der kører hetz og laver onde pranks mod sine modspillere, og kunne forestille mig at Martha har været offer? Måske har dette ført til et langt fjendskab mellem dem? Modsat kunne jeg faktisk også set et virkeligt hyggeligt venskab hvis Martha kunne klare Miles. Men det første er måske sjovest. Anyway. Martha og Miles er fantastisk navne - de klinger bare sammen.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 23, 2014 20:15:57 GMT 1
Cas & Martha: Du vil måske ændre mening efter den nyvedtagne lov? Vi kan godt sige, at Emilia og Marthas mor ser hinanden privat. Alternativt Philippe, der er ungernes far og som også arbejder på Mungos. Noget barndomsvenner-ish men ikke super tætte nu?
|
|
|
Post by Martha Daisy Fowler on Nov 23, 2014 20:36:53 GMT 1
Miles og Martha, bestemt noget rivalry mellem de her to unge mennesker! Martha er langt fra som Miles, selvfølgelig er hun hård og går da på sin måde også efter at vinde, men vil altid helst have at holdet har det godt med hinanden og er ordentlige overfor deres modstandere. Og Martha vil helt sikkert finde ham som en af de største douchebags nogensinde! Hun kan måske godt have været et offer og hvis han har kørt hetz eller andet ondt overfor hendes teammates, ville hun da sikkert give ham en sviner. Det er dog meget sjældent at hun hæver stemmen i vrede. Men på den anden side er Martha nok ikke en person der har "fjender" men mere et enormt dislike? Et venskab mellem det ville være meget sjovt. Det kan jo være sådan at de egentlig godt kan have ganske fine samtaler, så længe de ikke nærme sig emnet Quidditch? Ja deres navne klinger ualmindeligt godt sammen.
Casmire og Martha, tjoo. Nu har Martha nok ændret holdning, men jeg tror stadig ikke hun ville tage til voldelige metoder. Men hun er nok mere åben for at gøre noget ved det hele, på en eller anden måde!
Callista og Martha, jo det kan vi godt sige! Nu er der lige et par års forskelle og Marthas mor er mugglerfødt, men måske noget barndomsvenner-ish men ikke tætte som du skriver, det kan vi godt sige.
|
|
|
Post by Emma on Nov 24, 2014 15:01:26 GMT 1
Cas er ikke voldelig? Han er hippie helt ind til benet. Hidsig til tider, revolutionær, ja, men absolut ikke voldelig. Tænk Ghandi. ;D
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 25, 2014 9:59:16 GMT 1
Jeg er game på Oliver og Martha og synes bestemt at Martha skulle vågne lidt op til Fergus' timer - de er nemlig for nice!
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:12:48 GMT 1
Penelope her er angriber for Ravenclaws Quidditchhold og på samme årgang som Martha, så de kender uden tvivl hinanden. Jeg tænker måske, at de decideret er konkurrenter? Pipers holdånd er temmelig stor og jeg forestiller mig at Marthas må være det samme, når hun er anfører. De er i øvrigt begge startet med at spille Quidditch på deres andet år - så de har fulgtes helt fra starten.
|
|