|
Post by Martha Thomas on Nov 17, 2014 20:46:38 GMT 1
MARTHA THOMAS
31 år – Engelsk – Halvblod - Efterforsker ved Kontoreret for Uautoriseret Brug af Magi – Gryffindor Årgang 2096
Smilende – Børnenes beskytter – Quidditch interesserede – Selvstændig – Intelligent – Bærer på en hemmelig sorg
Idestrøm: Hun vil gerne i kontakt med gamle venner fra Hogwarts, kollegaer fra ministeriet (både dem hun har et godt og dårligt forhold til), Appleby Arrows fans, Camden-beboere/naboer og ligesindede, der har svært ved at acceptere hadet mellem mugglere og magikere ligesom hende selv.
Hun vil højst sandsynligt afvise personer af det modsatte køn, hvis de bliver for nære og intime, da hun har en del personlige problemer på det område. Der kunne eventuelt være en bejler, der allerede har tabt kampen om hendes gunst på forhånd.
Hvis jeres karakterer under 17 år udøver umoden magi, vil Martha være klar til at efterforske det. Hvis jeres Hogwarts elever får lyst til at bruge deres tryllestav ulovligt udenfor Hogwarts eller lignende, så bare skriv!
Ingen idé er for lille eller stor, ufærdig eller detaljeret til, at jeg ikke er interesserede i at høre den.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 18, 2014 22:00:38 GMT 1
Jamen hvis ingen andre vil, så tager jeg gerne denne plottråds mødom! Min nuværende Hogwartsstuderende kunne aldrig drømme om at bruge magi udenfor skolen, men det kunne til gengæld godt være, at vi kunne brygge noget fortidsgøgl sammen med Casimir Ó Catháin. Nu er han i midlertidig gået hen og blevet myndig, så det er ikke længere relevant. Derudover har vi Terry her, som er fem år ældre end Martha og meget åbenlys om sin store støtte til den nuværende politiske dagsorden. Måske kunne de clashe lidt? Det er mange, mange år siden han arbejdede for ministeriet, dog. Brody kender Martha jo nok som en lækker Quidditchspiller, men jeg ved ikke om der er så meget at arbejde med plotmæssigt? Lemme know!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 19, 2014 0:09:07 GMT 1
Jeg kan kun tilbyde min Lucy, der er overhealer på Skt. Mungos indenfor *Skadelige Eliksirer og Plantegifte. Hun er rigtig sød og varmhjertet, men har svært ved at acceptere hele mugglere-og-magikere-sammen-situationen. Jeg ser umiddelbart ikke en relation imellem dem, ikke andet end at de kan støde tilfældigt ind i hinanden Men! Jeg tænkte på, om det var muligt at lave Marthas lillesøster? Jeg har leget med idéen om en Hogwartselev, og det er jo altid hyggeligt med nogle familierelationer!
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 19, 2014 17:07:24 GMT 1
Jeg har ikke lige umiddelbart noget konkret, men det kan jo være, at du får en genial idé!
Jeg har Agnes på 23, der er skrædder og syer hekseskrud. Det kunne evt. være noget for Martha. Hun er meget anti-segregering og selvom hun ikke er aktivist, så lægger hun ikke skjul på sine meget atypiske holdninger.
Maggie på 24 arbejder i ministeriet og er drageforsker. Hun har været væk i seks år og er lige kommet tilbage efter en ulykke. Udover at de sikkert ville have sundt af at starte en krisegruppe sammen og få bugt med nogle traumer, så har jeg ikke lige umiddelbart noget.
Sidst, men ikke mindst, har jeg Oliver Young på nitten. Han er reservesøger hos Appleby Arrows - Marthas yndlingshold - så det er måske noget der kunne binde dem sammen?
|
|
|
Post by Martha Thomas on Nov 19, 2014 22:33:42 GMT 1
Hvor er I kreative! Casimir Culpepper Ja! Martha i arbejde! Hun har været elev/ansat ved Kontoreret for Uautoriseret Brug af Magi siden 2101 indtil nu, med orlov i 2106, så det skal selvfølgelig være inden for den tidsperiode, hvor hun var ansat. Hvad tænker du med hans alder og art af overtrædelse?
Terrance Tweedy Det ser også ud til at Martha er for ung til at have mødt Terry imens, at han har været ansat ved ministeriet. Hun kan nok kun huske ham som en af de ældre Slytherin elever fra, da hun først startede på Hogwarts, så jeg har umiddelbart heller ingen idéer til dem.
Brody Young Blance Brody kender nok også Martha, fordi hun gik på Gryffindor og var angriber på Quidditch-holdet sammen med ham. Det har kun været i et år - det første år Brody var angriber og det sidste år, som Martha var det?
Camille Thomas (Marthas søster) Fedt hvis du vil lave Marthas søster. Navnet kan du bare ændre, hvis det ikke tiltaler dig. Jeg har heller ikke mange krav til hende andet end, at hun skal være med på at spille lidt Quidditch-kampe med de andre i søskendeflokken, når hun har fri.
Agnes Atterberry Må Martha godt få et lettere panikanfald i Madam Malkins’ prøverum? Martha har et grimt ar (som du jo nok har læst), hvilket hun nærmest aldrig har vist til nogen, og det kan jo være, at Agnes er en lidt for hjælpsom/ivrig/velmenende ekspedient og lurer ind i prøverummet for at se hvordan det går derinde.
Jeg har umiddelbart ikke noget til Maggie og Oliver andet end Martha holder lidt øje med Oliver på Quidditch-banen for at vurdere om han er en ny spiller, der dur til noget.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:53:37 GMT 1
Jamen jeg tænker 2107 ville være logisk som år. Hele hans verden var lige ved at brase sammen om hovedet på ham og han kan sgu godt have fundet på at komme til at sprænge noget i luften ved et uheld! I Camden, bumtibum. Midt blandt søde mugglere også - selvom det selvfølgelig i sig selv ikke er af betydning længere.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:45:16 GMT 1
Årh, ja. Den er jeg helt med på med Agnes og Martha. Det tror jeg kunne være en spændende tråd?
Fergus her er også kommet til, men han har aldrig undervist Martha. Før han blev professor var han forbandelsesbryder, så jeg er ikke umiddelbart sikker på at deres veje nogensinde har krydset hinanden. Ikke desto mindre ville jeg lige nævne ham.
|
|