|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 0:21:19 GMT 1
Selvom efterårskulden havde taget sit hårde tag i landet, glødede Beas kinder stadig efter træningen. På trods af, at hendes trøje viste det nederste stykke af det brune maveskind, kunne kulden intet stille op mod hendes krop, der stadig dampede efter det hårde stykke arbejde og det varme bad. Hun havde kun været i startopstillingen som angriber i et par måneder, og hver fiber i hendes krop brændte efter at vise, hvordan hun var som skabt til den plads, hvordan hun fortjente den. Fingrene strøg gennem de mørke, let fugtige lokker, mens hun i højt tempo travede mod De Tre Koste, hvor holdet havde aftalt at mødes til en velfortjent ingefærøl. Smagen af den hvilede næsten allerede på hendes tunge og den sahara-lignende tilstand, der havde indtaget hendes svælg, vidnede om at det ville være tiltrængt. Med et bestemt skub fik hun åbnet døren til kroen og kastet blikket omkring sig for hurtigt at fæstnes ved holdkammeraterne, der havde dannet en højrøstet gruppe et par meter fra døren. Smilet skøjtede hurtigt over hendes læber og hun slap hurtigt døren for at slutte sig til de andre. Den ene hånd fandt hurtigt vejen til den venstre baglomme i bukserne, mens hun vippede vægten over på det andet ben og betragtede de andre, ventede til en pause i samtalen, så hun kunne gøre opmærksom på sin tilstedeværelse.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 12, 2014 0:50:03 GMT 1
Brody var klædt på efter det kølige efterårsvejr i løstsiddende troldmandsgevandter med et tørklæde hængende løst over den åbentstående kåbe. Han halvt sad og halvt stod i baren med et solidt krus i den ene hånd og grinede bredt over en morsomhed, som en af de andre havde fyret af.
Da deres nyeste og yngste spiller dukkede op lige ved siden af ham, endte han med at placerede en ene, solide hånd på hendes skulder og give den et klem. "En fornøjelse endelig at se dig, Ivory," sagde han drillende. "Et krus til den unge dame... Ingefærøl eller noget stærkere?"
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 1:08:31 GMT 1
Varmen bredte sig straks i kroppen ud fra Brodys brede hånd, der havde fundet vej til den spinkle skulder, og Bea vendte straks et kækt smil mod ham, havde selv sluppet en latter under morsomhederne, der fløj rundt mellem de andre spillere. Hun blinkede fornøjeligt til ham ved kommentaren om hendes fremmøde. ”Well, du ved, hvordan det er med kvinder. Det er jo ikke os alle, der har lyst til at vælte igennem tilværelsen uden først at have vendt et spejl, Blance.” Forsigtigt daskede hun til ham med hoften og trak den frie hånd gennem de mørke lokker. ”Og jeg tror gerne jeg starter på en ingefærøl. Kan du ikke høre det? Den kalder på mig lige nu.” Hendes opmærksomhed blev kort tiltrukket af en af de andre, der kaldte hendes navn og hun vinkede muntert derhen, før hun atter vendte blikket tilbage mod Brody.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 12, 2014 1:19:50 GMT 1
Brodys læber skilte sig i et muntert smil og han fnøs, før han skubbede let til medspillerens skulder. "Nogen af os ved skam, at vi ser godt ud, helt uden at behøve spejlet eller alle cremerne og hvad ellers..." Han vippede lidt med brynene, uden at nævne sponsoratet af en glimrende hudplejecreme til mænd, som han havde fået taget op til flere billeder i forbindelse med. Man var vel en dreven forretningsmand.
"En ingefærøl til den unge dame," bad han kropigen bag baren, før han sendte hende et strålende smil. "Tak - hun betaler selv."
