|
Post by Nicholas Adams on Nov 12, 2014 2:26:19 GMT 1
Min karakter Nicholas er i tvivl om en hel masse ting. Blandt andet hvad han skal lave med sit liv, hvilken rapplade fra Hogsmead, der var den bedste i 2109 (og '7 - 2108 ved han godt), kvinder, mænd, venner, veninder, hvordan han skal starte sin bog, hvad konklusionen på omtalte bog skal handle om, og om han burde engagere sig i politik.
Jeg skal bruge relationer i ALLE former til ham! Kvinder han kan have det romantisk/seksuelt ambivalent i forhold til, kvinder OG mænd han kan have dybe samtaler med, som ikke nødvendigvis fører ham nogen steder, venner han kan have det sjovt med, folk han kan spille amatørquidditch med, folk han kan tage til lejlighedsvise professionelle quidditchkampe med, folk han kan drikke sig fuld med, muligvis en ekskæreste, anything, really!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 12, 2014 2:35:53 GMT 1
Min hjerne nærmer sig grød, men nu skriver jeg sgu lige alligevel herinde.
Indledningsvis har jeg Agnes. Nick og Agnes har været på samme årgang, hun på Ravenclawkollegiet. Hvis Nick kom igen socialt i løbet af sine sidste år på Hogwarts, står Agnes frit til lidt af hvert. Hun er selv et socialt og temmelig imødekommende menneske - der i hvert fald nemt kan finde ud af at snakke med mennesker. Hun er skrædder i Hogsmeade hos Madam Malkins - så der er mulighed for at hun syer troldmandsgevandter for Nick, som med mange af de andre magikere. Men jeg tænker det kunne være nice, hvis de havde en relation tilbage fra skolen. Ekskæreste er en mulighed med Agnes, men ellers tænker jeg - for hendes vedkommende - nemt der kunne være noget venskabeligt der. Det vigtigste at forholde sig til, er at Agnes ikke er tilhænger af den politiske dagsorden og segregeringen af samfund.
Så er der Maggie. Hun er magizoolog og sætter i bøger på plads i Flourish & Blotts i stedet for at skrive den afhandling hun burde. Procrastination ftw. Jeg ved ikke lige. Maggie var ikke så social i skoletiden, så jeg tvivler på at der er noget fra den tid. Men hey, hun studerer drager og arbejder deltid i en boghandel. Måske kan de finde på noget.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 12, 2014 2:41:53 GMT 1
Okay så det giver ikke rigtig mening, at Terry og Nicholas skulle have det store med hinanden at gøre, men magikerverdenen er som bekendt ikke helvedes stor og Terrance har på nuværende tidspunkt nul relationer ud over et lidt småynkeligt bekendtskab med sin syerske.
Manden tilbringer sit liv på Hogwarts, men holder af et godt krus på De Tre Koste og en god debat om meningen med livet, meningen med at skille magikere og mugglere... Ja. Lidt af hvert. Han er på ingen måde usikker på sin egen livsvej, men han skal gerne lytte til en ung mand, der er lidt mindre åbenlyst drevet.
Yadayada - tråd?
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 7:50:36 GMT 1
Jeg har to karakterer til dig! Fordi jeg tænker ikke umiddelbart Carran Reynard er særlig interessant. Jeg har Geneva Greengate, som er 34, men meget glad for unge mænd. Hun er ikke kanibal nej, men kunne godt finde på at trække sine politiske holdninger ned over hovedet på ham.. og eventuelt andre ting. Hector Attwater er 25 og gik ud i 02, han har været aurorlærling på nogenlunde samme tid som Nicholas, så ud over de nok kender hinanden lidt fra skolen så tænker jeg aurorskolen nok har gjort dem mere bekendt med hinanden. Hector er dog ud over dette ikke det mest sociale væsen i øjeblikket og holder sig mest for sig selv, på grund af sin nye, ret lave status, som varulv.
|
|
|
Post by Nicholas Adams on Nov 12, 2014 17:31:56 GMT 1
Night -
Agnes og Nicholas kunne sagtens være på et eller andet venskabeligt niveau. Jeg tror ikke Nicholas har råd til at købe troldmandsgevandter særligt ofte. Ekskærester kunne være sjovt - Nicholas kunne sagtens have været den dumme i det her, alt efter hvordan det passer ind i dit kram - uopmærksom, vag, eventuelt utro, hvis det skal være helt forfærdeligt! Emma -Terry og Nicholas kunne godt skændes eller snakke eller diskutere en sen aften på De Tre Koste, hvor Nicholas ikke har samlet nok initiativ til at gå hjem i seng! Ellers skal Nicholas sådan set have lavet research til den der bog, og noget af det, vil uundgåeligt foregå på Hogwarts. her kunne Terry evt. involveres? Gwen -Uh, en auror! Hvad nu hvis Nicholas intet anede om Hectors status som varulv, og bare havde inviteret ham på en øl, du ved, for gamle dages skyld? De kunne eventuelt have været okay kammerater på skolen, men den slags kammerater som glider fra hinanden, uden egentlig at ville det. Ift. Geneva er jeg klar på det hele - det være sig politik, forførelse, etc. Nicholas er, som bekendt, ret interesseret i mørk magi, og hans bog handler bl. a. om hvordan han mener at betegnelsen "mørk magi" ikke i alle tilfælde siger noget om den konkrete magi, og sagtens ville kunne omdannes, så det ville være til gavn for healing, aurorer, etc. Så vidt som jeg forstod Genevas interesse for "Forsvar mod Mørk Magi", kunne det sagtens være et foreningspunkt! Nicholas er derudover så tæt på at være apolitisk som det kan lade sig gøre - så længe folk ikke er race-betingede. Øh, det ser vi på.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Nov 12, 2014 17:52:51 GMT 1
Sene (weekend) aftner på de tre koste kunne sagtens ske (school in the mornings)! Og ja, hvis bogen ligger indenfor Terrys interessefelt, så skal han gerne hjælpe. Hvad tænker du mere nøjagtigt?
