|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 15, 2014 23:47:08 GMT 1
Casimir og venner
Jeg prøver mig lige lidt frem med Casimir, også for at få gang i noget mere spil på Hogwarts! Cas har ikke så meget fastlagt endnu og det jeg gerne vil er at skabe ham ud fra dine ønsker til en syvendeårs karakter. Han er:
17 år Super anti den nuværende dagsorden i magikerverdenen Halvblodstroldmand Hufflepuff
Alt andet kommer an på hvilke plots vi kan få skabt med både nuværende og andre karakterer. Jeg tænker f.eks. nogen studerende, der går lidt i oprør eller andet. Hvad præcis kan vi finde ud af hen af vejen, men jeg vil gerne i første omgang have relationer, der kan være med til at forme Casimir som karakter. Jeg er altså ikke i gang med at starte noget - jeg er ved at skrive en karakter, som helt vildt gerne vil lege med dine karakterer.
|
|
|
Post by Carran Reynard on Nov 16, 2014 19:45:52 GMT 1
Jeg vil gerne lege! Jeg har Catherina Philips som er vejleder og på femte årgang, hun er også imod den nuværende dagsorden og kan måske lokkes til at deltage i noget oprør. I hvert fald ville hun være ret fascineret af ideen, men nok ikke modig nok til at være alt for åbenlyst med! Ud over dette kunne hun bare godt have brug for en ven, anden en sin bror, som er fin nok men altså.. Pigen skal lige indse at alt hvad hendes bror gør og siger ikke er den store sandhed! Hun er dog lidt på vej, da hun som sagt er imod den politiske dagsorden (Adam elsker denne politik), men hun kunne godt bruge en ven der giver hende lidt modspil. Carran Reynard kunne dog godt finde på at joine noget rebelsk gøgl, men nok af de forkerte grunde. Den oprørske unge mand er alt for glad for at bryde reglerne. Virkelig. Han sprang dog nærmest op da han læste dette! Ud over dette er har han også brug for en ven og jeg kunne måske godt se dem sidde og have lange diskussioner om hvor galt alting er i verden idag. Carran er desuden ret kunstnerisk anlagt som du ved og han kunne da også godt bruge en at spille musik sammen med hvis du har lyst til det.
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 16, 2014 19:57:27 GMT 1
Jeg kommer også lidt med et fremtidigt input! Om ikke så længe, kommer der en fin lille Gryffindor-elev til skolen. Hun hedder Mae, og er 16 år. Hun er en lille goof-ball, som er meget impulsiv. Så hun vil højst sandsynligt hjælpe Casimir, på den bedste måde hun kan - for hun er stadig en smule påpasselig, med hvem hun træder over fødderne.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 17, 2014 2:21:51 GMT 1
Yay, legekammerater!
Cathy og Cas kommer jo til at være kollegiekammerater og foreløbig de eneste af dem, så de skal helt sikkert lege sammen. Cathy & Cas lyder lidt som et dårligt countryband, dog. Så hun har brug for at han har nogen kommunikative evner, der kan lokke hende med. En taler. Det er perfekt, det havde jeg allerede tænkt mig.
Carran kan bruge en musiker. Det ved jeg ikke lige med, men jeg vil tænke over om det er noget han gør sig i. FC'et gør, kan man sige. I'll get back to that.
Goofball-Gryffindor skal bruge en, der er lidt en fjollemikkel sammen med hende? Jeg tænker avataret taler for sig selv. ;D
|
|