|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 22, 2014 21:59:06 GMT 1
Evt. kan de være kommet over det efter skolen? Når de er gået hen og blevet tilnærmelsesvis voksne Jeg tænkte umiddelbart venskab med Kenna, da Olly ikke er så god til flirt, så det skal være Kennas dagsorden hvis det er
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 23, 2014 0:42:45 GMT 1
Kenna har ikke nogen dagsorden. Hun er bare sød og nysgerrig. Venskab. Du starter en tråd! Brody er ikke blevet voksen. Men Olly kan godt være kommet over det. ;D Så har han vist nærmest vundet... Damn.
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 26, 2014 18:45:38 GMT 1
Caleigh tilføjet til tråden
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 27, 2014 13:50:26 GMT 1
Cam & Caleigh Okay. Jeg tænker, at Cam er lidt fascineret af løven, da hun er 15, men går på 3. årgang. Cam har tendens til at underprioritere skolearbejde, og selvom hun har forbedret sig, er det ikke altid hun er aktiv i timerne. De har jo ikke undervisning sammen, men da Caleigh kun er et år yngre end Cam, tænker jeg, at hun sikkert har de svar, Cam leder efter. Så et slags jeg-er-vild-med-din-hjerne-men-ligeglad-med-dig-som-person-forhold? Hun er ikke klar over, at hun udnytter Caleigh på den måde - kun hvis det bliver sagt direkte til hende. Men det er måske også noget, der kan spilles på?
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Nov 27, 2014 13:55:53 GMT 1
Cam Det lyder super. De kan evt. have mødtes til eftersidning? Heck, hvis Cam har stukket Cal sine bøger, har Cal nok læst dem for hende! Hun er lidt en videns-svamp.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 27, 2014 14:11:24 GMT 1
Yeah! Det er bare fedt. Cam skal bare lige godkendes, så kan vi tage en tråd med dem
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Nov 27, 2014 14:43:18 GMT 1
Fantastisk! Det vil jeg se frem til
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 17, 2015 19:32:12 GMT 1
Brody og Olly kunne også godt lige sparkes i gang. Olly må savne noget at lave, nu hvor hans lærling tilsyneladende er smuttet igen.
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Jan 18, 2015 14:11:48 GMT 1
Olly er klar på at komme ud og få gang i gaden! Nogle tanker eller ideer?
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 18, 2015 22:03:07 GMT 1
Altså hvis Brody og Olly hater lidt på hinanden stadig...?
Så kunne man lige se på, om ikke de skulle tage at blive placeret sammen til en eller anden social begivenhed for de mere velbemidlede i samfundet. Berømt Quidditchspiller, succesfuld auror... Bum?
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Jan 18, 2015 22:51:52 GMT 1
Make it so! (Jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid, så det vil være værdsat hvis du starter! )
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 19, 2015 2:45:01 GMT 1
Jeg... Har heller ikke alverdens tid. Men jeg ser på det.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Jan 20, 2015 0:15:49 GMT 1
Floww. Du skal lige tage stilling til, om Olly er medlem af Den Kælne Kimær. Se beskrivelsen lige her. Hvis han er det, tænker jeg nemlig Brody og han kan støde på hinanden der. Men det er ret meget en eksklusiv klub, så jeg ville ikke bare starte en tråd.
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Jan 20, 2015 7:30:59 GMT 1
Jeg viste ikke det sted fandtes før nu.. men hvordan kan Olly IKKE være medlem der! Du starter bare en tråd derinde når du har tid
|
|