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 1:45:34 GMT 1
”Jamen det er da i hvert fald ikke dig selv, du taler om, Blance. For resten, du så fab ud på reklamen. Er det en midvejs-panik, der breder sig?” gav hun igen med læberne spidset i påtaget irritation, mens hun dansede udenom ham for at måtte betale sin øl. Hun smilede hurtigt til kropigen, før hun bevægede sig over på den anden side af Brody igen. ”Og næste gang, du skal bruge en undskyldning til at lægge an på trunten, betaler du selv.” Taknemmeligt tog hun imod øllen og lagde hurtigt glasset mod læberne, trak væsken indenbords. Straks blev den sahara-lignende tilstand afhjulpet. ”Nå, var der noget ved mit selskab, der kunne interesse dig eller var det udelukkende for at udnytte min tørst til at sætte kløerne i det næste offer?” Et slankt øjenbryn hævedes, mens hun afventende betragtede ham. Beas forældre havde, så vidt hun havde forstået, gået i klasse med Brodys far og især hendes mor havde virket interesseret i at høre om, hvordan Brody var vokset op. Hvad i alverden var der at fortælle? Skørtejæger med en hang til skønhedsprodukter. Irritationen voksede over, at han ikke gav hende et eller andet positivt at berette til de gamle udover at han var en dygtig angriber.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 12, 2014 2:14:42 GMT 1
Brody hævede begge øjenbryn en anelse. "Det ved jeg snart ikke, trunte," gav han direkte igen, før han lagde hovedet lidt på skrå. "Hvis du betragter et smil som et forsøg på at sætte kløerne i nogen, så har du vist i den grad levet en beskyttet tilværelse."
Netop et smil sendte han hende, men det var mindre drenget end det var udfordrende, som glimtet i de lyse øjne, der betragtede medspilleren opmærksomt.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 2:29:27 GMT 1
Bea rystede smilende på hovedet, så de mørke lokker dansede om hendes skuldre. ”Jeg tror min antagelse siger mere om dig end det gør om min mere eller mindre beskyttede tilværelse. Det kommer jo an på, hvem, der sender smilet.” pointerede hun med et drilsk blik i de blå øjne, før hun igen løsnede lidt op og gav hans arm et blidt klem. ”Men du må endelig ikke tro, jeg klager. Det havde taget mig en evighed at få hendes opmærksomhed uden dit drengerøvssmil.” Det var svært ikke at nyde følelsen af hans blik på hende, selvom hun godt vidste, Brody ikke var en, hun burde nærme sig. Som om det ikke var grund nok for hende til at gøre det stik modsatte.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 12, 2014 2:47:06 GMT 1
Brody grinede og kneb øjnene en anelse sammen. "Dine antagelser siger mere om mig? Fik du for meget tynd luft tidligere" Han blinkede drillende og satte kruset til sine læber, før han tog en tår. Den sad det helt rigtige sted og han sænkede kruset, imens han med sin frie hånd sikrede sig, at der ikke sad noget skum i skægget. Forfængelig var man vel altid en smule.
"Mit drengerøvssmil er desuden altid til tjeneste, Ivory," pointerede han med et muntert glimt i øjnene.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 3:15:20 GMT 1
En lavmælt latter forlod hende, før hun tog en tår og lod tungespidsen fjerne, hvad der end skulle sidde af skum om læberne. ”Jeg tror, jeg kan klare en smule tynd luft en dag. Du derimod virker til at have fået lidt for meget gennem lidt for mange år, Blance.” gav hun igen og fulgte vågent hans træk. ”Du må passe på med, hvad du lover. Jeg kunne jo vælge at tage dig op på det.” Bea sendte et koket smil hans vej, mens det drilske smil nu blot havde fundet plads som et glimt i øjet. I en glidende bevægelse skiftede hun vægten til det andet ben og blev bragt en centimeters penge tættere på kollegaen.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 12, 2014 17:14:26 GMT 1
Brody trak på skuldrene med et ikke videre utilfredst smil. Han undlod at svare på hendes spekulationer ud i tynd luft og nøjedes med at tage atter en tår, imens han betragtede den unge holdkammerat med et muntert glimt i øjnene.
