|
Post by Wez Meadowes on Nov 15, 2014 1:52:12 GMT 1
Margot Meadowes Fc: Angel Coulby
Margot Meadowes (jeg kan godt gå med til at lave navnet om her) er 38 år gammel, halvblods og er butiksindehaver af Det Magiske Målebånd. Her er der dog også muligheden for at hun kan være butiksindehaver i Madam Malkins. Hvis du trykker HER vil du kunne læse at Night søger netop denne person, og her er der jo en unik mulighed for at slå de to sammen, og få ekstra mange plotmuligheder ud af det - dit valg, selvfølgelig.
Winnie Meadowes Fc: Amandla Stenberg.
Det er så hans lillesøster, Winnie. (her kan navnet også diskuteres.) Hun er 13 år gammel, elev på Hogwarts, og evt. løve som sin bror. Hun er ligesom moren ret åben, men tænker at Wez er ufattelig overbeskyttende overfor hende, og holder meget af hende. (selvfølgelig). Med andre ord, de kommer til at have et rigtig tæt bånd.
- Karakterene er meget op til jeres fortolkning og jeg tænker vi kan skabe dem sammen i fællesskab! Jeg har ikke lyst til at hænge jer op på de udvalgte fc's, så i skal endelig bare sige til hvis i har et forslag i foretrækker mere. Jeg så bare straks de her to for øjnene af mig da jeg skrev hans mor og søster.
|
|