Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 19:55:38 GMT 1
bom, titlen siger egentlig det meste. Theodore har en forlovet, ved navn Cerise Monet. Hun er en ottendedel willie, og healer på Sankt Mungos. Egentlig tænker jeg mig til at hun er den type, som man ikke ville tro at Theo ville ende med. Personlighedsmæssigt har jeg nogle svage idéer, men dem kan vi altid snakke om senere. De mødtes efter at den unge troldmand fik brækket en skulder, og en slem hjernerystelse, efter en hård Quidditchkamp. Herefter begyndte de at ses meget, og de har nu været forlovet siden han var omkring 24 år. Grunden til at de ikke er blevet gift endnu, er fordi at Theo ikke føler sig klar til den knytning, selvom han allerede går og forestiller sig selv i faderrollen. Håber der er nogle som melder sig!
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 15, 2014 20:08:41 GMT 1
Ved du hvad, jeg synes, vi skal snakke om det. Har selv en drøm om at lave en healer, så vi kan evt. stikke hovederne sammen og se, om vi kan nå til enighed!
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 20:14:41 GMT 1
Det syntes jeg vi skal gøre jo! Er glad for at der er nogen som har meldt sig. Har en lille idé om hvordan hun kunne være, men det er slet ikke noget specielt - så tror egentlig at du har meget frie tøjler. Tænker bare at du lige skal høre lidt mere om hvordan deres forhold til hinanden er!
|
|