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 19:03:42 GMT 1
Hector - Ingen ved faktisk at han er i Hogsmeade, det er lidt hemmeligt. Han var på hemmelig mission og nu gemmer han sig lidt.. sådan ja, han arbejder i Ulve antikvariatet nu. xD Men han kan ikke gemme sig der for evigt!
Geneva - OMG Perfect match! Ja hun havde en svag interesse for feltet men var ikke modig nok til at efterfølge det.. Men det lyder godt. Hun er ret interesseret i hans bog desuden! Evig kærlighed for folk der skriver! Jeg synes vi skal smide dem sammen og se hvad der sker. Jeg er med på at mørk magi kan være foreningspunktet, men det er lidt svært at få henkastet ind i en samtale.
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 12, 2014 19:07:16 GMT 1
Hej Iago! Nicholas og Cara har en storslået ting tilfælles: de aner ikke, hvad de skal bruge deres liv til. Men hvor Nicholas virker bevidst om sine egne tvivler, stormer Cara ignorant og naiv gennem livet. Jeg synes vi skal lave noget sjovt med de to. Når det er sagt, er de faktisk også fra samme kollegie OG årgang! So many choices! Foretrækker du noget bestemt eller skal vi bare brainstorme?
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 12, 2014 19:34:08 GMT 1
Ekskæreste kunne være nice. I virkeligheden er der ikke noget specifikt det skal passe ind i, så vi kan i virkeligheden gøre som vi har lyst til. Jeg tænker det skal afhænge meget af, hvordan de har det med hinanden i dag? Det er ikke min følelse, at Agnes er typen der bærer nag i flere år - så skal det i hvert fald have været beyond bad!
Så måske er det federe, hvis de var venner den dag i dag? Jeg ved det ikke - hvad siger du?
|
|
|
Post by Nicholas Adams on Nov 12, 2014 19:44:53 GMT 1
Emma -
Jeg ved faktisk ikke hvordan Terry ville have noget, der kunne bruges i en bog om mørk magi. Det kan tænkes vi bare skal se hvad der sker, hvis de støder ind i hinanden på de Tre Koste.
Gwen -
Oi, så er Nicholas vist overhovedet ikke vigtig nok til at vide noget om Hector. Kan tænkes han kan genkende ham, og være målløs og befippet og velmenende hvis han dukker op igen, og han får nys om ham. Han kunne også bare genkende ham i antikvariatet. Det er lidt op til dig!
Geneva lyder sjovt! Og farligt. Mørk magi er for Nicholas noget teoretisk - de kan bare snakke om det i abstrakte former. Eller noget tilsvarende. Det bliver lidt spændende! Har du nogen tanker om hvor, hvornår og hvordan de kunne mødes?
Juicy -
Hej Juicy! Helt sikkert! Du har lige hørt de overfladiske idéer i c-boxen, men sådan som jeg forestiller mig det, vil deres temperament passe fint sammen - Nicholas dog lidt mindre "lad-os-gøre-noget-skørt!" og mere "okay-hvis-du-siger-det-kan-vi-godt-gøre-noget-skørt!". Humor har de i hvert fald tilfælles! De kunne evt. være blevet venner i løbet af sjette eller syvende årgang, alt efter hvordan du tænker og føler omkring det?
Night -
Jeg kan bare godt lide hvis Nick har det liiidt akavet med Agnes. Svedende hænder, den slags. Jeg kan rulle med det hele. Bare en beslutning om hvorfor. Kan de have det køligt, i hvert fald til at starte med?
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 19:50:52 GMT 1
Jeg synes de skal mødes til en reception om uddannelse af mugglerfødte børn Sådan en netværks tingeling, med undervisere, 'tænkere'/forfattere og ladidej. Hvad synes du om den ide? Genkendelse er altid sjovt, men jeg vil gerne gemme det lidt til jeg har fået overblik over hans relationer! Men det er helt klart en mulighed!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:32:31 GMT 1
Cas vil gerne tale med Nick. Men jeg ved ikke hvordan de skal mødes. Og du skylder mig stadig en Terry tråd. Men altså. Diskutere ting - han er totalt game. Han er bare kun 17. Tanker, bøvl, kærlighed? Manden er svagt vanvittig, men han virker rolig nok.
|
|