Impromptu
Dec 23, 2013 0:53:07 GMT 1
Post by Julian Buford on Dec 23, 2013 0:53:07 GMT 1
Julian havde slet ikke overvejet at det måske ikke var den slags Amanda havde været interesseret i at høre om, og et nervøst latterfnys kom over hans læber. Men igen blev han bekræftet af et klem, og han rømmede sig stille og trak på skuldrene. "Jeg var tre. Jeg ved godt det lyder hårdt, men jeg har intet forhold til hende," forklarede han og fugtede læberne. Han kunne godt mærke at han var ude på et område, han ikke plejede at tale om, og den boblende følelse i brystet blandede sig med nervøsitet. Derfor gengældte han hendes klem og
Hendes næste spørgsmål have en mystisk undertone, og det fik ham til momentært at glemme at han var nervøs. "Altså-" Uh-oh. Han havde slet ikke overvejet at dette måske kunne udvikle sig til en scene lig den til festen hos Palmer-tvillingerne, hvor nyheden om hans ikke-fuldblodsstatus var ført til en større konflikt, og han var på nippet til at slippe hendes hånd. "jeg kender ikke min blodstatus. Højst sandsynligt er jeg halvblods, men det er lige meget. Jeg er opdraget til ikke at definere mig selv ud fra den, og den dårlige stemning i vores slægt opstod netop, da mine forældre tog afstand fra de konservative holdninger, de selv er blevet opdraget med." Julian tog en beslutning, der måtte briste eller bære: han rykkede tættere på Amanda, så han kunne sætte en bøjet pegefinger under hendes hage for at sikre hendes øjenkontakt og sagde så "Det betyder ikke noget for mig, om du er fuld- eller ottendedelsblod eller..." begyndte han og sank en gang, før han fjernede hånden fra hendes ansigt igen. "Det betyder noget i det store billede, fordi det skaber konflikter, men lige her med os to er det det sidste jeg tænker på."