|
Post by Maxwell Attwater on Nov 16, 2014 20:07:35 GMT 1
Jeg har denne pige i støbeskeen og selvom jeg allerede har et par idéer til, hvordan hun skal være, så kunne det være sjovt, hvis man på forhånd kunne forme hende lidt efter andre chars e. lign. Mine tanker: Et sted mellem 20-27 år Animagus Sådan lidt gammeldags i sin hekseværemåde. Har ikke helt afgjort med mig selv på hvilken måde endnu, men jeg tænker hende sådan lidt overtroisk. -En der spår i teblade, tror på horoskoper eller brygger alle mulige mixture. Derfor vil hendes beskæftigelse være noget alla astronomiprofessor /spådomsprofessor/healer/ansat i en eller anden forretning med lign dikkedare. Relationer kunne være familiemedlemmer. Hun kunne godt bruge en til at holde hende lidt nede på jorden, for jeg forestiller mig hende en smule grænsesøgende. Netop fordi hun er lidt mere udfarende end folk er flest, kunne jeg sagtens se hende være den lidt excentriske i en vennegruppe. Hun har næppe været den populære pige, men hun kan sagtens have hængt ud med populære folk. Alle populære vennegrupper har vel godt af lidt eksotisk for at skabe balance i verden. Sig til hvis der er nogen, der syntes det lyder interessant og kunne bruge en som hende i deres spil
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 16, 2014 20:19:29 GMT 1
Heyo! Din nye heks' personlighed, lyder meget ala det som Theo har levet med. Hans forældre har været meget excentriske, vidst nok ikke på helt samme måde - men jeg kunne alligevel godt se ham forstå hvad hun går og snakker om. Måske har de hængt ud med den samme gruppe i skolen? Theo har været en populære fyr, som kunne snakke med alle (og er det stadig). Så du har helt klart et venskab parat her!
|
|
Cerise Monet
Box-navn | Rach |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Healer |
Andet | Blandet wilie |
|
Post by Cerise Monet on Nov 16, 2014 20:24:12 GMT 1
Altså hvis hun vil være en del af Cerise's pigeflok skal hun være mere end velkommen! Cerise er meget jordnær og kan også holde folk omkring sig lidt tættere på jorden, så hvis du vil have en ekstremt sød veninde til hende, er Cerise til rådighed!
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 16, 2014 21:32:39 GMT 1
Tag lige og gør hende til professor (selvom du selvfølgelig skal huske at læse vores forbehold overfor yngre lærere under joblisten)! Terry savner kollegaer! ;D Han kan byde på politiske diskussioner til langt ud på aftenen på lærerværelset og han er ikke videre fordomsfuld overfor de lidt særere typer i magikersamfundet.
Til Brody kunne jeg forestille mig en længerevarende flirt og måske næsten noget, der truede med at blive et forhold, før de begge indså, at det slet ikke var meant to be. No hard feelings, though? Jeg ved ikke om det har interesse. Det er også lidt afhængig af hvor tæt på ham selv i alder hun er.
Mine elever... Er elever. Der kan vi måske finde ud af noget, når hun er skrevet og du ved mere.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 16, 2014 21:39:58 GMT 1
På en eller anden måde bliver hun vidst nød til at have en connection til jeres par! Hun kan være den ven, der altid crasher på deres sofa, fordi det er for anstrengende at gå hele vejen hjem? (På trods af, at hun sikker bor lige i nærheden). Om hun så skal kende dem igennem den ene eller den anden.. Måske har hun kendt Theo først og så bare klikket med Cerise fra det øjeblik, Theo præsenterede dem for hinanden? Hun kan i hvert fald sagtens bruge Cerise 'mor-gen' og Theos forståelse for hendes 'galskab'
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 16, 2014 21:58:08 GMT 1
Yay Emma! Jeg går i tænkeboks over den perfekte årsag til en ung lærer.. Hvis den dukker op, så vil hun meget gerne diskutere politik med Terry (om end hun slet ikke interesserer sig for det, men hun kan vel kigge i en tekop og forklare ham udfaldet af forskellige politiske ideologier) Og hun vil også meget gerne være en af de ’længerevarende’ piger i Brody Blances liv! Forhold er nok ikke en organisation, som hun selv går meget op i, så den del har de måske kunnet bonde over og det har måske givet dem en form for falsk tryghed, selvom det så alligevel endte med at blive faretruende tæt på et forhold? Deres forskellighed kunne jo så være årsagen til, at det slet ikke gik. Berømt Quidditchspiller og professor er i hvert fald ret forskellige veje at gå. Brody er klart den populære type, som hun godt måtte have hængt op af i skoletiden
|
|
|
Post by Emma on Nov 17, 2014 14:48:28 GMT 1
Jeg er totalt game, når du har lavet hende. ^^
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 17, 2014 16:20:09 GMT 1
Olly har en søster der ikke er defineret endnu hvis det var noget? Det eneste der er med hende, er at hun er gift (men hvis vi kigger sødt på admin kan vi nok få lov til at stryge ham, eller trylle en søster mere ind i familien). Olly har også haft spådom (selvom han var ret ringe til det).
Tanker?
|
|
April Summers
Box-navn | CC |
Alder | Seksogtyve |
Stilling | Professor i Spådom |
Andet | Animagus |
|
Post by April Summers on Nov 17, 2014 18:16:59 GMT 1
Åh jeg har godt nok lige skrevet hende :3 Next time?
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 17, 2014 19:44:23 GMT 1
Pokker, for sent på den! Men helt sikkert! Jeg er altid frisk på at plotte
|
|