"Jeg gør mig ikke i tomme løfter," pointerede han, imens han mere eller mindre lod som om, at hun ikke havde nærmet sig. Han havde egentlig planer om at holde tingene professionelle, men hvis hun selv lagde op til sjov, var han ikke den, der sagde nej.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 12, 2014 23:13:49 GMT 1
Bea rystede lidt på hovedet ved hans kommentar. Det irriterede hende let at anføreren ikke lod til at bemærke den mindskede afstand mellem dem, men hvis han ville spille hard to get var det jo hans egen sag. En anelse distræt tog hun endnu en tår af den kølige øl. Det var nu engang bedst. "Jamen så må du jo se frem til dine ydelser er behøvede igen." kommenterede hun med et skævt smil om læberne og stoppede igen den frie hånd ned i den ene baglomme, før hun vippede vægten tilbage på det andet ben og fandt tilbage i udgangspositionen.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 14, 2014 0:55:36 GMT 1
Brody grinede og hævede et øjenbryn sigende. "En af os må i hvert fald," konstaterede han drillende, før han løftede kruset igen. "Skål Ivory, du er sgu helt i orden."
Han puffede lidt til hende med albuen, før han klinkede kruset imod hendes og tog en ordentlig tår. "Så fortæl mig om du er faldet til på holdet?"
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 14, 2014 1:11:46 GMT 1
Bea fnes dumt over kommentaren og hævede hovedrystende sin øl til en skål med den noget ældre anfører. ”Du er nu heller ikke så slem, som folk går og siger, men det vidste jeg jo egentlig godt.” mindede hun ham om og klinkede sin øl mod hans, før hun selv også drak.
Svaret udløste øjeblikkeligt den eftertænksomme strutten med læberne, Bea havde fået fra sin mor af. ”Holdet er rigtig fedt. Det er dyppet nok, at folk har taget så godt imod mig, selvom jeg først lige er fyldt nitten. Der var det lidt sværere at komme ind på dem i Moutohora Macaws, men sådan er hold jo så forskellige.” konstaterede hun med et skuldertræk. ”Det er jo også lidt nemmere, når jeg kan mærke, hvor vild du er med mig der.” Hun blinkede spøgefuldt til Brody over øllen, før hun igen tog en tår.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 14, 2014 18:21:11 GMT 1
Brody hævede et øjenbryn og fnøs muntert - ikke mindst over udtrykket, som han ikke havde den fjerneste anelse om hvad betød. Han antog, at det var positivt. "Jeg ved ikke hvad folk går og siger," sagde han med et skuldertræk, selvom han havde en anelse. "Hvis det er Ollie, der går og spreder rygter, så ved du jo udmærket, at knægten er fuld af løgn."
Han så sigende på hende over kruset og drak igen.
|
|
|
Post by Beatrice Sinclair Ivory on Nov 15, 2014 3:33:20 GMT 1
Selvom Bea ikke helt vidste, hvordan hun havde det med at snakke med Brody om Ollie endnu, lo hun under en let hovedrysten. " Hvis bare han ville være lidt bedre til at lyve, havde jeg nok ikke vidst det." pointerede hun og drak endnu en tår. Det sigende blik, Brody sendte hende startede forvirring. Som om de havde en lille hemmelighed sammen, som hun ikke kendte. En af de andre fra holdet forsøgte at tilkæmpe sig hendes opmærksomhed, ænsede hun ud af øjenkrogen, og hun slap igen tankerne om smilet. Måske var det også bare at overanalysere. " Well, tak for din hjælp endnu engang, og tak for spørgsmålene. Det er virkelig rart at føle sig velkommen." Blidt gav hun hans arm et klem. " Find mig eventuelt, før du går." Med det som farvel, snurrede hun rundt på hælen og driblede over til baskeren, der havde påkaldt sig hendes opmærksomhed. closed
|
|