|
Post by taut on Aug 9, 2013 16:34:16 GMT 1
Spotlight Så er det tid til spotlights! Ligesom de andre gange starter vi med at finde titlerne. Skriv dine forslag i denne tråd. I har frem til klokken 20, hvorefter vi åbner for nomineringerne.
|
|
|
Post by Heliodoros Jones on Aug 9, 2013 17:49:32 GMT 1
Årets SKANK (uafhængig af køn)
|
|
Hannah LeFroy
We all have war inside us. Sometimes it keeps us alive. Sometimes it threatens to destroy us.
|
Post by Hannah LeFroy on Aug 9, 2013 18:06:04 GMT 1
Årets HJERTEKNUSER
|
|
|
Post by Molly Buford on Aug 9, 2013 18:28:57 GMT 1
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 9, 2013 18:38:49 GMT 1
Årets... bommert par duo kæledægge/goodie-two-shoes engel djævel klodhans (også piger) helt kæledyr crackpairing hard-to-get diva hår tågehoved festabe geni sociale analfabet
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Aug 9, 2013 19:17:36 GMT 1
Årets...
- Stræber - Nørd - Brandert - Garn - Taber
|
|
|
Post by taut on Aug 9, 2013 20:06:46 GMT 1
Nomineringer Nu er det tid til at nominere brugere! Kun aktive brugere er kvalificerede til at være med i afstemningen. Du kan nominere et ubegrænset antal for hver titel, og det er tilladt at nominere sine egne karakterer. Husk at vi stemmer for hyggens skyld! Alle titler er kønsneutrale Titler Årets... Skank Hjerteknuser Dramallama Bommert Par Duo Stræber Engel Helt Kæledyr Crack-pairing (kan godt være mere end to personer) Hard-to-get Diva Garn Tågehoved Festabe Nørd Social Analfabet Brandert Dårlige taber
|
|
|
Post by Marjorie Mason on Aug 9, 2013 20:29:07 GMT 1
Skank - Jeg nominerer Henry for skødvrikken! Hjerteknuser - Jeg nominerer Julian for Morgan/Amanda-episoderne og Geena for ikke længere at være forelsket i Marcus, da kærlighedseliksiren ophørte med at virke! Dramallama - Jeg nominerer Morgan for at forsøge at paire Julian med Amanda, kun for selv at finde ud af, at hun var forelsket i ham! Bommert - Jeg nominerer Betrys for at forelske sig i Jack Arrington. Maaand, altså. Par - Jess og Ali for at være helt igennem modsætninger og slet ikke ment for hinanden. Duo - Jess og Amanda - jeg mener hvad? Hvordan er de overhovedet venner? Stræber - Amanda. Engel - Julian for at rende helt uvidende rundt mellem alle pigerne i sommerkjoler og slet ikke prøve på at knuse hjerter. Helt - Alistair og Gareth for på hver deres måder at være virkelig søde ved Nina i en dårlig periode. Kæledyr - Det må blive Nina igen. Hun er lidt fortabt uden mester Jacob. Crack-pairing - Alistair & Larry Hard-to-get - Maddie Diva - Sienna Garn - Leo Tågehoved - Leo, Jess, Leo, Leo, Leo. Festabe - Alle til festen, men mere bestemt Gareth, der var fuld nok til at ligge og se stjerner i sin allerførste post, Henry, Molly og Morgan. Nørd - Juuuulian Social Analfabet - Alistair og Amanda. Brandert - Gareth, Gareth, Gareth. Dårlige taber - Nina og Morgan, de kære pus.
|
|
|
Post by Ieronimus Finch IV on Aug 9, 2013 20:39:11 GMT 1
Skank - Julian, der bare hopper fra den ene pige til den næste. Med alt det håndholden er det bare et spørgsmål om tid før han får herpes i neglerødderne.
Bommert - Geena og Marcus' eskapader.
Par - Amanda og Julian. Bare for deres små akavede potentielle børn.
Crack-pairing - Leo og Jean-Bob.
|
|
|
Post by Heliodoros Jones on Aug 9, 2013 20:47:41 GMT 1
Skank - Julian, den skank. Hjerteknuser - Morgan. Hun formåede at knuse sit eget, det er fandme en bedrift. Dramallama - Ligeledes Morgan, dramamagneten. Bommert - Julian. Hovsa, hva? Par - Henry og Larry og vrikken. Duo - Celestine og Nathaniel, som bestemt ikke er sammen. Stræber - Amanda og Adam Engel - Geena, som er lidt bedårende Helt - Adam med hans Caera-kompleks Kæledyr - Celestine, fordi hun er alt for nuttet og burde være alles kæledyr Crack-pairing - Eloise og Ieronimus. You know you want to. Evt. Amulianda for navnet. Hard-to-get - Nina. Fordi www.magicalus.proboards.com/thread/3475/never . Diva - Garn - Jane. Vi hører i hvert fald rigeligt om dets kvaliteter (ment meget pænt, naturligvis) Tågehoved - Det bliver sgu nok Leo. Festabe - Henry. Keep dancing! Nørd - Julian, særligt i dén sweater. Puttesnude. Social Analfabet - Amanda, der bliver nødt til at skrive lister over sociale konventioner og drikker af pligt. Brandert - Jess, du ved godt, at alkohol fører til farlige ting som 'tantekys' Dårlige taber - Jess efter øl-løb, det lille pus.
