|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 16, 2014 18:10:45 GMT 1
Bureaukrat. Imponerende, at Brody overhovedet kendte det ord! Mon han vidste, hvad det betød? Hun holdt sine flabede tanker for sig selv, da han truede med at tale med hendes chef. - ” Mine forudindtagede holdninger? Du spurgte mig, hvilken drink, du skulle købe mig senere? ” påpegede hun og lagde hovedet let på skrå. - ” Så ja, hvis du kan tage min chef mere seriøst, så syntes jeg klart, at du skal gøre det ” . Brody havde helt klart fået for få ’nej’ i sit liv.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 16, 2014 23:05:36 GMT 1
Brody himlede med øjnene. "Korrekt. Og inden jeg gjorde det, behandlede du mig mere elskværdigt end en skøge med pengeproblemer," svarede han drævende sarkastisk, men endnu med en selvsikker antydning af et smil i mundvigene.
Han kløede sig lidt i skægget og vippede stolen lidt tilbage, så den kun balancerede på de bagerste stoleben.
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 17, 2014 19:58:48 GMT 1
Et let smil trådte frem på hendes læber, trods hans knap så yndige sammenligning. - " Og hvordan plejer skøger med pengeproblemer at behandle dig? " spurgte hun med et løftet øjenbryn. Interessant vinkel, omend hun tvivlede på, at Brody havde behov for at betale sig til den slags. Der stod vel tyve kvinder ude foran hans hoveddør hele tiden.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 19, 2014 10:30:45 GMT 1
"Væsentligt pænere end bureaukrater, der tror de kan bruge deres begrænsede magt til at tyrannisere en dum sportsudøver," konstaterede Brody roligt. Ens mor havde ikke været præfekt og Ravenclaw-elev for ingenting. Anføreren var måske nok lidt en glatnakke, men han var ingen idiot og han kunne danse mange cirkler omkring advokaten. I mellemtiden var han begyndt at kede sig. Han rejste sig dovent op og så ned på kvinden foran sig. "Du kan få min udtalelse skriftligt, Carpenter, vi kommer ikke længere her." Og med det, sendte han hende et provokerende smil, blinkede og forlod lokalet. Tråd afsluttet
|
|