Cerise Monet
Box-navn | Rach |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Healer |
Andet | Blandet wilie |
|
Post by Cerise Monet on Nov 16, 2014 15:14:06 GMT 1
kevin & louisa Lige pt mangler jeg halvlillebror og -søster til min healermus. Cerise er selv den meget moderlige og kærlige type, så kan ikke se, hvorfor de skulle have et dårligt forhold. Især Kevin og Cerise ser jeg som værende meget tætte. Der er temmelig frie tøjler til personlighed og alt det sjove - nedestående kan evt. ændres, men det var sådan, jeg så dem for mit indre blik. Well, smid endelig en besked, hvis interessen skulle melde sig! Kevin Maddox: 21 år, auror-lærling på første år, halvblods. Louisa Maddox: 16 år, elev på Hogwarts, halvblods. Evt. ottendedel willie.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 18, 2014 23:06:51 GMT 1
Fine Cerise. Jeg lurer lidt på Kevin, men jeg har i et stykke tid luret på at lave en karakter af hankøn, der er tiltrukket af det samme køn. Jeg ved endnu ikke, om det er åbenlyst for ham, eller det lurer lige under overfladen, men først og fremmest skal jeg lige høre, om det overhovedet kan lade sig gøre, at Cerises halvbror er homoseksuel?
Jeg er forresten stadig game, hvis det ikke er muligt ^^
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 19, 2014 14:16:16 GMT 1
Lucy Loddington - altså det var ikke umiddelbart sådan jeg så ham, men vi kan da evt tage den over Skype for at diskutere det nærmere.
|
|
|
Post by Emma on Jan 11, 2015 3:26:48 GMT 1
Har denne efterlyser opfyldt sit mål? Skriv i så fald i vores herlige vedligeholdelsestråd og den vil fluks blive flyttet til kirkegården. Tak!
|
|