|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 14, 2014 21:39:19 GMT 1
Så skal der plottes folkens! Som udgangspunkt er jeg frisk på det meste, og er fleksible i forhold til plotideer. Lets go crazy!
Olly T. Hammersmith
Olly er auror, quidditch fan, en rigtig bro og virkelig dårlig med damerne (hvert fald så snart omtalte dame skal være mere end en bro). Tilbage på Hogwarts var Slytherin og en lille dreng, med næsen i studierne meget af tiden. Han var dog altid glad for at blive inviteret ud til en 'praktisk øvelse' i ny og næ, når en Gryffindor skulle have vand. Under eksamenerne var han alles bedste ven, og brugte meget tid på at hjælpe sine med studerende. Efter skolen gik han direkte til auror træning, og efter det lød han arbejdet opsluge sig en længere periode, inden han begyndte at opsøge gamle venner og bekendte igen.
Hvis der er noget der kunne lyde tilnærmelsesvis brugbart eller du har en helt tredje idé så skriv endelig!
Caleigh Fionnaoch
Caleigh er gryffindorelev. Hun er 15, men er kun på 3. årgang, fordi hun startede sent, og mugglerfødt. Hendes tvillingebror Eoin er Ravenclaw på 5. årgang. Caleigh virker som den stille type, men det er mere fordi hun ikke snakker så højt. Hvis man giver hende lov, holder hun aldrig kæft. I timerne hører hun sjældent efter, men kan alligevel altid svarer rigtig når læreren spørger grundet hendes rigtig trælse klæbe-hjerne.
Søger alle typer relationer til hende, gode som dårlige!
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 15, 2014 0:19:59 GMT 1
Vi skal self tråde, men jeg tænkte jeg lige ville vende mine karakterer med dig her. Geneva Greengate - der er en aldersforskel, men de har begge arbejdet i samme Afdeling, bare forskellige kontorer, i en del år. Geneva er desuden også selv Slytherin og jeg kunne godt se dem som gode kollegaer, måske venner, måske mere - jeg ville bare lige høre hvad du syntes først! Så har jeg Hector Attwater som er tidligere auror og de må helt klart kende hinanden. Lige nu gemmer han sig i Ulve Antikvariatet i håb om ikke at blive fundet. Kompliceret situation ja, for han er varulv. Jeg tænker dog at selv hvis de var venner er der ikke så store chancer for at han ville fortælle denne hemmelighed til ham, da han er virkelig beskyttende og nok bare finder på en random undskyldning xD
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 15, 2014 0:25:28 GMT 1
Brody er fornærmet. Han er bedre at være fan af end Bea. men så længe Olly hepper på Ballycastle er det vel nogenlunde okay, I guess. Anyway! De her drenge har gået på samme årgang og derfor skal de have et kendskab til hinanden, tænker jeg?
Terrance og Olly har været kollegaer engang for lææænge siden. Tanker?
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 15, 2014 0:48:56 GMT 1
Geneva Det ville jo være oplagt at de som minimum er gode kollegaer! Venner er bestemt også en mulighed, men har hun gjort yderligere 'tilnærmelser' er de nok gået over hoved på Olly, med mindre de har været meget direkte. Han er lidt sløv når det kommer til den slags Hector Attwater En ven af Olly er en ven for livet, så Olly har nok gerne ville holde kontakten og tilbudt sin hjælp, selv hvis han ikke har vist hvad problemet enlig var. Bordy Han skulle bare have haft en bedre kost! Og så er han ikke så køn som Bea. Men Olly og Brody kan næsten ikke undgå at kende til hinanden på en eller anden led! Samme årgang, rivaliserende huse. Olly havde selv en drøm om at blive quidditchspiller da han var en ung pur, så om ikke andet har Brody nok sparket ham af kosten et par gange! Terrance Ehhhh fisk? Kan ikke lige sætte fingeren på andet end 'de kender hinanden professionelt'?
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 15, 2014 0:58:20 GMT 1
Geneva - Venner er en god ting at have, selvom jeg ikke rigtig ved om hun har venner.. Well.. nevermind xD
Hector - Når han engang dramatisk har vendt tilbage fra 'Missing people' så siger jeg til!
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 15, 2014 15:35:42 GMT 1
Olly T. Hammersmith - Altså Bea er jo altid glad for fans, så jeg tror hun vil være mere end venligt stemt over for én, der har udnævnt hende til sin yndlingsspiller. De bor begge i Hogsmeade, så hvis han vil bumle ind i hende, er der jo en klar mulighed dér?
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 15, 2014 16:38:32 GMT 1
Geneva De kan jo også sagtens 'nøjes' med at være gode kollegaer?
Hector Det lyder rigtig godt! Ellers må Olly jo ud og lede efter ham. Eller rende tilfældigt på ham. Olly har for nygeligt fået en stor interesse for varulve.
