|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 21:47:43 GMT 1
Nicklas kunne ikke lade være med at smile "så længe du bare er hos mig kan du dumme dig så tosset du har lyst til". Han hævede et bryn over hendes kommentar med hendes date og han blev en anelse stram i masken. Han løsnede grebet fordi han nu forventede at hun skulle til at gå "jeg vil ikke forhindre dig i at gå for jeg vil ikke bestemme over dig". Han lød ikke irriteret, men han var faktisk skuffet over at hun ville gå tilbage til festen. Han var også flov over det og han ville ønske han havde været hendes date, men sådan var det ikke.
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 21:52:41 GMT 1
Hun havde smilet. Det var rart at vide at han var ligeglad med alle hendes fejl. At han kunne bære over med dem. Hun bemærkede da hans ansigtsudtryk ændrede sig og undertrykte et smil. Da han løsnede grebet flyttede hun sig ikke ”Ikke så stram i masken kære.. og ved du hvad… jeg vil gerne have du bestemmer over mig.. men ikke overdrive” sagde hun drillende og plantede et kys på hans kind. Hun havde gjort det med vilje, sagt det hun havde sagt for hun ville gerne se hvordan han havde det med hende, at han var så jaloux morede hende overdådigt.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 21:59:56 GMT 1
Nicklas rødmede let for han misforstod pænt meget det hun sagde "altså.. æhm... jeg har ikke.. øhm... du ved øhm... lyst til at øhm du ved... bestemme over dig". Han så lidt flovt på hende og gjorde alt for at skjule at han var flov over det hun havde sagt. Han var dog ikke så god til det for han havde stadig røde kinder og han kunne tydeligt mærke varmen i dem. Han vidste ikke lige hvordan han skulle redde den her så han så bare undskyldende på hende uden at vide hvad fanden han skulle sige. Hvorfor skulle han også være så dum?
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 22:06:57 GMT 1
Hun så først undrende på ham da han rødmede og begyndte at stamme. Hun rødmede og trak sig bort fra ham ”Nick det var ik hvad jeg mente” sagde hun helt tomatrød i hovedet. Øjnene ændrede farve fra grå-blå til lilla, samme farve som hendes kjole. Hun vendte sig 180 grader rundt så han ikke kunne se hvad hun gjorde. Det hun gjorde var at trække sin lipglose frem op fra overdelen af kjolen hvor der var blevet syet en fancy lille lomme til den slags. Hun vendte sig om mod ham og igen og men hun lagde en smule over læberne igen ”Lad os smutte tilbage til ballet inden du får værre tanker” sagde hun drillende. Den røde farve havde forladt hendes kinder og øjnene havde genfundet den oprindelig farve.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 22:13:11 GMT 1
Nicklas rystede lidt på hovedet af sig selv "det ved jeg godt det ikke var men... oh nevermind, det er ligemeget. Lad os gå". Han fandt sin tryllestav frem og pegede på døren så den åbnede. Han stak den væk igen inden han vendte sig mod hende "hvad har du egentlig tænkt dig at sige til din kære date?". Hans spørgsmål var henkastet og han smilte svagt da han spurgte hende. Han var bare nysgerrig for han kunne pludselig se det sjove i at hun skulle forklare hvorfor hendes parfume nu var på ham.
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 22:19:29 GMT 1
Hun hævede brynet af ham og rystede på hovedet "Ja lad os gå.." hans næste ord fik hende til at standse brat og vende blikket mod ham "Nick.. jeg vil gerne have lov til at fortsætte denne aften som hans date.. det er vel det eneste rigtig nu hvor jeg har kvajede mig desuden er han ret sød ved mig og jeg vil ikke gøre ham ked af det.." sagde hun og håbede på at han ikke ville flippe ud. Der var endelig ikke spor meget at forklar Will, han havde bare været hendes date og imorgen var det hele glemt.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 22:26:10 GMT 1
Nicklas hævede et bryn over hun gik i forsvarsposition og han kiggede blot på hende mens han ventede på hun snakkede færdig "jeg har ikke tænkt mig at sige eller gøre noget ved det. Det eneste jeg ville kunne komme i tanke om jeg vil sige lige nu er hyg dig". Han kyssede hende på kinden og sendte hende et svagt smil inden han gik ud af klasseværelset //OUT
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 22:34:25 GMT 1
Hun følte sig lidt dum. Hvorfor havde hun været bange for aldersforskellen, fyren brugte jo hovedet mere end hun gjorde desuden så så han sgu os ud til at være ældre end hende. Hun rystede på hovedet af sig selv inden hun forlod klasseværelset og gik tilbage mod storsalen.
//out
|
|