Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 1:05:45 GMT 1
Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes. Theodore kan virke meget frembrusende når man først møder ham, men det er kun fordi han er meget udadvendt, og vil lærer alle at kende. Han er typen som tager alting med et smil på læben, og har - for det meste - altid en positiv holdning. Nogle ville mene at troldmanden lider af ADHD, da han er meget impulsiv og har svært ved at koncentrere sig længere tid af gangen. Derfor kan han til tider også virke meget distræt, da hans tanker tit befinder sig andet steds, end hans fysiske skikkelse. Theodore er opvokset hos nogle excentriske forældre, og selvom han elsker dem, så er det ikke alle deres værdier som han bibeholder. Ærlighed er én af dem, som han gerne vil leve videre med, men dét at kunne dele personlige informationer om sig selv med komplette fremmede er ikke en af dem. søger: alt, for at være ærlig (see what i did there?). Theodore har højst sandsynligt flere venner end fjender, men mon ikke der kan snige sig et par af sidst nævnte ind. Han er typen, der vil være venner med alle, men alligevel ikke behøver at få bekræftelse af alt og alle. Derudover har han sikkert også haft nogle tidligere kærester, flirt m.m. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en gruppe/vennekreds, som han ses regelmæssigt med. Jeg er åbent for alt! OBS. Theodore har en forlovet, men hende sætter jeg informationer op om i efterlysningen. Må jeg præsentere; Mae Abbott, en temperamentsfyldt, identitetsforvirret, lille spasmager. Mae er personen som man ser lave sjov i Storsalen, under middagsmaden, og hun gør alt for at få smilet frem på folks læber. Hun håndtere ikke nedtrykthed eller negativitet særlig godt, og tager gerne afstand fra sådan noget. Når man ser Mae, vil man uden tvivl, se hende med dimser fra Weasley's Tricks og fiduser, som hun stolt demonstrere. Mae er ikke sky for at råbe højt om sig selv, eller andre - generelt er hun bare en meget højlydt person, som ikke lader sig gå på af meget. Tilgengæld kan man godt komme ind på livet af hende, og få trykket på nogle knapper, der gør at hun flipper fuldstændig ud. Derudover er Mae Methamorphmorgus, hvilket tillader hende at skifte sit udseende, men hun gør det sjældent. Eventyrlysten er hun også, så hvis din karakter er klar på en nattevandring, eller selv har et løssluppent forhold til skolensreglement, så er Mae lige typen for dig! Jeg søger lidt af hvert til den unge heks. Hun i den alder hvor hun går og crusher på alt og alle, men samtidig ikke tør indrømme det. Mae kunne også godt bruge nogle gode veninder, og måske en tæt vennegruppe? Fjender og rivaler, må også gerne byde ind. Som sagt; alt søges!
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 15, 2014 14:02:06 GMT 1
Nu er det altså på tide med en rival! Brody har enten folk, der synes han er meganederen på grund af hans personlighed eller fabulous af forskellige årsager. Jeg tænker de to (eneste) anførere bliver nødt til at trykke hinandens hænder hårdt og strides en hel del - uden at kunne grine af det over en øl bagefter. Men jeg er klar over problemerne, når de så alligevel pludselig har samme vennegruppe, fordi alle Quidditchspillerne roder rundt i hinanden.
Thoughts?
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 14:12:17 GMT 1
hmh, selvfølgelig kunne der være lidt problemer i det - men samtidig så er det kedeligt KUN at have venskabelige plots, så jeg syntes vi burde gøre det. Brody virker som en af de få personer, som kan komme ind under huden på Theo og virkelig pisse ham af. Måske de prøver at forholde det til et minimum når de er ude med vennerne? - det ved jeg i hvert fald at Theo vil prøve på.
|
|
|
Post by Mae Clementine Abbott on Nov 19, 2014 20:32:55 GMT 1
TILFØJELSE!