|
|
|
Post by taut on Aug 10, 2013 0:10:27 GMT 1
Skank - Morgan, hold brysterne for dig selv, pigebarn! Jess Hjerteknuser - Arwyn, eller Jess. Dramallama - Jamie! Arwyn, Morgan Bommert - Ali, omend accidental. Eliot (som åbenbart ikke er homoseksuel), Jamie, Jess, Julian. Ja, jeg nominerer min egen karakter. Par - Jess/Ali (mwahahahaha *græder*) Duo - Amanda og Adam, Celeste og Nathan Stræber - Adam Engel - Sienna, Winchester-børnene, Jane, Hannah Helt - Rhia Kæledyr - Nina, hun er bare typen Crack-pairing - Nina/Betrys <3, Celeste og Nathan Hard-to-get - Maddie, Arwyn Diva - Maddie, Jamie - man er jo lidt bedre end 'alle de mudderblods'! Garn - Jess, Leo Tågehoved - Leo, Ali, Ben Festabe - Henry, det sprælske pigebarn, Gareth, Molly Nørd - Amanda, adorkable, Adam, Hannah, det søde pigebarn Social Analfabet - Amanda, Alistair, Jane, Jean-Bop Brandert - Gareth Dårlige taber - Morgan. Ja, jeg sagde det!
|
|
|
Post by Alistair Murray on Aug 10, 2013 0:56:44 GMT 1
Skank - Julian og Jess! Hjerteknuser - Jeg må gentage: Julian og Jess. Dramallama - Jess, Morgan, Molly. Bommert - Julian og Jess for deres lille eskapade, og Alistair for at komme til at spørge ind til det! Og Betrys for - ja, Jack. Par - Jess og Alistair - som evigt forbliver hinandens modsætninger, Larry og Hen, fordi de er awesome, og Julian og Amanda, fordi de er søde. Duo - Maddie og Mallory - bitchyheden vil ingen ende tage, Larry og Alistair - fordi de har opkaldt deres tudser efter hinanden, Eloise og Jerry - det kan kun ende godt!, og sidst Jess og Amanda - fordi de er dejlige. Stræber - Amanda. Engel - Geena - Jeg mener, har I set hende? Helt - Rhiannon! Her er jeg så egoistisk at nominere en af mine egne igen, men damen forsøgte at redde sin ven. Kæledyr - Adam. Han er alle SQ'ernes kælekæmpe. Bare se Temps tegning! Crack-pairing - Heliodoros/Jean-Baptiste, Julian/Alistair, Betrys/Nina. Hard-to-get - Julian! Der er så mange der vil have ham, at nogle hjerter bliver knust. Diva - Sienna, Maddie og Mallory. Garn - Skylar og Heliodoros. Tågehoved - Leeeeo. Nørd - Amanda. Social Analfabet - Julian, Alistair, Amanda, Jean-Baptiste. Brandert - Jess og Julian for kysset - igenigen.
|
|
|
Post by Skylar Ketcher on Aug 10, 2013 1:27:09 GMT 1
Skank - Julian, med alle de tøser der misforstår hans hensigter. Hjerteknuser - Jess, undskyld, men.. Dramallama - Morgan og Jess har vist begge slugt en lille llama. Bommert - Ieronimus, for at konfrontere en varulv, Jess, for at kysse Julian, Julian, for at sige det højt. Par - Ali og Jess, Henry og Larry, Amanda og Julian. Duo - Larry og Ali for at være de dejlige knægte de er. Stræber - Amanda! Og hun gør det til UG. Engel - Geena, hun oser af engel. Helt - Rhiannon, fordi hun bare fortsætter smilende på trods af alt. Kæledyr - Eloise, hun ville blive den bedste vagthund. x) Hard-to-get - Nina, fordi.. hun er Nina. Diva - Maddie's kat! Garn - Leo og Skylar, just.. look at them! Tågehoved - Leo, skønne Leo, for at være helt sin egen. Festabe - Henry *vrikker en omgang* Nørd - Adam, c'mon.. sig noget der ikke har søer, vandløb eller deres beboere at gøre. Social Analfabet - Ieronimus, fordi han ikke helt selv kan gøre for det. Brandert - Larry, bare fordi han er lidt mindre konservativ og lidt ekstra dejlig i den tilstand.
|
|
|
Post by taut on Aug 11, 2013 18:05:44 GMT 1
Lukket Der er lukket for nomineringerne, og afstemningerne skal til at gå i gang. Resultatet offentliggøres fredag d. 16. august.
|
|