Bea Det ville være helt fantastisk! Olly ville elske at få en autograf til sin samling og 'fan-girle' lidt over Bea.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 17, 2014 2:32:18 GMT 1
Brody & Olly
Hey, hey, hey. Brody sparker ikke folk af kosten. He's a nice boy. Til gengæld er jeg total fan af tidligere rivaler. Så må man jo overveje hvem der vandt i sidste ende...
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 17, 2014 8:09:23 GMT 1
Brody & Olly Det kommer nok an på hvem man spørger. Olly viste sig ret hurtigt at være elendig på en kost, og endnu værre med damerne (han var et lille pjok i skolen). Men han har haft styr på sin magi, både praktisk og teoretisk. Så Brody har nok haft et pænt forspring indtil eksamenerne kom, men har måske bedt Olly om hjælp der? De kan også havde spurgt den samme dame ud til Juleballet et år, der så i sidste ende brændte dem begge af?
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 19, 2014 16:41:48 GMT 1
Jeg vil gerne lege med Olly.
Min ældste karakter er Maggie på fireogtyve, så der er et spring aldersmæssigt. Til gengæld arbejder hun i ministeriet under Kontoret for Regulering af Magiske Væsner og har været tilbage i en måned efter udenlandsk feltarbejde i seks år. Hun bruger også noget tid på at sætte bøger på plads i Flourish & Blotts.
Jeg har ikke lige noget konkret forslag, men måske kan der kombineres noget med nogle relationer. Hector og Olly må have været under træning til auror på samme tidspunkt (uden at jeg lige har tjekket efter med årstal), mens Maggie og Hector var kærester. Derudover havde hun en masse heartbreak over Brody gennem skoletiden og jeg kan se, I er ved at aftale noget mellem Brody og Olly.
Det var ikke noget konkret, men i hvert fald noget der kan overvejes, hvis Olly ender med dybere relationer til nogen af de to eller andre (og mit meget stealthy forsøg på at snige mig med i et eller andet).
Nemmere er nok Agnes, der er skrædder hos Madam Malkins. Hun elsker at sy troldmandsrober og synes bestemt Olly skulle komme og få sig nogle nye. Hun er treogtyve år gammel, så der er også noget af et aldersspring, der gør at de næppe har haft noget at gøre med hinanden gennem skoletiden. Til gengæld mangler hun virkelig relationer, så hvis du har et genialt forslag, er hun med på lidt af hvert.
Rosinen i pølseenden er Oliver Young, Brodys lillebror. Her gælder det samme som med Maggie med fælles relation, men meget mere ved jeg ikke. Han er kun nitten og har absolut intet at gøre med ministeriet. Til gengæld er han reservesøger hos Appleby Arrows og tegner illustrationer til Quidditchbladet Søgeren.
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 21, 2014 14:57:30 GMT 1
Maggie De kan da som minimum kende til hinanden! Så kan vi uden tvivl 'genoplive' venskabet i en tråd Agnes Olly er mode-slave så han kunne sagtens være fast kunde hos Agnes. Vi kunne også gøre hende til hans faste skrædder? Så hun forstår hans stil og type lidt bedre end alle de andre (eller bare fordi han bedre kan lide hende)! Oliver Olly vil helt klart kende til Oliver, men kan ikke lige se hvordan Oliver skulle kende til Olly. Men de kan jo have mødtes i Quidditch sammenhæng på en eller anden måde? Eller måske igennem Brody (afhængigt af hvordan den relation lige ender selvfølgelig )
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 16:12:01 GMT 1
Agnes er totalt game! Hun elsker at have kunder, som hun kender godt nok til at kunne få lov til at eksperimentere lidt! Jeg tænker både Maggie og Oliver nok er mest oplagt at se på ift. Brody.
Så er Fergus også lige kommet til. Han har haft Olly på sit sidste år og selvom han ikke har været overhoved på det tidspunkt, så er han også selv gammel Slytherinelev. Han er godt tilfreds med en elev, der har gjort sig karriere som auror. Måske har Olly også en relation til Fergus' datter Kenna Kinnaird, der også er auror?
|
|
|
Post by Olly T. Hammersmith on Nov 21, 2014 16:24:08 GMT 1
Prof. Froggenhall Der er helt klart mulighed for et eller andet her, om det så bare er elev-stolthed. Olly skal da helt klart have en relation til Kenna! Når Emma engang opdager at jeg har svaret hende her
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 22, 2014 15:54:53 GMT 1
Jeg synes vi ser nærmere på det, når der lige er slået noget fast med Ken!
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 22, 2014 17:16:01 GMT 1
Så, så, så, Flow. Jeg har endda set svaret, jeg glemte det bare igen, fordi jeg ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle svare. Jeg tænker ikke Brody havde de store problemer i skolen! Han er ikke en hjernetom jock, men faktisk en temmelig dygtig magiker. Anyway, der behøver ikke at have været en vinder. De synes sikkert stadig den anden er en idiot. Akavet, når Ballycastle så er Ollys yndlingshold. Kenna vil gerne lege med Olly! Hun er vist gået hen og blevet veninder med Ethel, så en relation her er vist kun naturlig. Hvad tænker du? Venskab, bekendtskab, flirt?
|
|