|
Post by Hector Attwater on Nov 11, 2014 22:56:31 GMT 1
Hector mangler en søster og en bror. Søsteren hedder Sybil og arbejder i Ministeriet, i Afdelingen for Overvågning og Regulering af Magiske Væsner og er 24 år gammel. Hendes stilling kan dog godt ændres, hvis du har en anden ide, men der ligger et godt plot i at han er uregistreret varulv og hun arbejder der (Varulve hører til i bæster men stadig)
Hans bror er 22 og quidditchspiller, her er du også velkommen til at komme med andre forslag. Jeg tænker dog at han er noget der er lidt mindre seriøst end de to andre, som jeg begge ser som ambitiøse typer.
Desuden søger jeg også kollegaer til Geneva Greengate! Hun mangler et lille hold af ansatte hun kan hunse rundt med. Specifikt Hovedassistenten, Sekretæren og Praktikanten i Afdelingen for Magisk Uddannelse.
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 12, 2014 12:53:23 GMT 1
Jeg er i gang med at lave en Quidditchspiller og så var det jeg tænkte, at han lige så godt kunne være Hectors bror? Hvis du er game selvfølgelig Og hvis du kan overtales til et andet navn end Marius xD
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 19:06:14 GMT 1
Det kan godt være et andet navn, men jeg ville gerne have noget i samme stil. Det er self lidt subjektivt, men hvis du kigger på navnene og finder et der har samme lyd ville det være nice. Fordi hans forældre har helt sikkert gået op i det xD (mega prætentiøse typer)
|
|