Mae Clementine Abbott er nu blevet tilføjet til plottråden, vil meget gerne plotte med jer alle! <3
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:45:20 GMT 1
Cas og Mae kan sagtens have noget sammen. Jeg ved ikke lige hvad præcis, dog. Hun er en sød tøs og de kunne sikkert havde det spas sammen, selvom de hverken er samme årgang eller kollegie.
Cas er på kunst- og spytkugleklubben, hvis det betyder noget.
|
|
|
Post by Mae Clementine Abbott on Nov 20, 2014 16:52:22 GMT 1
Den er jeg med på! Cas virker både som typen, der kunne være en god ven for Mae, men samtidig en som hun ville gå og crushe på - det ved jeg ikke hvad du syntes om? Hun vil derudover hjertens gerne hjælpe ham, med den lille revolution, som du skrev om i efterlysningstråden. Mae kommer muligvis til at være en del af spytkugleklubben!
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 21, 2014 1:01:26 GMT 1
Revolutionen venter vi lige lidt med! Crush kan vi arbejde på. Jeg synes vi skal kaste dem sammen! Og så skal hun selvfølgelig være en del af klubben. Det er chill. ;D
Hvem starter? Jeg har tid i weeekenden, men hvis du kaster noget op inden svarer jeg også bare der.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:59:23 GMT 1
Fergus har nået at undervise Theodore på sit sidste år og jeg tænker måske, at han har haft godt af den meget praktiske undervisning, hvis han har haft problemer med at sidde stille. Fergie kunne godt have hjulpet ham der, tænker jeg?
Mae har Fergus som underviser nu. Han ser skeptisk ud over spasmagere, der morer sig lidt for meget og skal gerne trække nogle point, hvis hun krydser en grænse. Nogle tanker om hvordan hun har det med den temmelig direkte professor?
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 21, 2014 22:36:22 GMT 1
Olly og Theodore er fra samme årgang, så der er da helt klart mulighed for noget! Olly var meget en splejset stræber i skoletiden, men han er også Quidditchfan og stillede sig til rådighed til lektie-hjælp ved både U.G.L.E. og F.U.T. eksamenerne.
Kan ikke lige finde en relation til Mae.
Tanker?
|
|
|
Post by Mae Clementine Abbott on Nov 21, 2014 23:42:05 GMT 1
Ems - lad os smide dem sammen, og se hvad der sker! De skal i hvert fald nok få en masse gode klubaktiviteter sammen.
Night - Theo har helt klart fået bedre karaktere ved at det har været mere aktivt end bogligt, så det ville være super fedt. Den er jeg helt sikket med på! Mae er godt nok en ballademager, men hun prøver at holde sig ordentlig i timerne, men dette betyder ikke at Fergus ikke kan have set sig ond på hende, for hun lader masser af ballade uden for timerne. Så den er jeg med på!
'ey! Det er jo super fedt. Theo har sikkert taget imod lektiehjælpen med åbne arme, fordi han har skulle koncentrere sig om Quidditch og har sat lektier lidt til side. Så jeg syntes helt klart at de skal have været venner, eller noget i den dur - så meget.
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 22, 2014 15:42:47 GMT 1
Theo/Fergus er nice. Det kunne evt. lede til en fortidstråd eller en tråd hvor de møder hinanden og Fergus er interesseret i at vide hvordan det går? Han er ikke meget for ballademagere, så jeg tror ikke Mae har mange stjerner i bogen.
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:15:04 GMT 1
Mae og Piper er på samme årgang og jeg fornemmer lidt at Piper har et blødt punkt for skolens ballademagere! Hun er ikke nødvendigvis selv medløber, men jeg tror gladeligt hun lader sig underholde af deres små fiduser, så derfor tænker jeg umiddelbart at hun godt ville kunne lide Mae. Måske er de makkere i eliksirer? Piper er lettere håbløs, så hun ville have undskyldt mange gange for at komme til at spilde på Mae eller noget lignende!
|
|